PROFIL MOTORKY

KTM 990 Adventure / S (2006)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Sete
Vloženo 9.1.2017
Aktualizováno 13.8.2017
Zobrazeno 3326x
HODNOCENÍ PROFILU OD 19 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.7

Popis motorky


Queen is back! Když musel před dvěma lety předchozí Advík kvůli financím z domu, tak jsem si slíbil, že jak jen to půjde, pořídím ho znovu. Tramtadadá, přivítejme Advíka nummer zwei! Bude sdílet garáž s BMW K1200RS, tak se snad nepoperou

Více fotografii

Motorka koupena od Svadik (Roudnice nad Labem) - Naprosto v pohodě, rozumná dohoda

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
BMW F 800 GS: Vážný kandidát, ale radši jsem zakoupil stroj připravený na offroad už z fabriky. Přihlédl jsem i k vyššímu výkonu KTM
Yamaha XT1200Z Super Tenere: Cena, upřednostnil jsem lepší off schopnosti KTM

První dojmy - Ač už jsem jí jednou měl, tak mě překvapila, jaký je to dravec. Nechtělo se jí moc zatáčet, později jsem zjistil, že měla podhuštěné pneu.

Motorku bych doporučil pro - Pro každého, kdo chce univerzální motocykl, který je v terénu schopnější než většina jeho majitelů. A pro toho, kdo nechce GS, páč jich potká na každé vyjížďce pidlión

Doplňky na motorce - Padáky, hliníkové kufry Zega 2, vyhřívané hefty Oxford, rozšíření bočního stojánku, 2x 12V zásuvka, zvýšení řídítek o 25mm

Průměrná spotřeba - 7.15667 l/100km

Recenze

Kde se vzala? To jsem se takhle jednoho prosincového odpoledne díval z okna kanceláře a napadlo mě: Sakra, už jsem nějak dlouho nic nekoupil! Pozn. naposledy K1200RS v červenci Finanční situace se pomalu začala lepšit, tak jen mrknu do inzerce, jestli tam jako náhodou není něco pěkného, co by stálo za to koupit. No bylo. Inzerát jsem ještě v rámci konzultace přeposlal kamarádovi s komentářem „Ty woe koukej, 10 let stará nová motorka!". Zavolal jsem, za 2 dny to jel omrknout a další den už jsem posílal zálohu na účet. S prodávajícím jsme byli naladěni na stejnou notu, fajnově jsme pokecali a když jsem si za týden pro motorku jel, byla už na mě přepsaná a kapříky měl kupující tou dobou už na účtu.
Pochopitelně jak jsem motorku přivezl domů, tak nastala ta pravá zima, abych si jako nemyslel, že se bude jezdit. Přesto se našlo pár dní, kdy jsem jí lehce provětral. Se současným Káčkem se budou parádně doplňovat, LC8 je dravec, Káčko klidná síla. Začínám mít ale podezření, že Helmut-aparát toho více nastojí než najezdí, i když na dovolenou ve dvou bych sáhl spíš po něm.
První úprava byla sundání toho obr-pléga, které je na fotkách a šlo do světa. Podle mě motorce vůbec nesluší a i kdyby fungovalo líp než origo, tak ho tam prostě nechci. Zato karbonovou masku s xenonama od Radeho bych tuze rád, uvidíme na jaře. Motorka je celkem pěkně vybavená, takže jí ani nemám co jiného nadělit, laďáky zatím nechci. Jen jsem v PPtuning objednal novou brzdovou hadici na zadek. Povedu jí od pumpy rovnou na třmen, vyhnu se tím ABS a to bude zasahovat jen na předku - do offroadu ideální věc, nebudu tak muset myslet na jeho vypínání. Ono když se jede po silnici a člověk si chce odskočit někam mimo, tak je to celkem otrava, muset zastavit a provést deaktivaci, zvlášť když se jede ve více lidech. A když se na to zapomene, tak si člověk kolikrát připraví pěkně horké chvilky.
Co se týče jízdy samotné, tak oproti mé bývalé ´09 je rozdíl hlavně v jemnosti stříkačky, nula devítka je samet, tahle si občas při přidání plynu ráda cukne. Přijde mi, že reakce není vždy stejná, někdy cukne víc, jindy je to celkem jemné. Podvozek je na naše silnice super, brzdy tak akorát na kombinaci silnice-terén, ovladatelnost dobrá, fun faktor nadstandardní! Momentálně mám obuté E-07, na jaře chci obout něco špuntovnějšího. Mám v hledáčku Pirelli MT21, případně víc silničně zaměřené Shinko Adventure Trail. Vyloženě céčkové zatím obouvat nebudu, uvidíme jak se to vyvine, až jí dostanu v offroadových pasážích víc do ruky.
Ještě se neubráním jednomu srovnání s Káčkem, a sice dávání motorky na hlavní stojan. Káčko má natankované 285 kg a na stojan ho dám i v pantoflích s minimálním použitím síly. Na kačenu musí mít člověk jednak pevnou podrážku, použít ten správný grif a k tomu i dost síly. Zkrátka takhle blbě nešla na stojan žádná motorka, kterou jsem měl a že už jich bylo

To by po začátek stačilo, až nadrandím dalších pár kilometrů, tak sem zase něco chytrého napíšu

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
PaBa
PaBa napsal 20.07.17 v 09:05 10b.

motka i prcek jsou neskutečný !

DavidŠlechta
DavidŠlechta napsal 01.07.17 v 22:50 10b.

Sete
Sete napsal 07.06.17 v 07:37

Už jsem to s nimi koupil, ale jsou myslím originál KTM, mrkni na číslo produktu 78009099000

Více komentářů



TOPlist