renocar_unor



PROFIL MOTORKY

Kawasaki ZR 7 (2002)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník Freaker
Vloženo 10.2.2016
Aktualizováno 10.2.2016
Zobrazeno 2 345x
HODNOCENÍ PROFILU OD 1 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Dlouho jsem po něčem takovém prahnul.

První dojmy - ZR-7 po boku mojí hranaté zetky vypadala jako Goliáš. Robustní stavba, velkej motor, široký gumy a vyšší posez. Ale přesně to jsem taky chtěl, z malé zetky mě s mými skoro 190 cm věčně bolely záda i proto jsem ročně nenajel o moc víc než 1000 kilásků.

Motorku bych doporučil pro - Motorku bych doporučil určitě spíš tomu, kdo už nějakým heftem u menší morky dřív točil. Pro úplného začátečníka není, ale i zkušenému jezdci dokáže vykouzlit na tváři úsměv. Jo i kvůli tomu nosím kuklu, aby nebylo vidět, jak se při přidání plynu blaženě usmívám.

Doplňky na motorce - Na motorce jsou vyhřívaný hefty, plexi, reflexní proužky na kolech, laďáček Hood, jiný blinkry, padáky, jiná podsedlovka s držákem SPZ, neorig. zrcátka a přešitý sedlo. Celkový dojem je pak dle mého názoru celkem dobrý.




Recenze

Od 16ti jsem legálně jezdil na hranatý 125 zetce, po rozšíření papírů v 18ti jsem jezdil na tý samý zetce, ale občas jsem vyžebral od tety 535ku Virago. V 21 po další autoškole jsem jezdil překvapivě na tý samý zetce, ale už vcelku dost jsem pátral po větších kalibrech.

Požadavky jasné – objem do 600 ccm, naháč s kulatým světlem, černá a samozřejmě největší komplikací byl rozpočet v té době ještě studenta. No jak tak koukám, tak jediný co se nakonec povedlo dodržet je krom rozpočtu to světlo, rozhodně ale nelituji

Nejdřív jsem mlsně koukal po 6ce bandasce, na projížďku kámošky bandita (co byl v tý době k mání) jsem se fakt těšil. Celkem mě ale ta jednostopá potvůrka zklamala, do 6tis otáček to vůbec nejelo. Jako dost možná to bylo čistě motorkou, už od pohledu nevypadala jen na udávaných 50 tis. No a tak jsem se začal pídit po něčem jiným v mojí cenový relaci, co by mělo trošku spodek. Dostal jsem se k SV 650. Desigenově je taková zvláštní, vlastně jsem nevěděl, co se mi na ní líbí, ale nakonec se v tom člověk zhlédne. Na jednu jsem se byl podívat, zátah parádní, krásnej stroj, ale ty pazvuky od motoru na mě volaly „zdrhej co nejdál“. Další VS v izercích byly už na fotkách nic moc, bo byly předražený jak barevná telka za minulého režimu. Musím říct, že jsem fakt uvažoval o spoustě motorek – SRX 6, Zephyr 550, GS 500, Fazer, ER5, JAWA 350 a v nouzi i o Yuki CSR. SRXko je fakt krásný, najít slušný za hezkej peníz je fuška, to saný i Zephyr. Z GSka a ER5ky bych za chviku vyrostl a z fazera jsem měl respekt. Jo 350 by byla záruka, ale hezká taky není nejlevnější a za 2xsobek ceny muže mít člověk už totálně něco jinýho. Nebe a dudy.
Prošel jsem fakt hodně motorek, až jsem jednou natrefil na tuhle a to byla fakt jiná káwička.

ZR-7 není zrovna tuctovka, co by každému padla do oka, no nicméně tahle ZR-7ka mě už na fotkách dostala. Není to leštěnka od německýho důchodce, co na ní jezdil pro rohlíky a nějaký ten šrám na sobě nese, no bez debat to se nezapře. Celkově ale vypadá k světu a nějakou nádrž člověk snad ještě projezdí. Co taky s leštěnkou, že? Když to má člověk na ježdění. Že by nám žádný učený ještě z motorky nespadl?

Oceňuji hlavní stojan a ukazatel paliva, i když to na nádrž je schopný dát i 450 km. Dobrý je si občas rejpnout do kámošů s haťapkama, že i ta motorka má o píst víc :D

Je to něco mezi polykačem kilometrů a továrnou na zážitky. Někde jsem se dočet, že tahle hodná mašinka má z 0-100 km/h okolo 5 sekund. Nejdřív jsem si říkal, že je to blbost, no není… Po zařazení čtyřky jsem musel ubrat, aby mě všechny ty orgány co jsem nechal za sebou dohnaly :) Motor je fakt luxusní, táhne pěkně od spoda, od cca 2 tis. a až po strop, žádná slepá místa. Možná lehký vibrace okolo 4.800, no aspoň vím (když nekoukám na tacho) že jsem překročil 5 tis. Při normální jízdě nemusím vůbec točit víc než 6 tis. ale pokud za to vemu, začnou se dít věci :) A bejt tam 6ka, tak by tomu už fakt musely začít růst rohy, jak by se z toho stával pekelnej stroj :D
Jinak já se snažím být rozumný a jezdit dle zásad silničního provozu, v práci jsem krom proudnice, měl v ruce i kousky jiných motorek, v lepším případě pouze motorek :(

Na brzdy jsem si neztěžoval až do chvilky, než jsem sednul na lehčí, mladší a točivější stroj. Pokud nejedete na krev nebo extra naložený, tak se to dá.
Krom mnoha klasických přízvisek jí občas říkám ty potvoro těžká. Při jízdě váha nějak nevadí, ale když jsem pak jen sednul na 690 Duka, rozdíl tam teda fakt byl.

Kus starýho dobrýho železa, sportovní kukuč, ale motorově parádní cesťáček. Máme spolu cca 5 tis a doufám, že se ještě pár koleček na tacho protočí. Trochu fouká, ale to já rád. Jo a je strašně fotogenická, rozhodně víc než já.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Radek_F
Radek_F napsal 11.03.17 v 23:58 10b.

naprosty souhlas se vsim co jsi o ni napsal... mozna si ji necham jako retro motorku, abych na ni nezapomel. V dnesni dobe je to celkem rarita mit takovou Kawicku

Více komentářů



TOPlist