Velmi silný stroj s osobitým designem a skvělými jízdními vlastnostmi.
První dojmy - Velká nikdy nekončící síla, dokonalá ovladatelnost, hned padla do ruky.
Motorku bych doporučil pro - Pouze pro zkušené motorkáře.
Doplňky na motorce - Kufry, navigace a laděné výfuky
Recenze
Po dlouhé úvaze jsme se rozhodli k tomuto stroji, který momentálně máme jen několik měsíců, a po tu dobu jsme najeli cca 2000 km, takže je stále ve stavu testování.
Za tuto krátkou dobu mohu s klidným svědomím říci, že je to pro mě absolutní špička.
Když pominu výkon, který je skutečně nepřekonatelný, tak dále následuje ovladatelnost v zatáčkách, která je neuvěřitelně příjemná, jako by se motocykl nakláněl sám. A nesmím zapomenout na brzdy, které se příjemně dávkují a i v krizových situacích reagují naprosto přesně.
Pravda je, že po zkušenostech se ZZR 1200, je 1400 poněkud sportovnější, ale na pohodlnosti jí to vůbec neubralo.
U obou těchto modelů je samozřejmostí, že lépe se budete cítit na pěkné silnici, neboť je dost cítit každý výmol a díra.
Jedinou věcí, kterou bych trošičku vytknul ZZR 1400, je výrazné (hlasitější) škubnutí při zařazení rychlostního stupně, což je ale standardem u tohoto typu.
Závěrem zatím (pravda, po krátké době) jsem velmi spokojen a doporučuji, avšak jen opravdu zkušeným jezdcům.
Vážení kolegové (a kolegyně) motorkáři,
Jak jsem slíbil, níže posílám nové postřehy.
Před nějakou dobou jsem se vrátil z dovolené, kde jsme s mojí drahou polovičkou najeli cca 4500km (Německo, Francie,
Andorra, Španělsko, Itálie, Rakousko).
Jak jsem již zmínil v první části tohoto článku, tento motocykl je neuveřitelně ovladatelný a ne jinak tomu bylo i při delší trase.
Při této cestě jsme nastoupali bezmála 12 000m a není nic s čím bych byl nespokojen, Brzdy, převodovka, peumatiky (Dunlap-Spormax II), výkon motoru.
Při tomto výletu jsem motocykl opravdu nešetřil a jak jsem již napsal, jel jsem s přítelkyní + dva boční kufry a tankvak, i při této zátěži a rozložení váhy se motocykl v rychlých zatáčkách jakož i v dlouhých táhlých zatáčkách choval naprosto příjemně a nebylo potřeba se se strojem jakkoli prát, jak tomu leckdy bývá u sportovně cestovních strojů.
I při sportovní jízdě motocykl naprosto perfektně sedí a dodává řidiči jistotu.
Jak jsem již zmínil, příjemně mě taktéž překvapily i pneumatiky na kterých mám najeto cca 8000km a jsou tak na 50%, což je jak jistě víte při jejich ceně příjemné zjištění.
Co mě však nejvíc potěšilo na tomto výletu byla dlouhodobá spotřeba, která se pohybovala kolem 6,3l na 100km.
Průměrně jsme jeli cca 500-700km denně a na závěr 1200km z jihu Itálie až domů, a při těchto vzdálenostech trochu zvažuji pohodlnější sedlo.
Závěrem, po najetí cca 8000km, bych rád doporučil tento stroj všem motorkářům co mají již něco za sebou a váhají s jeho koupí.
Hnnnn zzr
Pokud někdo přestoupí ze ZZR 1200 na ZZR 1400, tak lze říci jen tři slova : " Štastný to muž" Na konci sezóny, prosím o doplnění recenze o další postřehy...třeba se taky rozhoupám.
Co k tomu říct. Raketa na dvou kolech. Také jsem po ní pokukoval. Tak snad jen: lítej pomalu. Jasná deset.