renocar_duben



PROFIL MOTORKY

BMW R 1150 GS Adventure (2004)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník awe_cz
Vloženo 28.3.2016
Aktualizováno 9.4.2016
Zobrazeno 2 261x
HODNOCENÍ PROFILU OD 4 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Cestovní klasika z Bavorska, co dodat.

Motorka koupena od FIRMA:Bob Holoubek - PDCP-CZ (Praha 9-Le

Výška jezdce: 195 cm

První dojmy - Proti předchozí Bramboře (F650GS) je tam všechno jinak.

Motorku bych doporučil pro - Je to těžká mrcha, člověk by si řekl, že pro začátečníka nevhodná. Jenže - zaprvé to není až tak znát při manipulaci na místě, ale hlavně ve chvíli, kdy se člověk rozjede, stává se z ní lehce ovladatelná hodná potvora. Takže nevím, ale určitě pro toho, kdo chce velkou Bramboru.

Doplňky na motorce - ABS a vyhřívané hefty v základu, originál alu kufry BMW, zvýšený boční stojan, tankbag

Recenze

Tenhle text píšu po ujetí prvních pár set kilometrů jako srovnání s předchozím Dakarem, budu to muset po čase zřejmě zrevidovat. Berte to tudíž s rezervou.

Nevím, jestli jsou rozdíly k lepšímu nebo horšímu - vždycky je to tak, že obě možnosti jsou správně. I když většinou spíš k lepšímu.

Výkon
Advík jede jako drak, je to taková "klidná síla" ve srovnání s Rotaxem v Dakaru. A je taky výrazně tišší - tady bude mít vliv i jinak navržený výfukový systém. Už nemám pocit, že v noci vzbudím celou ulici.

Podvozek
Jednoznačně o level jinde, speciálně na delší trasy to bude o dost lepší. A zamiloval jsem si tu lehkost, se kterou jde ochotně do zatáček. Nerovnosti nežehlí tak lehce, jako Dakar, telelever nemá takové zdvihy.

Spotřeba
Aktuální číslo je... 5.6l/100km. To jde. Olej to, zdá se, nežere. Už jsem najel skoro 1000km a pořád je ho dost, žádná změna (ano, znám ten bizarní postup pro kontrolu hladiny).

Ergonomie
Nechápu blinkry, mít pravý vpravo a levý vlevo smysl dává, ale proč je vypínám pouze vpravo? Zvyknu si, ale kroutit hlavou nad tím asi nepřestanu. V Americe je firma, která vyrábí náhradu za přerušovač - zkusím to koupit (SignalMinder). Řazení je úplně super, žádné hledání neutrálu, rychlosti tam padají rychle a přesně. Spojka je paradoxně o dost tužší a má kratší chod - zvyknu si, ale od hydrauliky bych čekal přesně opačné chování. Plexi moc nefunguje, je nízké a jak je navíc dál od řidiče, nemá ani zdaleka takovou účinnost jako měl cestovní vysoký Ermax na Dakaru. Mám tobinator a našel jsem nástavce, které to celé o pár cm zvednou - hurá! Nevyhnu se snížení stupaček a zvýšení řidítek, na 195cm je to pořád moc málo. Kam dám navigaci? Dakar ji má na řidítkách, tady bych na ní neviděl, takže to holt vypadá na nějaké nevzhledné "lešení" kolem přístrojovky. A nebo jí hodit někam na svorník řidítek, RAM dělá "kouli" s dírou na šroub.

Osvětlení
Brambora svítí skvěle, původně jsem přemýšlel o předělání světla na HID, ale ono to vůbec není potřeba. Navíc svítí výrazně i do příkopu (chodci, zvířata), takže se obejdu bez přídavných světel. Akorát asi koupím nějaké pro denní svícení.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
DavidŠlechta
DavidŠlechta napsal 12.07.17 v 23:36 10b.

Michal_KA
Michal_KA napsal 28.03.16 v 23:05 10b.

Tvoje pocity poznam, ale s inou motorkou.
Tiez som sa trapil, a po 5 mesiacoch som ju dal prec a kupil ovela lepsiu a urobil som dobre !
To je ako so zenskou, bud ti sadne alebo nie, preco kompromisi a dalsie investice, ked to aj tak nebude podla tvojich predstav...nikdy

O.N.E.
O.N.E. napsal 28.03.16 v 20:09 10b.

Pěkné GS
Jojooo blinkry ale počkej až si zvykneš a potom zas vlezeš na něco jineho, to je teprve guláš

Petr_TA
Petr_TA napsal 28.03.16 v 18:22 10b.

Velká gratulace
Parádní kousek
Také si zvykám na blinkry
10b

Více komentářů



TOPlist