renocar_duben



PROFIL MOTORKY

KTM Duke 125 (2012)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Peli42
Vloženo 8.1.2017
Aktualizováno 8.1.2017
Zobrazeno 2 338x
HODNOCENÍ PROFILU OD 5 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.8

Popis motorky


Jako první motorka na naučení je super.

První dojmy - Hned po prvním usednutí vás zaujme příjemný posez i pro moji vysokou postavu (190 cm) a širší řídítka. Stupačky jsou sice poměrně vysoko, ale daleko lépe padnout člověku nižšímu vzrůstu.

Motorku bych doporučil pro - Pro začínající motorkáře.

Doplňky na motorce - Laděný výfuk sebring z Powerparts, nálepky Powerparts, zkrácený držák SPZ.

Recenze

Při výběru mé první fotky jsem věděl, že chci naháče a ne žádnou kapotu, z které by mě bolely záda... Tím pádem se můj výběr zúžil na Yamahu MT01 a KTM Duke 125, avšak vzhledem a komponenty se mně více líbil právě Duke. V bazaru na motorkářích jsem si vyhlédl jednoho a za týden pro něho jeli. První dojmy z motorky byly jedním slovem překvapující. Samozřejmě tomu přispíval i fakt, že jsem dřív jezdil jenom na pionýru a slabých motorkách, ale na něčem se začít musí.
Po téměř dvou letech ježdění můžu tuhle motorku zhodnotit za povedenou- jak po stránce estetické, tak po jízdních vlastnostech. Každému se sice líbit nebude, ale většině teenagerům se budou ostré tvary a možnost vylepšení různými tzv "Powerparts" líbit. Na první dojem bude plastová nádrž a celková kapotáž působit možná trochu levným dojmem, ale zdání klame a zpracování je na velmi dobré úrovni. Motorka působí dospělým dojmem a vůbec ne jako 125.
Po prvním usednutí a projetí pár městských uliček vás překvapí agilita, obratnost a neskutečná lehkost řízení. Motor se do 5000 otáček chová jako klidný, ale jakmile mu dáte ochutnat 6000 otáček a výš nebudete se nudit... Jediné co může vadit, je trochu ucukaný projev motoru do 3000 otáček při pojíždění na 1 nebo 2. Rychlosti se dávkují dobře a neutrál nebudete marně hledat. Jak už jsem zmínil, pokud budete chtít temperamentnější jízdu, budete muset držet Duka pod krkem. Průměrná spotřeba se pohybuje okolo 2,5l/100km a když ve vás bouchnou saze, tak i kolem 4l. Maximálka se pohybuje okolo 130km/h, ale to vám nesmí foukat vítr... Do 80 km/h Duke zrychluje ochotně a na semaforu necháte za sebou nejednu Octávii.
Brzdy fungují velmi dobře a dávkují se přesně. Pocit, že by brzdy začínaly vadnout nepoznáte- to byste museli létat na okreskách a brzdit často z vyšších rychlostí. Zadní brzda má poměrně pozvolný nástup, ale stačí menší cuknutí a zadní kolo máte ve smyku. Mám verzi bez ABS, takže nějaké ty menší smyky se zadním kolem vás později začnou bavit.
Podvozek vám dovolí hodně a i na méně kvalitních českých okreskách. Nastavit lze pouze zadní předpětí pružiny, přední vidlice už je z výroby nastavená. Ve spojení s dobrým obutím(osobně mám Dunlop Sportsmart2) si můžete dovolit jezdit v zatáčkách poměrně rychle.
Za sebe bych vytknul jen pár nevýhod a ty jsou: Nekvalitní pneu z výroby- nešetřete a kupte si jiné, stojí to za to. Dále pokrytí autorizovaných servisů KTM v ČR- na Moravě nejbližší v Brně. A jako poslední bych zmínil ten opravdu odporný držák SPZ- to se opravdu nepovedlo, a proto tam mám origo z dílů Powerparts zkrácený a pak vypadá skvěle.
Tak doufám, že vám trochu mé hodnocení pomohlo k výběru.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
firedawe
firedawe napsal 10.01.17 v 22:22 10b.

Jo motorka je to pro začínající "motochuligány" výborná, v létě jsem se na jedný trochu povozil , když jsem ji jel kupovat pro kámošova syna. Já mám 196 cm a 120 kilo, takže to se mnou zas tak neletí, ale proti fichtlům a símákům dělo. Chápu, že si z toho unešenej, ale tahle motorka nechá na semaforech jedině Oktávku se zataženou ručkou Jinak přeju hodně kiláků bez problémů.

Raisto01
Raisto01 napsal 10.01.17 v 15:08 10b.

Pěkná věc. Mít tohle v šestnácti, tak sem jasnej

Více komentářů



TOPlist