renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Kawasaki ZX-6R Ninja (1999)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Tomanet
Vloženo 2.7.2015
Aktualizováno 2.7.2015
Zobrazeno 1 654x
HODNOCENÍ PROFILU OD 1 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Moje motorka je relativně čerstvý člen rodiny, ačkoliv jsem asi jediný kdo je natěšený. Ostatní nesouhlasí, ale to už tak asi prostě v životě je :D Je to ku.a moje mašina a já jsem spokojený ...

Více fotografii

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Suzuki GSX-R 750: důvod neuveden

První dojmy - Úplně první dojem byl perfektní. Jezdil jsem skoro 4h v kuse a ne a ne zastavit. Ten prvotní pocit nově nabyté mašiny byl perfektní. Asi jako každá nová věc mně uchvátila, ale hlavně to byl splněný mladistvý sen takže motorka mi padla do ruky okamžitě...

Motorku bych doporučil pro - Ono je to asi jedno, v nízkých otáčkách by se na tom naučil i začátečník, stejně jako ve vyšších otáčkách si užije i ostřílený biker. Takže si myslím, že středně pokročilý bude maximálně spokojen

Doplňky na motorce - Laděná koncovka IXIL, iridiové plexy, přepákování, desky SBS,

Recenze

Kawasaki ninja jsem zvolil z toho důvodu, jelikož již od mladistvého věku mně fascinoval nadčasový design a vůbec celkový vzhled motorky. Je decentní a přitom agresivní.

Na mašině mám zatím najeto asi 2900 km a zatím nemám nic co by mi vyloženě nevyhovovalo. Jediné co co mně zklamalo je nástup přední brzdy. Vlastně ona ani nenastoupí. Brzdy na tomto ročníku jsou velice, ale velice slabé. Při lehkém zabrždění prakticky nereaguje a když ji stisknu opravdu tvrdě tak spíše dře kotouč. V nižší rychlosti to brzdí relativně uspokojivě ale celkový dojem je slabý. Chystám se na výměnu desek a titanové hadice. Uvidíme. Další věc co mám už od výroby a nijak jsem nemanipuloval je podvozek, mám pocit, že je až přehnaně tvrdý na naše néé moc slušné silnice a tak mám někdy pocit že jsem na autodromu.

Někdy mám pocit, že když je horko a motorka s mašino u se pohybuju po městě nebo v menší rychlosti, začne se celkem dost rychle zahřívat, ale od 5 čárek sepne ventilátor a udržuje stabilní teplotu.

Nástup výkonu začíná až někdy od 7-8 tis otáček a výš. Když se začne točit kolem 10 tak už to začíná být opravdu zábava, nižší otáčky jsou celkem žalostné. Motor je docela hlučný, ale dle recenzí co jsem četl je to u tohoto typu celkem standardní problém. Mašina má dobré krytí proti větru takže se dá jezdit opravdu rychle aniž by mi vítr lámal hlavu.

Určitě musím pozvednout chování v zatáčkách, motorka je velice dobře ovladatelná a poslušná. Natáčí se přesně tam kam potřebuji a dá se opravdu hooodně položit bez jakéhokoliv škobrtnutí. Ovšem úložný prostor který je už od fabriky upraven přepážkami je veliké zklamání. Místo je sotva na nějaké doklady a jen základní nářadí, na další věci už pak nezbývá žádné místo.

Řídítka nejsou položeny až tak nízko, takže i delší cestování nepředstavuje velký problém. Jistě není to enduro či mašina tomu podobná, ale opravdu se dá cestovat pohodlně a svižně.

Rozměr pneumatik je dost ošemetný jelikož tento typ je již dnes nepopulární a proto dost omezuje výběr pneu.

Co se týče spotřeby tak jsem spokojen. Pohybuje se někde kolem 7l. Což si myslím, že není taková katastrofa, ale dá se to vyhnat i na 10

Ale abych to nějak ukončil. Tenhle stroj je prostě klasika a taky bych ho doporučil pro lidi, kteří si chtějí jízdu užít, určitě to není pro úplné začátečníky, ale i přesto se dá na ní dobře naučit.

Zatím ještě nemám najeto takové km abych se tu mohl pořádně rozepsat. Po sezóně budu moudřejší a pak tady hodím další info a případné změny, které případně vedly k lepšímu...

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Tomanet
Tomanet napsal 06.07.15 v 12:53

Díky

adosq
adosq napsal 05.07.15 v 14:35 10b.

Moc pekna

Více komentářů



TOPlist