Ačkoli je těžší než předchozí GPZko, na místě je lépe ovladatelná. Patrně to bude tím, že je nižší. Její váha je znát v zatáčkách i v nahazování na stojan. Časem si člověk ale zvykne.
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Kawasaki ZX-10R Ninja: Nebyla žádná k mání.
První dojmy - Je to agresor. Jelikož pršelo, tak těch 260 za hodinu jsem vnímal jen matně. Až bude sucho, tak bych rád zjistil, co zvládne a co už ne. Přemýšlím o jízdě na okruhu nebo uzavřené trati, kde bych mohl naplno otestovat tuhle krásku. Zatím se jeví, že mi toho má ještě hodně co říct.
Motorku bych doporučil pro - Motocykl bych vhledem k výkonu doporučil buď vyježděným nebo zkušeným jezdcům anebo pak sebevrahům.
Doplňky na motorce - Je tam homologovaný sportovní výfuk devil (made in France), vypadá slušně, zatím si na něj nemůžu vůbec stěžovat. Další příslušenství prozatím není.
Recenze
Byla to čirá shoda všech možných náhod. Ale jelikož je to Kawa, tedy v podstatě taková srdcová záležitost, a proto dostane, co si zaslouží. Minimálně tedy patřičný servis, abych se pak támhle v zatáčce vlivem vadné elektronky nerozsekal. Motor má na vrch, brzdy už jsou hodně jetý, takže min. destičky vyměnit, kotouče vypadají, že ještě leccos snesou, než se rozsypou na kusy. Zadní vypadá hodně slušně. Tlumiče už možná taky bude potřebovat přetěsnit, ale zase, pro pár gufer a trocha oleje, co bych neudělal. Od spolujezdce zatím nemám žádné zprávy, takže doplním později. Dle mého názoru by si ale neměl na nic stěžovat. Momentální poruchy: teče olej z 1. válce, patrně nedotažená svíčka, již je v plánu se na to podívat. Dále nesvítí kontrolka mazání oleje. Což není tak hrozný, ale pro klid duše bych rád, aby svítila. Tipuju to na kabeláž nebo blbou kostru. Čidlo snad bude v pohodě, žárovka je OK. Řetězovka chtěla po sto letech namazat - ten zvuk vsakování oleje do na smrt suchých rozpálených O kroužků jen tak nezapomenu. Motorka se momentálně cítí nejlépe v garáži, jelikož blbě chytá - povolená 1. svíčka a hádají se mezi sebou karburátory, tak to není to pravý ořechový. Ale věřím, že po seřízení a patřičené údržbě bude vše OK.
A tak.. za ty prachy si nestěžuju. Jezdí? Jezdí. Jen tomu musím dopřát patřičnou péči, pak bude jezdit ještě líp, o tom nemůže býti pochyb.
Je to starej bike, co nechceš
Dík za radu, to by byla asi blbost. Každopádně zatím si ještě pročítám fóra a zjišťuju, co by to tak mohlo být, nechci se do toho pouštět úplně bezhlavě, ale postupné rozebrání bude asi nakonec nutné. Jen doufám, že to bude nějaká banalita ve formě těsnění, nedotažení/přetažení víka ventilů. Čeho se bojím, je prasklej blok. No uvidím, nechám se překvapit, každopádně sem pak hodím nějaké info.
Nedotaženou svíčkou jistě olej nepoteče ,tudy cesta nepovede