renocar_unor



PROFIL MOTORKY

Kawasaki ZZR 1100 (1992)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník Romanko
Vloženo 25.3.2013
Aktualizováno 1.5.2014
Zobrazeno 3 138x
HODNOCENÍ PROFILU OD 0 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 0

Popis motorky


2001. Konečně si zase kupuji motorku. Úžasný stav na ty roky. Poctivých 7t km. Neuvěřitelné.

Více fotografii

Výška jezdce: 180 cm

První dojmy - První dojmy byly takové jaké jsem čekal. Jedenáctistovku jsem chtěl, protože jsme na ní měli jezdit dva. Tento typ jsem znal z dřívějška.

Recenze

První dojem z inzerátu byl, že se inzerent spletl v ujetých km. 7000 km, to je fakt málo na desetiletou motorku. Ale zavolal jsem tam (moc velký výběr nebyl) a povyptával se a pak tam zajel. Kawa měla opravdu těch 7t km a i historie seděla. Ale byla z A a tedy jen se 100 k a navíc s debilitou zvanou sekundární spalování výfukových plynů. Tu vyřadit nebylo úplně jednoduché. Jak ji předělat na plný výkon jsem věděl, ale s tou zelenou blbostí ani plný výkon moc neladil. Byla to v modelu 1992 "specialita" jen pro Rakousko. Do zbytku světa to přišlo až 1993 s novým modelem ZZR1100. Takže zaslepit díry v šoupátkách (plný výkon), pevně zaslepit výstupy odvodů výfukových plynů z ventilového víka, jiné "původní" trysky a doladit karbce. No a bylo to. Nějakých 137 koníků na zadním kole. Později přibyly ještě pancéřové hadice. Nosič Givi a kufry jsem dokoupil hned, aby se dalo opravdu cestovat.
Jinak to byla nesmírně spolehlivá cestovní motorka. Výkonná, docela slušné jízdní vlastnosti i ve dvou a naložení. Dalo se sní opravdu jet. V takovém případě ale, zvláště v horách, rychle odcházely gumy. Zadní cestovní guma byla třeba už po 2,5-3t km hotová. Po dvakrát jsme museli na dovo v Rakousku tam koupit novou zadní gumu. Holt vždy je něco za něco.
Najezdil jsem na ní 50 t km a v roce 2009 dospěl k závěru, že si zasloužím něco novějšího a koupil jsem si ZX12R. Mladá si totiž na podzim 2006 udělala papíry na motorku a začala jezdit. Začátky jsou vždy těžké a tak jsem v sezónách 07 a 08 tolik km, jako dříve nenajezdil. Z fotek je jedna, ta u pramene z doby, kdy jsme jezdili ve dvou a ta s hradem už "každý na své". Zde je jedna maličkost. Na mojí motorce je vidět balík na místě spolujezdce. Na dovolené z nouze ctnost. Plné a tím i těžké kufry jako topcase výrazně zhoršily jízdní vlastnosti. Tak jsem vyvořil tento balík s těžkými věcmi. Po návratu jsem pak předělal nosič na mojí Kawě tak, že byl nad místem spolujezdce. Mohu jen doporučit. Pak může být kufr těžký jak chce. Fotku nemám, ale měl jsem to tak poté i na ZX12ce. Tam už foto je. Ale na fotkách je ještě jedna zajímavost - tacho do 320. To se teď už na motorkách pro Evropu nevidí.
To je asi k této motorce vše. Prostě výkon, ovladatelnost, spolehlivost a tak i naprostá spokojenost. Pokud ji po mně někdo nerozbil, tak se správnou údržbou nejspíš slouží do dnes.
Tak jak jsem se letos (2014) na jaře dověděl, opravdu stále jezdí. No aby ne.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.


TOPlist