PROFIL MOTORKY

Kawasaki ZR 7 (2003)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník w_i_l_l_y
Vloženo 15.10.2014
Aktualizováno 14.6.2017
Zobrazeno 3 619x
HODNOCENÍ PROFILU OD 2 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Výborná hodná motorka na cesty

Více fotografii

Výška jezdce: 192 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Suzuki GSF 600 Bandit: Oproti Banďouru lepší zátah od spodu, je jich všude asi jako Felícií
Honda CB 600F Hornet: Moc malá motorka, měřím 192cm, a to samé jak u banďoura-ewerywhere :)
Suzuki GSX 750: Nějak se žádná nevyskytla
Honda CB 750: důvod neuveden

První dojmy - Po předchozí GS500 jsem zhruba věděl do čeho jdu, hned mě učarovala a skvěle jsme splynuli, prostě sameťák :)

Motorku bych doporučil pro - Rozumným začátečníkům ano, myslím že potěší i vyježděnýho :)

Doplňky na motorce - Padáky Fehling, Plotna na kufr + kufr, Žárovka Osram Nigt Breaker Unliminited, Vyhřívané Gripi

Recenze

Dlouho jsem se rozmýšlel do čeho jít, v září 2013 jsem natrefil na tuhle vešandu a zainvestoval, myslím že to byla nejlepší volba, k motorce nemám co dodat, měla najeto 7416km, ještě na původních gumách Bridgestone Battlax, dotáhlá z itálie po 1 majiteli, celkový stav odpovídal km.Takže jsme něco málo nalítali koncem minulé sezony asi 1200km, spíš taková seznamovačka, motorka mne překvapila svou příjemnou plynulostí a pěkným krouťákem už od 1800ot! je jedno co je tam za kvalt, prostě přidám a krásně se rozmotáva byť na pětku z padesátky když vyjedu z vesnice, s příjemně dunivým sametovým zvukem. Kufr i s orig. plotnou KAPPA jsem dostal k motorce vejdou se do něj 2 helmy a ještě je tam fůra místa na další libůstky, ůložnej prostor pod sedlem taky hezký překvápko, dokoupil jsem ještě padáky Fehling

Na jaře (8950km) jsem vyměnil brzdovky, oil filtr,olej (Castrol Power1 10W40) už nikdy víc, na dně v pixlích plave nějakej bordel, docela humus, nechápu jak tohle můžou prodávat a za ty ceny? byl jsem na to upozorněn kolegou co mi seřizoval mášu a nevěřil jsem, po vypreparování nalévacích otvorů a nahlédnutí do prázdných pixlí který jsem měl ještě doma jsem trochu měnil barvy, ovšem pozdě, nechal jsem taktéž vyčistit a seřídit karbeci, kontrola rozvoďáku, vyčištění vzd. filtru, plus kontrola ventilů kde byli vetší vůle, takže se koupily nové podložky pod ventili (ty co v ní byli někdo z nejasných důvodů zbrušoval docela prasácky což nechápu a při těchto km?) motorka se i ztišila, ventily jsou i takto mírně slyšet ale to je u vzducháčů běžný.

Klidná cestovní jízda vyhovuje kawince někde kolem 80-130km/h pak padá i spotřeba asi na 4,8l, měřeno. Nad 5,5 litru jsem se nedostal i při ostřejší jízdě, ale nemám potřebu ji honit někde u 10 tisíc o tom tahle máňa není. Rám má tendenci se trošku vlnit v zatáčkách při větších rychlostech, 160tka vzadu myslím že plně dostačuje, motorka drží krásně v zatáčkách, nechá se klopit až takřka na dorazy stupaček podotýkám že zatím má motorka Původní pneu, což už je docela masakr, střed sjetej, boky nerovnoměrně až místy vytrhané - nevýhoda staré gumy a ke všemu jednosměsky ... nové dostane na jaře nejspíš Dunlop SportSMart tak jsem zvědav.

Za tuhle sezonu máme nalítáno asi 4 000km, bez problémů.

Sezona 2015

Takže po dojetí původních pneu a přečtení různých for sem šel malonec do Michelin Pilot road II (12 780km). Nemám s čím srovnávat krom těch starých battlaxek co na ní byli od dob výjezdy z fabriky, ale potvrzuje se zhruba co bylo všude komentováno - dobrá přilnavost za mokra, nikam neustřeluje při prudších náklonech a vyšší rychlosti, celkově je na nich dobrý pocit, relativně dobrá cena oproti konkurenci, ( 5050kč ) za sadu i s dobírkou.
Inu, jak to u nás bývá s počasím každý víme, takže sem koupil vyhřívané gripy Oxford Premium touring a nyní bych si na ně těžko odvykal nemít je, na 50% dlaně doslova příjemně pálí, dává jezdci při nižších teplotách ůplně jiný komfort jízdy. Pryč sem odělal štítek givi, nesedl mi a kazil podle mne vzhled naháče.
Kawinka taky dostala o zoubek větší kolečko (17z), takže problém s vyššímy otáčky je vyřešen, udělalo to rovných -500ot dolů, odezva na plyn takřka stejná jako dříve, motor se sklidnil, při 100km/h na 5.kvalt točí nyní rovných 4500ot, 120km/h 5500ot a tak dále.
15046 km dostala Kawinka nové svíčky DR9EA jak se patří a vyměnil sem olej Motul 5100 10W40 +oil filter.
Za tento rok se konaly vyjíždky převážně do 150km z místa bydliště, tak uvidíme co přinese další sezona. Konec sezony = 16 175km.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
holtík
holtík napsal 19.10.14 v 14:53 10b.

Správná volba. Měl jsem ji a najezdil na ní 61000 km. Absolutní spokojenost. U mě jasná deset.

Pivas
Pivas napsal 18.10.14 v 13:50

No konečně si ji sem hodil
Ale já jsem na té fotce teda být nemusel... :D
Přeji mnoho km bez poruchy a nehody

Pítrs55
Pítrs55 napsal 18.10.14 v 07:39

Pěknej klasickej naháč s ověřeným motorem...

Více komentářů



TOPlist