Obecné
Motocykl mám: | Ojetý |
---|---|
Pořizovací cena: | Neuvedeno |
Podvozek, brzdy, fun factor motoru, zvuk, i přes sportovní zaměření určité cestovní ambice, mechanická odolnost, troufnu si říct i spolehlivost, na své roky stále neokoukaný a bohužel i nedoceněný bike
Hůř se hledá neutrál, hlavně za studena, spojkování po městě je za trest - origo převod pod 3000rpm je ucukaná, z výroby zfušovaná elektrika - hnědý a bílý konektor, viz deník
Moje úpravy |
Širší řidítka M-Style včetně závaží, aftermarket nádobky brzdové a spojkové kapaliny, gripy Oxford, LED blinkry s homologací, homologovaný výfuk, 15z sekundární kolečko, ukazatel zařazené rychlosti Gipro, seřizovací nástavce vidlí, xenon žárovka s homologací Allride, doplněný origo tlumič řízení, CNC páčky, vyšší plexi, držák mobilu, zásuvka USB, integrovaný voltmetr v přístrojovce, proužky ráfků, stojan z Fireblada, bypass dobíjení viz deník. |
---|
Motor
Průběh výkonu | |
---|---|
Spojka | |
Vibrace | |
Převodovka | |
Mechanická hlučnost | |
Zvuk | |
Spolehlivost | |
Spotřeba paliva l/100km | 7 |
Brzdy | |
Spotřeba oleje l/1000km | Nic |
Podvozek
Možnost nastavení | |
---|---|
Těsnost tlumičů | |
Tuhost rámu | |
Typ rámu | Na podvozek není půl křivého slova, i v ne-R verzi naprosto dostačující s dobrou odezvou |
Jízda
Sport | |
---|---|
Město | |
Cestování |
Zázemí
Ceny náhr. dílů | |
---|---|
Ceny servisu | |
Servisní síť | |
Dostupnost dílů | |
Nabídka doplňků | |
Servisní intervaly | |
Zkušenosti se servisem | Základní údržbu plus elektro si dělám sám, věci jako ventily, vidlice atd mechanik. Ceny za práci podobné jako u Japonce, ceny a nabídka dílů to samé - jak origo, tak druhovýroba. Spousta dílů shodných s RSV Mille, případně Falco - bud u nás nebo zahraničí - Ebay, Alliexpress atd, zpravidla není problém. Motorka jako taková není vůbec složitá, něco je řešené lépe, něco hůře ale pohádky o nespolehlivosti italů jsou nepravdivé :-) |
Cestování
Pohodlí jezdce | |
---|---|
Pohodlí spolujezdce | |
Možnosti uchycení zavazadel | |
Ochrana jezdce cestování | |
Ochrana spolujezdce | |
Světla | |
Dojezd na nádrž | 170-200km do rezervy |
Obecné
Moje závady | Vadný regulátor, baterka po smrti |
---|---|
Použitý spotřební materiál | 2016 - Pneu Pirelli Diablo obuté při koupi 2017 - Pneu Michelin Pilot Power 2CT, doplním Desky Brembo - dobře se dávkují, něco vydrží Řetězovka DID 525VX, svíčky NGK DCPR9E, olej Motul 15W-50, nemrzka Motul Inugel Expert, brzdovka Ferodo 5.1 |