renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Kawasaki ZZR 1100 (1993)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník Jazzr
Vloženo 16.2.2013
Aktualizováno 16.2.2013
Zobrazeno 2 839x
HODNOCENÍ PROFILU OD 5 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


osudová Zrzunda - láska na první pohled

Více fotografii

První dojmy - neskutečná síla, pružnost, rychlost, ale i kultivovanost a pohodlí. Budete si zpívat "Láďa jede autobusem" ...snad to přežiju...

Motorku bych doporučil pro - všichni, kdo chtěj přijít o papíry, peníze a zbytky pudu sebezáchovy

Doplňky na motorce - kufry

Recenze

Psal se rok 2002 a já pokoukával po svém prvním čtyřválci. Chtěl jsem Sůzu RF600 hrozně moc, fakt se mi líbila. Výkonovej skok z GPZety tak akorát. Pak se objevila RF900 a já si říkal: "to už je moc silný, to ne" ale stejně jsem skoro pro ní jel, když v tom se ozval kamarád, že prodá svou, fantastickou,oranžovomodrou sexy raketu ZZR1100 se 150ti koňma! Byl jsem blázen, ale musel jsem jí mít. Ve svých 21letech jsem skočil na svého času nejrychlejší motorku.. Všichni se doma modlili abych to přežil.. a já taky.

Od úplně prvního okamžiku jsem věděl, že to je ona. Sedla mi, neměla tak sportovní posez, že by se na ní nedalo cestovat. Jak se dala do pohybu, tak se i jako zázrakem ztratila její váha. Pravda, párkrát jsem s ní hodně balancoval na hraně, ale z dnešního pohledu to byly začátečnický chyby..

Nebudu tvrdit, že jsem úplně vždycky dokázal zkrotit smysly, vždyť Zrzunda prohnala kdejaký mnohem novější litry, o autech nemluvě. Tachometrově mi ukázala i téměř 300, ale to bylo fakt výjmečně. Většinou jsem na ní jezdil po výletech okolo komína, občas trochu dál. Později jsem jí vybavil sadou pevných kufrů (poté co mi od horkých výfuků shořely na dovolené ty textilní) a to už bylo velký cestování. Dodnes mě mrzí, že jsem nestihl Alpy.

Bohužel, v roce 2005 jsem jí musel dát sbohem. Těžké loučení. Možná to bylo tím, co jsme spolu všechno zažili, kde a s kým jsme byli, ale byl to jako rozchod s láskou... Za ty tři roky jsem nalítal 23.000km, naštěstí bez nehod až na pár drobných manipulačních pádů (ty štvou do dneška). Zajímavý údaj pro všechny, co tvrdí že taková potvora žere jak protržená: celková průměrná spotřeba 5,44 l/100km, max. 8,1 min. 4,25.

Za tu dlouhou dobu, co jí vyráběli, tak podle mě tyhle barvy byly prostě nejlepší. Nikdy se mi neokoukala a řeknu vám, i když jí je dneska 20 let (to je hrozný co?) tak mi občas prolítne hlavou, pak musim mrknout na fotky, zavzpomínám, a pak koukám na mobile.de a čekám, že se snad ta moje zase někdy objeví. To už ale bude mít doma podstavec a budu jí jen leštit a leštit.
... tak snad jednou...

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
3neczak
3neczak napsal 10.08.15 v 09:15 10b.

Musím dát 10b, pro mě nádherný stroj. Ať slouží.

vopasek
vopasek napsal 26.07.13 v 14:34

hezká,já mam zzr tmavě zelenou a spotřebu asi 8l/100.míň málokdy.

Trinnlee
Trinnlee napsal 17.02.13 v 20:22 10b.

krasna...na svuj vek porad velice pritazliva masa...10b jasna volba

cerny.kam
cerny.kam napsal 17.02.13 v 02:34 10b.

ZA 10, to je jasný...

cerny.kam
cerny.kam napsal 17.02.13 v 02:33

Zdravím, moc pěknej kousek to byl - v 6-ti letech jsem ji viděl poprvé - v Jugoslávii na Korčule, 320km na tachometru, vidím to jako dneska... Ještě jedna jediná motorka bude takhle pěkná i za dalších 20 let - Blackbird, po těchto dvou motorkách - "moderní" design už stojí za prd! Držím palce, ať se objeví, já prodal před 14-ti dny staré GPZ 1100, a začínám litovat... Kam.

Více komentářů



TOPlist