Je to monstrum a vedle ní vypadá kde jaká motorka jako atrapa. Při pohledu ze zadu, ten obraz z hlavy už nedostanete. Wow ta nádrž je obrovská :o)
Motorka koupena od FIRMA:Motocentrum Tass (Chrudim I) - No jen až příště budu kupovat moto, tak už jedině s českým TP :o))
Postupně jsem výběr zužoval, ale můj první seznam výběru byl široký
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
BMW R 1200 GS Adventure: Motorky které by se mi líbili už přesahovali můj rozpočet
BMW R 1200 GS: až moc veliký výběr a vlastně jinak stejný důvod jako u adventure modelu, jinak nejsem zastánce přílišné elektroniky a méně je někdy více
Aprilia ETV 1000 Caponord: líbila se mi a několikrát už jsem jí skoro koupil, ale prostě nepřekousnu ten šílený kokpit
Moto Guzzi Stelvio 1200: velmi malý výběr a z toho na co jsem se koukal mě žádná moc nezaujala
Triumph Tiger 800 XC: moc pěkná motorka jen jsem nenašel ten správný kompromis toho co jsem chtěl
KTM 990 Adventure / S: jeden moc pěkný kousek mi utekt před nosem, ale možná je to dobře
BMW F 800 GS: žádný pěkný kousek nebyl
První dojmy - Zatím se jen spíš tak pomali seznamujeme, oťukáváme se a zkoušíme co kdo zvládne a jak se chová. Z té velikosti jsem měl prvně strach, ale při jízdě to ani nepřijde. Jen manipulece na místě s plnou nádrží je těžší, ale chce to cvik. Líbí se mi ten pocit, který mi motorka dává, jakoby říkala "jsi pánem silnic a nikdo a nic tě nerozhází, jedem si své, máme vás u prd...e, ale nezkoušej nás naštvat" , prostě boží. Tohle jsem na jiné mašině nezažil.
Motorku bych doporučil pro - Pro všechny co milují cestování a dlouhé cesty a preferují pohodlí a kvalitu
Doplňky na motorce - zvýšení blástrů od Touratech, xenonové světlo, vyhřívané hefty (v základu), boční hliníkové kufry z BMW R 1200 GS, zadní diodové světlo, přešité sedlo, padací rám, plastové kryty hlav válců, komplet stavitelný podvozek od MUPO
Recenze
Motorku jsem koupil před dvěma týdny, zatím nemáme moc najeto a tak těžko napsat něco podrobnějšího. Napsáno 4.3.2017 :o) časem určitě doplním podrobnější popis jízdních vlastností. Stejně tak i přidám ještě nějaké foto s plnou polní.
Jelikož miluju cestování na motorce a čím dál to je, tím jsem radši, hledal jsem něco vhodného pro dlouhé cesty. Nemám moc důvěru k elektronice a představa, že se mi něco elektronického na cestách pokazí mě popravdě děsí. A tak jsem nakonec upustil od modernějších a mnohdy i hezčích strojů a vsadil na poctivou kovářskou práci bavorských mistrů. Po zkušenostech od kamarádů a pročtených stovek recenzí, cestopisů, hodnocení majitelů a zhlédnutých videí, jsem se nakonec tedy rozhodl pro tento typ motorky. Hledal a čekal jsem téměř rok, než se konečně objevila tato. Na první pohled se mi zalíbila. A tak netrvalo dlouho (cca. 6-7dní) a jel jsem si pro ní. Motorka je těžší a je s ní horší práce na místě, ale při jízdě se váha ůplně ztratí a ovladatelnost je parádní možná až překvapující jak je snadná. Když jsem jí dával poprvé na hlavní stojan, tak jsem si natáhl snad všechny svaly v těle. "No tak ten asi často používat nebudu" říkal jsem si. Ale chtě to ten správný grif a šlo to samo. Teď už s tím nemám problém :o) K motorce mám ještě dva origo hliníkové kufry BMW z R 1200 GS Adventure s opravdu velkým objemem, kam určitě nacpu vše potřebné na cesty a ještě mi i nějaké místo zbude. Jelikož má obrovskou nádrž na neuvěřitelných 33 litrů, tak mě tankování asi moc taknkovat nebude. Při spotřebě 5-6 litrů ujedu na nádrž přes 600 km, bomba.
Mám na ní xenonové světlo a tak i při jízdě v noci se nebudu muset bát bubáků. Pod sedadlem mám vlastně i všechno nářadí na téměř kompletní servis motocyklu a to jest "dva klíče a imbus". Jo jo opravdu jen s tím málem nářadí co máte u sebe, uděláte téměř vše, tak jednoduché to všechno je. při třoše zkušeností to zvládne i amatér. Tohle vymysleli FAKT DOST DOBŘE - v jednoduchosti je síla!
Tak mám pro vás špatné zprávy kolegové. Motorka je v pánu a já s partnerkou jsme byli málem taky. Nedání přednosti a zastavení na dálnici 74letého pána jsem opravdu nepředpokládal. Naštěstí jsme s VELKÝM štěstím přežili. Polámané obratle a další kosti se nám už zahojili a po půl roce léčby jsme začali konečně fungovat. Stalo se 16.6.2019. Dávejte na sebe pozor a předpokládejte nepředpokládané
Děláš mi chutě Ať to jezdí
Pěkně ses rozepsal. Ať slouží Kájo
Vypadá slušné
Díky moc