Když jsme se loni vrátili z cesty kolem Balkánu na Banditovi, rozhodl jsem se, že nemá cenu trápit ho cestou necestou a začal jsem hledat vhodného nástupce.
Výška jezdce: 185 cm
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
BMW F 800 GS: důvod neuveden
Triumph Tiger 800 XC: důvod neuveden
Triumph Tiger 800 XR: důvod neuveden
KTM LC8 950 Adventure: důvod neuveden
První dojmy - Dojmy z první testovací jízdy byly asi takové, že když jsem přidal plyn, snažila se mě kachna shodit ze sedla a když jsem naopak ubral, naplácl jsem se na řidítka.
Motorku bych doporučil pro - Pro toho, kdo se rád ďábelsky chechtá do přilby.
Doplňky na motorce - Laďáky MIVV, držáky bočních kufrů a topcase KTM, boční kufry a topcase KTM, padací rám SW Motech, brašny do padacího rámu Marselus, spoiler plexi Touratech, kryt zadního brzdového válce Touratech, zvýšení řidítek Touratech, rozšíření bočního stojánku, zamykací držák navigace Touratech, navigace Garmin zümo 390, vyhřívané rukojeti KTM, sklápěcí zrcátka, kryty rámu KTM.
Recenze
Kachna je můj první dvouvál, takže oproti Banditovi je to obrovský rozdíl. Když jsem jí převážel zhruba 140 km domů, na frajera jsem vyndal homologační vložky, čehož jsem pak celou cestu litoval, protože se ten randál nedal vydržet. Když s tím člověk vyděsí zastávku plnou lidí, tak je to v pohodě, ale na delší cestu asi nesmysl. Co se jízdy týče, tak jsme si snad sedli dobře, ale v podstatě je to jako učit se znovu jezdit, protože rozdíl oproti Banditovi je to nesmyslný. Cuká to, cuká to a cuká to! Zatím mám najeto pár stovek kilometrů a kousek i mimo silnici, jenže to bylo velké trápení, takže to bude chtít ještě hodně učení se. U kachny jsem si slíbil, že tu budu deník motorky vést trochu poctivěji, takže až bude nějaká novinka, pochlubím se.
Zdar jak svina, také super mašina však jsem po ní také počumoval takže - RESPECT
Jinak jsem konečně hodil nějaký ten popis k tomu mému stroji tak mužeš juknout a trochu se pobavit čuuus
Počkám si na ten zavedený deník. Abych se taky něco dověděl o pocitech a strastech dalšího majitele. První dojem jsem měl uplně stejný . Ted si jen lítám a zjistil jsem ze je ze me skladatel, protoze si zpivam pisnicky ktere nikdo nikdy neslysel. Treba o slunicku jsem toho poskladal uz pomerne dost Hrabalo mi na vsech motorkach, ale tady to je uplne jina liga. Tak at slouzi a hlavne stastne navraty domu. Casem uvidis jestli ti sedi nebo pujdes o dum dal. Neni to masina pro kazdeho, proto jsem ji minulou sobotu za 540km v sedle potkal jen jednou
V pořádku
Driver-toys: Však jsem psal, že se to s ní musím naučit. Je to moje druhá motorka, první dvouvál. O tom cukání jsem tam psal spíš s nadsázkou. Načetl jsem toho o ní dost, i na LC8, než jsem jí koupil a baví mě
Pokud jsi chtěl neucukanou, co ti opraví i servis někde v Albošce, tak jsi měl jít do karbcové verze 950 . 990 bohužel ucukaný jsou a píší to ve všech recenzích nejen tady na Motorkářích. Ti co měli 990 a teď mají 950 si libují, mám kolegu co měl v rukách hodně mašin a umí to s nimi, ale 990 dlouho neměl. Možná se to dá vyladit na lankách, ale taky bacha v terénu i na ABS! Hodně lidí to málem stálo pořádný karambol..POZOR, když ti chcípne a hned ji natočíš, ABS tam zase je!!! Nejlepší je vyřadit zadek a nechat jen předek, pak je to určitě hodně velká paráda.
Zaregistruj se na LC8, tam se dozvíš hodně. Ať tě nikdy nezklame a brzy se sžijete.
PS: Jestli ti to cukání hodně vadí a pokud máš možnost, zkus si osedlat 950 a pak se rozhodni zda do ní nejít a tuhle neprodat (pokud jsi koupil dobře).
Více na: http://www.motorkari.cz/motorka/?mid=106710
Copyright © Motorkari.cz