PROFIL MOTORKY

Kawasaki KLE 500 (1993)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník dadanek1999
Vloženo 14.12.2016
Aktualizováno 1.12.2020
Zobrazeno 8 857x
HODNOCENÍ PROFILU OD 23 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9


Vloženo: 06.04.2017, Uskutečněno: 06.04.2017, Stav tachometru: 38621 km, Zhlédnuto: 25x


No dobře, tak teda skoro. Ať nekecám, ještě musím dotáhnout 4 šrouby na vodní pumpě (práce na 10 sekund) a vyměnit vypouštěcí šroub za nový s magnetem, ale to až bude motor v rámu.

Dneska jsem se na to vrhnul a zase udělal kus práce. Montoval jsem vahadla, poté montáž vačkových hřídelí, nastavení rozvodů a následné seřizování ventilů. Pro sací je vůle 0,13 - 0,18 mm, počítal jsem s tím, že se ventil trochu zaklepe, takže jsem nastavoval 0,16 - 0,17 mm. Na výfukový je 0,18 - 0,23 mm, nastavoval jsem na 0,22 mm - důvod je stejný, jako u sacího.

Následovala montáž napínáku rozvodového řetězu. Vystřihl jsem si těsnění, vložím ho, utahuju si tak ty šrouby.. a utahuju.. a pořád ten klíč ne a ne cvaknout. No samozřejmě mě prohnaly myšlenky že jsou stržený závity a že je všechno v prdeli. Tak jsem to zas vyndal, závity profoukl, nikde nic nevylítlo, nevypadlo... Tak jsem to namontoval zpět, dotáhl, klíč cvakl - jako by se nic nedělo. Nechápu. Doteď jsem nepochopil, co to k čertu bylo, proč to chvíli vypadalo, jakože se šroub protáčí a přitom šel poté naprosto normálně zašroubovat a drží jak čert? Záhada číslo 164864 na této motorce No pro sychr jsem dal na šrouby lepidlo na závity (odolnost do 150°C, takže by mělo stačit) a znova namontoval napínák.

Zbývalo namontovat trubičky na olej, ventilové víko s novým těsněním (porod), nové těsnění pod šrouby a vše podotahovat. Nakonec už jen vložit a dotáhnout trubky na vodu. PAIR system namontuji asi až bude motor v rámu.

Takže další cíl, snad v sobotu, dostat motor do rámu a následně začít makat na zprovoznění k prvnímu startu. Karburátory, vzduchový filtr, startér, nádrž. Vyštrachat podtlakový manometry a doufat, že první start motorky po XY letech se zadaří, ať můžu sesynchronizovat karby, konečně ji do plna nastrojit a poprvé se na "nové" mašině projet

Hodnocení (0x):

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
dadanek1999 (1) napsal 08.04.2017 v 12:50

Díky kluci Motor už mám v rámu, olej v motoru taky, zatím jsem jen protočil startérem (jestli vše funguje OK) a taky pohoda, tak ještě chvíli to dá, než to pojede, ale už je to mnohem veselejší

elvis78 (135) napsal 08.04.2017 v 07:01

Radus88 (8) napsal 07.04.2017 v 09:58

Jsi sikovny dobra prace

mavr (10) napsal 07.04.2017 v 08:33

Tak držím palce ať chytne na "DRC" užij si to..

SERZO (0) napsal 07.04.2017 v 06:33

Paráda... si viem živo predstavyť ten pocit keď sa na nej prvý krát povezieš...


Nejnovější záznamy v deníku
  • Schránka na nářadí a držáky kanystrů

    Made by táta :-) Oboje z hliníkových jeklů. Kanystry jsou na vodu - jedem na dovolenou dva, takže na vaření a pití docela spotřebujem. A nechtěl jsem vozit petky v kufru kvuli hmotnosti, takhle jsem dostal nějakou váhu

    Typ: Montáž doplňku
    Vloženo: 08.07.2020
    Uskutečněno: 08.07.2020
    Tachometr: 51700km
    Komentářů: 2x
  • Výroba rozšíření stojánku

    Hliníková destička 60x80x5 cca 22 Kč, čtyři šrouby, pár podložek, matky a silnější pružina ze strojních součástek za cca 55 Kč. Jo a jedna součástka z merkuru = bez nákladů. Zároveň proběhlo dotažní rozjetého “U” na stoj

    Typ: Montáž doplňku
    Vloženo: 05.07.2020
    Uskutečněno: 05.07.2020
    Tachometr: 51644km
    Komentářů: 1x
  • Zimní údržba

    Příprava na letní trip, tedy úpravy a nějaký základní servis. Nový olejový filtr a olej (přešel jsem na 10W50 Repsol, výrazně ztišil zvuky z převodovky), proplach chlazení čističem a nová náplň, seřízení ventilů a seříze

    Typ: Údržba
    Vloženo: 19.03.2020
    Uskutečněno: 19.03.2020
    Tachometr: 51000km
    Komentářů: 5x


TOPlist