KTM EXC 250 2T (2011 Nicasil+Sada Wossner(+0,5mm vrt.= 253 ccm)1997=(Marzocchi Magnum/Ohlins,Ráfky DID,Nádrž Acerbis 9,5l,Brembo),Bastry Acerbis Rally,Progrip 799,Ojnice prox,Delta Braking,ČZ,14/50,Mitas C-15,19/C-12,10,20,18 Motul 800,Motorex GearOi
První dojmy - (Marzocchi Magnum/Ohlins,Ráfky DID,Nádrž Acerbis 9,5l,Brembo),Bastry Acerbis Rally,Progrip 799,Ojnice prox,Delta Braking,ČZ,14/50,Mitas C-15,19/C-12,10,20,18 Motul 800,Motorex GearOi
Recenze
2008 Zpátky na dvou kolech po několika letech :)
Poslední model osazený Marzocchi Magnum + Ohlins Centrál +
Klasický Airbox má ještě přístup z podsedla - takže žádné problémy s bordelem jako u novějších KTM s bočním přístupem. Sériové výf. kolena tehdy neměli žádné katalyzační vložky beroucí výkon.
Vzhledek k mé váze s výbavou bych sice po rozježdění bral EXC 300. Rozhodně by se hodil 6ti kvalt, aspoň pro 250 už tam měl dávno být. Je to ještě verze motoru 96-99 = vrt 67,5/ zdvih 69,5 - teď převrtaná +0,50 mm tzn 68/69,5 = 253 ccm. Píst WOSSNER(oversize)+ 0,50 mm - tzn. 67,94 mm. Vše od Oulehla.cz
Od originálu sundané už přede mnou všechno co se dá:
- těžký mech.náhon tachometru a mech.tachometr,
- zadní blatníček a světlo, blinkry.
- původní centrální ocelový H stojan (jako u LC4) 2 Kg (i duralový bočák KTM s ocel kloubkem sem po vlastním ulomení sundal, váha přesně 0,5 Kg:) Podsedlový rám do půlky zad. blatníku je super, blatník se neulomí, a ochrání i koncovku výfuku.
Váha z napsaných 109 Kg je teď zhruba někde na 105 Kg. ( verze SX 250 má psáno 101 kg).
nové věci od 2011
-Nicasil, Wossner sada +0,50mm = 253 ccm
-Nové přední ložiska.
-Rozšíření chladičů - odsunutí i s prsíčkama dál od rámu, prsíčka jsou u verzí do 2007 málo rozevřené a v létě až 35 stupňů.
-Oprava(pořádná)vymačkaného dorazu nakopávačky.
-Nové kolečka Grosskopf 14 a(15 zubu=na nízké,pneu).
-Nový řetež ČZ 520.
nové od 2012
- Mitas C-19,
- MItas C-10, Mitas C-18
- Nové zad. ložiska
- Gripy Proprip 801
- Řadička Torq1Racing
- zad. blatník UFO Plastic, originál tvar, oranžová 96-97.
- rozeta 51z PBR-ocelová
- přední destky GoldFren materiál K1 (Ceramic carbon-Sintered).
- řetez ČZ 520 ORMX Gold (x-ring).
nové od 2013
- Wirtz objímka spojkové páčky.
- rozeta 49z Grosskopf Extreme (ocelová).
- nový zad.kotouč original KTM (2008+)
- zad. desky Delta Braking
- Michelin S 12 CrossCompetition
léto 2013: GO-Ojčni ložsko (zaslouženě) odešlo, píst 120 mth.
- Ojniční sada WOSSNER +přelisování klikovky (Ouhlehla)
- Písní sada WOSSNER (Oulehla)
- Ložiska na kliku Koyo+Nachi JAPAN (JN-Moto)
- Nové NHC Lamely spojky.
- Mitas EF-07 Enduro FIM
- Pirelli MT32A 80/100 r21
- "nová" řadící hřídel KTM originál (bazar), stará byla stržená a vařená už přede mnou.
Super všechno popsané dávám 10 bodu , škoda že nejde víc .
Mně se současný hranatý design motorek moc nezamlouvá,mám rád právě tuhle dnes už klasiku.Mám tu samou ale plasty jsou už celkem bída,místy to má spíš bílej odstín.
Proto se mi ted taky nechce prodávat i když bych rách EXC 300 :) Hlavně ta barva se tak nepřejí jak ta současná agresivní cihlo-oranžová :D Po generaci 99-03 sem už zavrhl i 04-07 a až tak za rok či dva to vidím na Exc 300 2008, i když 6-ti kvalit na 2011 by se taky velice hodil :)
Designově nejhezčí ročníky co KTM udělala.
Vypadá moc dobře.
pěkná 10 b