PROFIL MOTORKY

MZ 125 SM (2001)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník Winleader
Vloženo 28.9.2015
Aktualizováno 18.7.2016
Zobrazeno 5 158x
HODNOCENÍ PROFILU OD 6 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.8

Popis motorky


Pořád jeden z nejlepších 4-taktních motardů ve 125ccm. Spolehlivá, výkonná a lehce ovladatelná motorka.

Více fotografii

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Husqvarna SM 125: Cena

První dojmy - Jede to, brzdí to, ale vzhledově nic moc.

Motorku bych doporučil pro - Pro 16-ti leté motorkáře, kteří se chtějí vyblbnout.

Doplňky na motorce - Maska + blatník KTM
Blastry
CNC páčky + nádobka na brzdovku (Made in China)
Polepy na kola
Přešité sedlo
Červený tahokov
Zubaté kotouče na zakázku

Recenze

MZtu jsem si vybral, protože je to asi to nejlepší co se dá za ty peníze v motárdu pořídit.
Ke dnešku spolu máme najeto okolo 6000km.

Jízda
Jízda do 100km se dá zvládnout bez problémů. Jízda na větší vzdálenosti už moc smysl nemá, protože vás začne bolet pozadí, ruce, nohy a poté celé tělo. Je to motard, takže se to dalo čekat. Nejdelší jízda byla 280km, ale to už je spíš za trest. Vyhovuje mi vzpřímená a pohodlná pozici těla. Motorka padá do zatáček sama a velmi lehce se dá přehazovat ze strany na stranu. V zatáčkách je jako doma, zato na rovinkách je to utrpení jak pro řidiče, tak pro motorku kvůli chybějícímu výkonu. Cestovní rychlost je 100-110km/h a maxmimální rychlost hodně závisí na povětrnostních podmínkách, když je bezvětří tak je maximálka 130km/h a poté zasáhne omezovač (převod 15/49), ale pokud fouká silný protivítr tak jste rádi že jedete 100km/h, tím pádem je předjíždění občas pořádný adrenalin. Tuto sezonu nazuté Dunlop ARROWMAX STREETSMART, jsou vhodnou volbou pro klidnou jízdu, kterou zvládají bez problémů, ale pokud začnete tlačit na pilu tak je dostanete poměrně rychle na limit.

Motor
Bezproblémový, spolehlivý a na 125ccm výkonný. Jede celkem odspodu, nechá se v klidu podtáčet, ale pokud chcete aby jel, tak ho musíte točit, točit, a točit.

Brzdy
Přední dvoupístek s 290mm kotoučem si se seriově dodávanými pancéřovými hadičkami s motorkou poradí s prstem v nose a dají se dobře dávkovat. Ani při velmi ostrém stylu jízdy se mi nestalo aby brzdy vadly.

Podvozek
Na kvalitním asfaltu motorka jede jako po kolejích. Na typických českých silnicích do 100km/h bez problému, nad 110km/h už přední vidlice moc nezvládají. Co se týká nastavení, tak předek bez možnosti nastavení a nastavení zadního tlumiče vymýšlel nějaký inteligent, protože potřebujete rozebrat půl motorky aby jste ho nastavily.

Úložný prostor
Motorka nemá skoro žádný úložný prostor, jediné co se vejde pod sedlo, tak je lékárnička. Vyřešeno kapsou přidělanou místo držáků pro spolujezdce.

Spotřeba
Spotřebu neřeším, ale pohybuje se kolem 3l/100km. Dojezd na nádrž je 270-300 km na nádrž bez přepnutí na rezervu.

Servis
Jediné co řeším tak je kontrola oleje každých 500km, mazaní řetězu a výměna rozvodového řetězu každých 12 000km.

Kde se motorka cítí nejlépe?
Motorka se nejlépe cítí v zatáčkách a ve městě, díky její úzké stavbě není proplétaní se mezi auty žádný problém. Zvládne i polní cestu ale rychleji než 60km/h se jet nedá kvůli tvrdému podvozku.

17.7 2016 Šla do světa.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Pavlord
Pavlord napsal 16.08.21 v 21:53

.

Pavlord
Pavlord napsal 16.08.21 v 21:51 9b.

hele můžu se zeptat kde si koupil ty doplňky?

Rischwon
Rischwon napsal 01.10.15 v 09:51 10b.

pěkně sis s tím vyhrál,...uplně jiná motorka před a po

Winleader
Winleader napsal 28.09.15 v 22:00

Děkuju

silvinka
silvinka napsal 28.09.15 v 19:36 10b.

pěkně upravená

Více komentářů



TOPlist