Obecné
Motocykl mám: | |
---|---|
Pořizovací cena: | 139 000 |
Showa vidle, které dávají obrovskou jistotu i v limitnách náklonech,
skvělé seriové brzdiče - jen musíte vychytat kvalitní desky
ovladatelnost příkladná, motor srovnatelnej s R6 a lepší než CBR600
tvar nádrže, při pádu se vám okamžitě vystouplé boky zarazí dovnitř, kapoty motoforza v kombinaci s rutan padáky je třeba upravit.
Moje úpravy |
Leo vince full titanium exhaust, PP tuning přepákování + páčky, Quickshifter, KN filtr, upravená origo jednotka |
---|
Obecné
Moje závady | Je to okruhovka, takže rozsáhlá kosmetika by se tam našla + po 1 sezóně mi odešlo dobíjení. |
---|---|
Použitý spotřební materiál | Dunlop D213 Pro, Pirelly Superbike SC2, SC3, Motul 300V 15W50, SBS dual carbon, KN filtr, Brzdovka 660V factory |
Sport
Použité destičky | SBS dual carbon |
---|---|
Tlumič řízení | |
Úpravy motoru | Komplet výfukový systém + KN + přeprogramovaná seriova jednotka --> 133HP, 67Nm |
Úpravy brzd. systému | pancéřové hadice + 660V Factory brzdovka |
Použité pneumatiky | Pirelly SC2, SC3, Dunlop D213 PRO |
Úpravy řídící jednotky | Ano |
Motor
Spotřeba oleje l/1000km | 0,01 |
---|---|
Brzdy | |
Spotřeba paliva l/100km | 8 |
Spolehlivost | |
Zvuk | |
Mechanická hlučnost | |
Převodovka | |
Vibrace | |
Průběh výkonu | |
Spojka |
Zázemí
Servisní intervaly | |
---|---|
Nabídka doplňků | |
Dostupnost dílů | |
Servisní síť | |
Ceny servisu | |
Ceny náhr. dílů | |
Zkušenosti se servisem | Opravuju si sám, jinak motor pan Murárik a to je samozřejmě spokojenost |
Jízda
Cestování | |
---|---|
Město | |
Sport |
Podvozek
Těsnost tlumičů | |
---|---|
Možnost nastavení |