PROFIL MOTORKY

Yamaha XJ 600 (1998)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník roura6
Vloženo 16.8.2015
Aktualizováno 18.10.2015
Zobrazeno 825x
HODNOCENÍ PROFILU OD 0 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 0

Popis motorky


Tak jsem konečně přesedlal na dospělou motorku. Jsem z ní moc nadšený a doufám, že mě nezklame :)

Více fotografii

První dojmy - První dojem byl poměrně neutrální. Motorka se mi v prvé řadě moc líbila...dva výfuky, chromy...klasiký vzhled. Byl jsem nadšen z motoru, který táhl lineárně, měl užasný charakter a oproti motorkám za danou cenu byl uplně jinde. Nějaké mouchy jsem však čekal, motorka nervózně houpala kvuli vyteklému centrálnímu tlumiči a měla hnutý přední ráfek. Ale když jsem to shrnul, s těmito investicemi to byl pořád dobrý kup.

Doplňky na motorce - Širší zadní pneu 160

Recenze

Tento stroj jsem si vybral kvůli dostupné ceně a jednoduché robustní technice spojené s klasickým designem. Není to žadný sporťák, ale to já taky tolik ne. Přesto motorka předvádí na silnici celkem slušné výkony, je pohodlná a ve dvou také nezklame.
Něco jsem na ní najel. Předem jsem však musel a chystám se nadále opravit mouchy, které předchozí majitel příliš neřešil. Momentálně zbývá namontovat repasovaný tlumič a řetězovku která dělá neskutečný bordel i přesto že je teprve v pulce. Na vině je někdy v minulosti výměna pouze řetězu bez řetězových koleček.. na zabití.. Jinak motorka je otevřená na 45 kw a má vzadu 160ku gumu. Original byla 130 což je vzhledem k výkonu absurdní. Jedná se o novější model s dvoukotoučem vpředu (brzdí opravdu krásně) a olejovým chladičem. Motorka má nalítáno přes 60 tisíc km ale přesto v motoru není žádný problém. Malinko chrastí spojka, což je prý normální jev u XJeček. Uvítal bych v budoucnu nějaké alespoň menší plexisklo, dále plánuju namontovat decentnější blinky a možná nižší, sportovnější řidítka. S motorkou nejraději jezdím po užších okreskách, kde si mužu zablbnout i v nižších rychlostech. Mám to první sezonu a přechod ze 125ky zpusobil že nemám moc odhad ve vyšších rychlostech, proto dávám přednost uzkým klikačkám. Jinak co se týče dynamiky, je pro mě dostačující, na dálnici mi 200 km/h nedělal po zalehnutí problém. Motor pusobí klidně a táhne zcela lineárně.. nečeká vás žádně překvapení. Proto je to i vhodná motorka pro absolutní začátečníky, či dámy a slečny, já charakter ocením na delší cesty a klidné výlety :) Motorka má asi zajímavou minulost. Je mi jasné že kombinace černého rámu a blatníku s červenou nádrží a podsedlovkami se nikdy nedělala. Motorka musela dostat pěknou bombu a díly jsou vyměněny. Jinak tu zůstala dvě mírně ulámaná žebra motoru a jsou trochu škráblé budíky a výfuk na jedné straně. Ale motorka je v pořádku a pár kosmetických vad mi nevadí. Doufám že mě nikde nenechá a bude loužit stějně pěkně jako má dřívější Honda.

18.10. 2015
Tak motorka už se začíná klubat. Udělal jsem pár kosmetických změn a opravil bouchance. Čirá optika z SVčka, nastříkané budíky a pár dílů, nové blinkry místo těch plácaček. Dál tlumič už se taky chystá na výměnu a je na ni nový kotouč s řetězovkou. Za zanedlouho bude tip ťop. Škoda že už sezona pomalu končí :/

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.


TOPlist