Tak dnes velký pokrok Začalo to vložením motoru do rámu. No stálo to za to, ale vyšlo to. Pak nalít olej, pozapojovat elektriku z motoru, čidla, startér a tak. Následovalo plnění chladícího okruhu.. Tak si tam tak leju chladící kapalinu a najednou čumím, pod motorkou loužička, tak přestanu, obejdu to.. no a jasně, z vodní pumpy mi prostě kape voda, netěsní to. Takže všecko zase vypustit, znovu rozdělat vodní pumpu, znovu čistit od silikonu... Nakonec jsem se rozhodl, že z těsnícího papíru vyrobím klasické těsnění, to podmažu z obou stran silikonem a že by to mohlo těsnit. Stejným způsobem mám těsněnou i vanu i spojku a je to parádní.
Po téhle otravné zdržovačce jsem se vrhnul na montáž karburátorů, trochu mě zarazilo lanko sytiče které nejde nikde nastavit, takže vůli lanka "2 - 3 mm" dle příručky fakt nemám, ale malá vůle než se začne lišta sytičů posouvat tam je. No a pak airbox, tu konstrukci na něm, řetěz, PAIR system, svíce, fajfky, výfuk a tak, byla toho dnes prostě hromada, ale zítra to vidím na první start... Tedy.. Snad
Vlastník | dadanek1999 | |
---|---|---|
Vloženo | 14.12.2016 | |
Aktualizováno | 1.12.2020 | |
Zobrazeno | 8 870x |
Ahoj muzu mit prozbu? Jaky je postup pri vymene těsnění, staci vypustit vodu rozebrat přetesnit a znovu nalit vodu. Ja jen abych neco nevynechal. Diky moc