Klasická krásná velká motorka, dostala mě již svou nezvyklou barvou. Myslím, že spolu vydržíme hodně dlouho.
Motorka koupena od FIRMA:Tass Motocentrum (Chrudim I) - mohu doporučit
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Kawasaki VN 1500: žádná pěkná zrovna nebyla k mání
Suzuki GSF 1200S Bandit: jezdí jich plno
Yamaha BT 1100 Bulldog: horký favorit, když jsem na ni usedl, byla mi malá
Suzuki GSX 1400: neuvedeno
Triumph America: moc pěkná, ale nakonec jsem vzal Hondu
První dojmy - První jízda se uskutečnila v lednu, krátce po koupi . Projel jsem se jenom kolem garáže, ale měl jsem hubu od ucha k uchu. Naprosto splnila, co jsem od ní očekával. Pohoda.
Motorku bych doporučil pro - Motorka je vhodná pro všechny, co mají rádi moto klasických tvarů,co již nechtějí trhat rychlostní rekordy a co je artróza nutí natáhnou nohy a udělat si pohodlí
Doplňky na motorce - Brašny, přídavná světla.
Recenze
Začínal jsem na Jawě 350, potom jsem měl Yamahu Xj 600 na kterou mimochodem nedám dopustit, zůstala u mě dodnes a jezdí na ní moje drahá polovička. S postupujíc í artrózou kyčlí se mi ale XJ-jéčko stávalo stále menší a menší (zejména ve dvou) a tak jsem se rozhodl, že je třeba pořídit do rodiny ještě jednu motorku. Neměl jsem nic přesně vybráno, ale věděl jsem, že to bude něco nad litr obsahu. Ve hře byla Suzuki Bandit 1250, ale těch jezdí plno,Suzuki GSX 1400, Kawasaki VN 1500, Triumph America, zde mě trochu odrazoval řetěz a Yamaha Bulldog. Ta byla mým favoritem až do doby, kdy jsem si na ni sedl a zjistil jsem, že je mi malá (mám 190 cm). Pak jsem se podíval na datum narození do občanky a rozhodl se, že chci něco většího za přijatelnou cenu. Potom jsem v inzerátech objevil Hondu VT 1100 v té modré barvě a začal o ní vážně přemýšlet. Přečetl jsem si recenze o motorce (dík, kdo jste vložili nějaké své zážitky) a rozhodl se, že do ní půjdu.Koupě se uskutečnila v lednu tohoto roku. Vzhledem k počasí se první krátká jízda uskutečnila asi týden po koupi a musím říct, že motorka mě příjemně překvapila.
Motorka se perfektně vodí, ovladatelnost je na chopper velmi dobrá, rovněž tak i náklony. Jede tam, kam ji pošlete,Jako po kolejích, nevlní se. Motor koníky nijak neoplývá, ale jaksi to ani nevadí, krouťák je dobrý a motorka má tah i když na ní jedete se spolujezdcem. Motor nemá rád podtáčení, rány od kardanu vám hned vysvětlí že máte podřadit. Brzdy jsou trochu slabší, prostě je třeba trochu víc zabrat a používat i zadní brzdu, pak není problém.Jezdím na ní většinou sám, ale myslím si, že spolujezdec nebude mít problém, hlavně s opěrkou. Úložný prostor je potřeba vyřešit brašnami. Spotřebu neřeším, ale je asi 6,5 litru. Na moto jsem zatím vyměnil pouze zadní pneu a ložiska v zadním kole, jinak jenom jezdí.Nejlépe se moto cítí mimo město na silnici s pěkným hladkým povrchem, na rozbitém povrchu se zadní pérování rychle dostane na své meze. Cesťák to sice není, ale pár set km denně na ní vydržíte v pohodě, sedadlo je pohodlné.
zvláštní barevná kombinace, ale jinak samozřejmě super klasika
Krásná klasika
Jo, pěkná
Kdepak, Honda je Honda a obsah ničím nenahradíš. Je pěkná, přeju hodně kilometrů a žádného blbce.
Za 10!