R6 byla motorka, kterou jsem si vždycky přál a v 21 letech se mi tento sen realizoval.
První dojmy - Yamaha je skvělá tím, že je ze staré školy. Karburátory, žádná elektronika a vše funguje naprosto skvěle! Brzdy, podvozek, motor, to vše je vynikající a na 600ccm naprosto dostačující, škoda, že jsem většího vzrůstu a mám tak problém se na stroj dobře poskládat :)
Recenze
Vzhledově se mi na svůj věk velmi líbí a její design byl nadčasový a opravdu skvělý.
Motocykl jsem koupil s údajnými 19.000km a podle všeho asi nikdy opravdu nebyla padená. Jezdila krásně, ale reversní řazení napovídalo tomu, že asi párkrát zavítala v itálii na okruh :o).
Její ceny byla překvapivě nízká a proto jsem očekával, co dříve či později objevím za skryté závady. Ani po 5 letech jsem nic nezjistil, i když byla motorka prakticky kompletně rozebrána a kromě napínáku a minulou sezonu i baterie se s motocyklem nic nestalo a dnes má najeto 33.000km. Díky novým pneumatikám s vyšším profilem, se překlápí s velkou lehkostí a precizností oproti těm ve standardním provedení a na okruhu je přímo senzační. Brzdy oproti Suzině zasluhují velikou pochvalu !
Úpravy motocyklu
Standardní koncovka byla enormně tichá a navíc i dosti těžká a proto přišel na řadu laďák od firmy Arrow. Po zhruba dvou letech se karbonová část "upekla" a dokonce z boku vznikla asi 2cm díra. Potřeboval jsem výfuk, který by byl opravdu hlasitý a tak jsem koupil repliku GP style od nejmenované české firmy, která ale naprosto rozhodila průběh výkonu. Do osmi tisíc jela znatelně hůř a od 12-ti a výš výkon rapidně klesal.
Proto jsem v DK Modřanech objednal Titanový celovýfukový systém Akrapovič, včetně karburátorového kitu a KN filtru. Výkon mi naměřili s tou GP koncovkou na 94 PS na brzdě a po úpravě s novými zmiňovanými díly narostl na dostačujících 107 koníků.
Další úprava je větší rozeta a o zub menší kolečko. Jiný "tuning" na motocyklu zatím nemám úmyslu.
Pěkná R6