Moje první velká motorka po 125ccm. Rozhodl jsem se pro ní po přečtení pár diskuzí a také se mi líbila víc než ostatní motorky, nad kterými jsem uvažoval(suzuki gs500, honda cb500, kawasaki er5-kle500).
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Kawasaki ER 5: dražší, líbila se mi více yamaha
Suzuki GS 500E: různé, a ne vždy kladné, názory
Kawasaki KLE 500: dražší
BMW F 650: dražší, vyšší cena dílů, jednoválec vs čtyřválec
První dojmy - Při první jízdě jsem byl samozřejmě unesen z výkonu(45kW) oproti mojí 125, která měla 8kW. Motorka se mi zdála i přes svou vyšší hmotnost, než na jakou jsem zvyklý, dobře ovladatelná.
Motorku bych doporučil pro - Na doporučení si nechám trochu času, až s ní něco najezdím..
Doplňky na motorce - Na diversionu je nainstalován kufr, ale ten nejspíš stejně půjde dolů.
Recenze
Dlouho jsem listoval mezi inzeráty a hledal jsem si pro sebe první velkou motorku. Měl jsem vybráno více typů(gs500, kle500, er5, bmw f650, cb500), ale stejně jsem vždy fandil Xj600, protože jsem na ní slyšel skoro samé kladné ohlasy. Bylo mi celkem jedno zda verze S Diversion nebo N, protože se mi líbily obě. Sice nebyl nikterak zvlášť vychvalován výkon, ale to mi nevadilo. Pro mě byla nejdůležitější jednoduchá konstrukce, spolehlivost, provozní náklady a vhodnost motorky pro cestování. Přes zimu bych rád do motocyklu investoval nějaké peníze a připravil jí na sezonu, kterou, jak doufám, si pořádně užiju.
Dobrá volba, pěkný kousek , ať slouží
Hele,co dodat,krásný retro stroj .Tak hodně pohodových km .10.b