Poctivý výkovek z Berlína. Adventure 4 ventil, dvousvíčka, s ABS, vyhřívanými hefty, 6 kvaltem a malou nádrží.
Motorka koupena od FIRMA:ALEX MOTORS (Rapotín)
Výška jezdce: 182 cm
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Honda XL 1000V Varadero: Chtěl jsem stříkačku, cenově srovnatelné s tímto GSA.
Aprilia ETV 1000 Caponord: V době, kdy jsem kupoval, nebylo z čeho vybírat.
První dojmy - Maximální spokojenost, neuvěřitelně pohodlná mašinka.
Recenze
Po 12 letech ježdění na chopprech jsem si pořídil cenduro, mno uvidíme.
Mašinka měla v den koupě 75 tis. km, stav tomu +- odpovídal.
Koupil jsem ji na Dunlop Trailsmart, nově přezuto na Mitas E07+.
Po koupi provedena výměna oleje, filtrů.
Čekám na svíčky a palivový filtr.
Provedeno synchro, na volnoběh trochu rozhozené, v otáčkách jsem nemusel nic seřizovat.
Ještě nutno seřídít ventilové vůle, a změřit axiální vůli hřídelky koníků.
Mašinka má tendence vynechávát v tahu, nad 3500 ot/min, zdá se mi že jde o nedostatek paliva, uvidíme co bude po svících a filtru. Pro jistotu změřím i tlak paliva.
Trochu mlátí na volnoběh a při nízkých otáčkách do 2000 ot/min, dám nový levý napínák a uvidíme. Popřípadě udělám i zdvihátka. Radši změřím i tlak oleje.
Řemen alternátoru kvičí, vyměním, dotáhnu uvidíme.
Klapky bez vůle, zatím ok.
Na mašině hromada věcí od Marseluse (padáky, dekl pod motorem, kryty hlav, nosič, stupačky). K tomu originál nosič BMW plus plastové BMW kufry. Čínská navigace s držákem, lithiová baterie plus nabíječka.
Přes zimu plánuju repas tlumičů (30% slag už nenastavitelný), možná pružiny, plus preventivně ložiska kardanu.
Občas při startu zahrčí pastorek startéru, rozeberu, uvidím, asi bude chtít jen promazat, nebo novou pružinu.
Toť asi vše, kupoval jsem ji za rozumnou cenu, je to stará vrána, ano vím to.
Dám jí trochu lásky a věřím, že budeme kámoši, zatím naskákáno za měsíc a půl 3tis km, a za mě super.
Dodělám mlhovky, našetřím na hliníkové kufry a nějaký větší motoválec a hurá na výlety nejen po Evropě.
Update: Vyměněny svíce a palivový filtr, studené starty na drc a přestala se klepat jak drahý pes. Dále jsem našel povolenou sponu palivové hadice, kudyma utíkal benzín, předpokládám, že to byla příčina chudé směsi ve vyšších otáčkách (a já furt proč je tak strašně po jízdě cítit benzín).
Pěkný, ať slouží .
Díky borci.
A je to origo malá nádrž od výrobce, dohledáno dle VIN ... žádná překopávka, jak jsem se zpočátku bál.
Advik s malou nádrží se moc nevidí. 1150 GS je prostě klasika. Užívej si ji.
teď už jen slivku proti tomu hnusnému bacilu a hurá do světa...