Bonbón - první velká škrcená motorka
Motorka koupena od TasmanDevil (Kyjov)
Výška jezdce: 187 cm
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Suzuki GSF 600S Bandit: důvod neuveden
První dojmy - Na první pohled má takový neutrální design. Jeho dominantou je ale krásná modrá barva (narozdíl od vybledlé modré, kterou měla motorka původně). S motorkou jsem si rychle padl do oka a už máme spolu naježděno něco přes 1000 km. Ale stále se seznamujeme.
Motorku bych doporučil pro - Stroj bych doporučil pro začínající motorkáře či lidem s menší postavou (paradox).
Doplňky na motorce - Držáky bočních kufrů + boční kufry Givi, vyhřívané gripy, držák navigace + navigace, CNC páčky, padáky
Recenze
Když pominu potřebný servis (ložiska, řetěz, brdzy, atd.) který byl potřeba udělat co nejdříve po koupi, tak jsem s motorkou velmi spokojen. Zatím nemám odvahu s motorkou zkoušet její maximum, nejdříve se musíme spolu vyjezdit a plně si na sebe zvyknout. Jediné její ''mínus'' je její nudný motor (oproti Banditu 600), je takový bezcharakterní. Jinak je ale motorka docela dost ovladatelná, při ježdění jsem s ní neměl jediný problém.
Nejlépe se mi s motorkou jezdí po okolí, případně ve městě. Ve městě je to samozřejmě o něco horší, jelikož motorka je docela dlouhá (než na to, na co jsem byl zvyklý).
Update 2023
Tak už to jsou více jak dva roky, co vlastním tohle kotě (oproti GSu) a musím říct, že jsem s ním nadmíru spokojen. Prožili jsme spolu pády, strasti ale i škrabání stupaček.
Motorka mě nikdy nenechala. Po zaučení jsem se každou jízdou (ať už to bylo pár km do práce nebo 300 km výlet) snažil posouvat hranice v náklonech či v rychlosti.
Zkrátka mě Bonbón naučil jezdit na velké motorce.
- Motor
Krásně plynulý, jemný a hodný (Hondý) 4 válec. Dělník - jinak to popsat nejde. Tyto motory jsou držáci a každej, komu se zmíním o této motorce, to ví.
Sice do cca 6 tis. otáček jen přede a prakticky se probouzí z dlouhého spánku, ale po překročení pomyslné hranice se jedná o jinou motorku. Motorka táhne, je více uskákaná (v rámci mezí) a vymrští dopředu.
- Pohodlí
Naprostej standard. Pár km je to pohodlný. Ale po cca 100 km bez přestávky je pohodlí pryč a člověka začne bolet od sedinky až po záda. Myslím si ale, že to prostě k motorce patří. Není to žádnej cesťák jako GS, takže to docela chápu.
A podvozek? No, po pár km s GS jsem si zvykl na to, že se nemusím vyhýbat kanálům (samozřejmě ne pokud je kanál ponořenej až někde v ...). Tady si musím sakra dobře promyslet, na jaké straně vozovky pojedu - výmoly x kanály. Někdy to docela bolí.
- Posez
Posez mírně předkloněný - paradoxně pro mě ideál. Osobně mě to více táhne k předkloněnému posezu i přes moji výšku.
Jsem moc rád za tuhle zkušenost a myslím, že až přijde na loučení a bude si ji odvážet nový majitel, ukápne pár slz. S motorkou jsem toho hodně prožil a hodně se toho naučil. Stala se mojí součástí a patří ke mě dle lidí okolo mě.
Ale jednou musí přijít ten čas, kdy Bonbón bude sloužit jinému majiteli a bude učit jej. Ale než tahle doba přijde, prožijeme toho spolu ještě dost. Zatím se o mě perou s GS.
Pěkný, ať slouží!
Ve vašem souhlasím až na ten chod motoru vs Bandit. S tím tedy určitě nesouhlasím ! když budeš víc přetáčet a později řadit tak tahá za ruce pěkně na druhou stranu nemusíš pořád řadit (u cestování ideál) Ani jsem to neměl číst. Na svoji bramboru jsem si zvykl ale tahle mi bude chybět
No to jo, ta brambora tam docela sedí
No konečně ...
Ta druhá je taky pěkná