Moto Guzzi Norge GT 8V
05.12.2011
2008 | 2009 | 2010 | 2011 | 2012 | 2013 | 2014 | 2015 | 2016 | 2017 | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Doplnit technické údaje pro chybějící ročník Upravit chybné údaje | ||||||||||
V databázi evidujeme více jak 200 000 technických údajů motocyklů. Může se proto stát, že některá technická data budou obsahovat nepřesnosti nebo nejsou zcela doplněná. Prosím, upozorněte nás na nepřesnosti a ihned to opravíme. Děkujeme. |
||||||||||
Objem | 1151 cm3 | |||||||||
Výkon | 72 kW | 66 kW | 75 kW | 74.5 kW | 75 kW | 74.5 kW | ||||
Výkon při otáčkách | - | 7500 ot/min | 7000 ot/min | |||||||
Točivý moment | 100 Nm | 104 Nm | ||||||||
Otáčky při max toč.mom. | 5800 ot/min | 5500 ot/min | 5800 ot/min | 5500 ot/min | ||||||
Druh motoru | Spalovací | |||||||||
Dvoudobý/čtyřdobý | 4 | |||||||||
Chlazení | Vzduch | |||||||||
Uspořádání válců | Vidlicový | |||||||||
Počet válců | 2 | |||||||||
Rozvod | OHV | OHC | OHV | - | ||||||
Ventilů na válec | 2 | 4 | ||||||||
Vrtání | 92 mm | 95 mm | ||||||||
Zdvih | 80 mm | 81.2 mm | ||||||||
Kompresní poměr | 9.8 : 1 | 11 : 1 | 9.8 : 1 | |||||||
Příprava paliva | Vstřikování | |||||||||
Startér | - | Elektrický | ||||||||
Počet rychlostí | 6 | |||||||||
Sekundární převod | Kloubový hřídel | |||||||||
Typ rámu | Páteřový | - | ||||||||
Materiál rámu | ocel | - | ||||||||
Zdvih předního odpr. | - | 170 mm | - | 120 mm | - | |||||
Zdvih zadního odpr. | 140 mm | 150 mm | 140 mm | - | ||||||
Brzdy vpředu | 2 kotouč | |||||||||
Rozměr předního kotouče | - | 320 mm | - | 320 mm | ||||||
Přední třmen | - | čtyřpístkový | - | |||||||
Brzdy vzadu | kotouč | |||||||||
Přední kolo | 17 " | - | 17 " | - | ||||||
Zadní kolo | 17 " | - | 17 " | - | ||||||
Rozměr přední pneu | - | 120/70 | - | 120/70-ZR17 | ||||||
Rozměr zadní pneu | - | 180/55 | - | 180/55-ZR17 | ||||||
Rozvor | 1500 mm | 1495 mm | 1500 mm | 1495 mm | ||||||
Úhel hlavy řízení | 25.5 ° | - | 2530 ° | - | ||||||
Závlek předního kola | 120 mm | - | 120 mm | - | ||||||
Světlá výška | - | 185 mm | - | |||||||
Výška sedla | - | 810 mm | 800 mm | 810 mm | ||||||
Suchá hmotnost | 245 kg | 246 kg | 257 kg | 274 kg | 257 kg | |||||
Pohotovostní hmotnost | - | 274 kg | - | |||||||
Objem nádrže | 24 l | 23 l | ||||||||
Rezerva | - | 3.79 l | ||||||||
Spotřeba | - | 6 l/100 km | - | |||||||
Maximální rychlost | 220 km/h | 230 km/h | 220 km/h | - | 220 km/h | - | ||||
První cena | - | 344900 Kč | - |
Fórum | Téma | Odpovědí | Poslední příspěvek | ||
---|---|---|---|---|---|
Založit téma Všechna témata | |||||
Opravy a údržba | Servis Guzzi přes ECU zástrčku - GuzziDiag | 9 | 25.10.2023 14:39 | ||
Italské | Demontáž hlaního světlometu | 3 | 18.9.2023 13:35 | ||
Silniční cestovní | Ochrana Norge | 3 | 18.9.2023 13:14 | ||
Silniční cestovní | Co je to za držáky | 0 | 25.4.2023 09:17 | ||
Italské | Moto Guzzi Norge 1200 Sport 8v - boční stojan | 2 | 22.8.2020 18:49 | ||
Silniční cestovní | Chiptuning pro Moto Guzzi 1200 Norge (2012) | 17 | 5.1.2019 21:18 | ||
Silniční cestovní | Seřizování vůle ventilů při každých 10000 kmproč tak často | 21 | 24.10.2018 10:44 | ||
Silniční cestovní | stojan | 4 | 24.5.2016 16:55 | ||
Výběr moto | Moto Guzzi Norge | 4 | 9.3.2016 10:44 | ||
Papírování a nehody | Měření rámu | 3 | 21.9.2015 06:11 | ||
Italské | uživatelský návod - Moto Guzzi Norge 1200 GT | 2 | 19.5.2015 09:00 | ||
Silniční cestovní | Databáze odcizených motorek v Itálii a Německu | 2 | 11.5.2015 06:55 | ||
Opravy a údržba | Napájecí kabel k vyhřívaným gripům | 43 | 12.12.2013 17:15 | ||
Silniční cestovní | Gripy na vyhřívané hefty | 5 | 16.11.2013 17:37 | ||
Opravy a údržba | Brzdové destičky Brembo - Vyřešeno! | 9 | 30.10.2013 08:08 | ||
Italské | Norge - policejní uloženky? | 25 | 3.4.2013 20:53 | ||
Italské | dvě svíce na válec | 8 | 23.1.2011 20:12 | ||
Italské | Gumy-nemužu se rozhodnout | 15 | 29.11.2010 21:51 |
Myslel jsem si, že Norge je nejlepší cesťák na světě, ale spletl jsem se. GT8V je ještě lepší!...
Nepřehlédnutelná motorka s charakterem a ryzím motorem.
Vlk v rouše beránka, lokomotiva k neutahání. Stroj co má styl, charisma a ta barva je luxusní ...
Norge ve stříbrné metalíze se třemi kufry. Topcase od givi v barvě moto.
Splnil jsem si sen a pořídil tuhle Guzzinu, starý dobrý dvouventil, verze GTL :-)
Tak jsem se postupně dopracoval až k vysněnému Norge 8V GT. Motorka byla kupovaná nová V ČR, první m...
Moto Guzzi Norge 1200 GT, italka do které jsem se zamiloval.
Tak tuhle radost jsem si udělal před měsícem. Jako nová, najeto pár kilometrů. Už aby bylo jaro :-) ...
Krasavice s cestovatelským potenciálem
Nový přírůstek do garáže, k menší sestřičce Suzuki AN Burgman 400.
Nový přírůstek do garáže, k menší sestřičce Suzuki AN Burgman 400.
Zatím ta nejhezčí cestovní motorka co jsem viděl. Prostě Italové
Moto guzzi Norge 8V - zase něco co trochu vybočuje z běžného "průměru".
Myslel jsem si, že Norge je nejlepší cesťák na světě, ale spletl jsem se. GT8V je ještě lepší!...
Vlk v rouše beránka, lokomotiva k neutahání. Stroj co má styl, charisma a ta barva je luxusní ...
Krasavice s cestovatelským potenciálem
Fajn stroj s úžasným designem, zrychlení není úplně největší,ale je pohodlná.
Nepřehlédnutelná motorka s charakterem a ryzím motorem.
Tak jsem se postupně dopracoval až k vysněnému Norge 8V GT. Motorka byla kupovaná nová V ČR, první m...
Krásná italka co umí 230 i ploužení 50 na pětku. Pěkný zátah hned od spodku. Nestojí jich na každém ...
Tak namontován laďák G.P.R. Satinox od "Výfuky na moto". Spokojenost, montáž v pohodě.
Na novou sezónu výměna oleje v předních vidlích a ložisek v krku řízení. Nová ložiska kuželíková - v...
Vůle ventilů udělány nově na 0,10 a 0,15 mm. Synchro klapek a doladěno by-passy. Samozřejmě reset TP...
Tak už na něj došlo... Zadní "vnitřní blatníček" koupený tady od Reviti Guzziny. Ochrana kyvky a tl...
Po občasném "hledání 7 rychlosti" jsem nainstaloval ukazatel zařazené rychlosti. Tentokrát jsem nech...
Motor | |
---|---|
Spojka | 8.8/10 |
Průběh výkonu | 9.2/10 |
Vibrace | 7.6/10 |
Převodovka | 9.4/10 |
Mechanická hlučnost | 8.2/10 |
Zvuk | 10.0/10 |
Spolehlivost | 9.8/10 |
Brzdy | 9.6/10 |
Podvozek | |
Možnost nastavení | 9.0/10 |
Těsnost tlumičů | 9.8/10 |
Tuhost rámu | 9.5/10 |
Jízda | |
Sport | 7.2/10 |
Město | 7.2/10 |
Cestování | 9.8/10 |
Zázemí | |
Ceny náhr. dílů | 6.0/10 |
Ceny servisu | 6.0/10 |
Servisní síť | 5.8/10 |
Dostupnost dílů | 7.0/10 |
Nabídka doplňků | 8.5/10 |
Servisní intervaly | 9.8/10 |
Cestování | |
Pohodlí jezdce | 9.8/10 |
Pohodlí spolujezdce | 9.4/10 |
Možnosti uchycení zavazadel | 9.8/10 |
Ochrana jezdce cestování | 9.4/10 |
Ochrana spolujezdce | 9.2/10 |
Světla | 9.8/10 |
Nekoupili | Z důvodu |
---|---|
Moto Guzzi Norge 1200 | Novější 8V GT. |
BMW R 1200 RT | tuctovka |
BMW R 1200 GS | Sice technicky super, ale profláklý typ bez charakteru. Cena neodpovídá! |
Moto Guzzi Stelvio 1200 | Stejný charakter motoru, ale menší kapotáž na silnici a hlavně dostal jsem nabídku na Norge, která se neodmítá! |
Moto Guzzi Stelvio 1200 NTX | Chtěl jsem nový model ale momentálně nebyl žádný na prodej. |
Jakou | Z důvodu |
---|---|
Aprilia Mana 850 GT | cena |
BMW R 1200 RT | Poloha válců u V motoru se mi zdála hodně vysoko vzhledem k tomu že mám delší nohy |
Ročník | Vložil | Soubor | Velikost | Poznámka |
---|---|---|---|---|
Nahrát manuál | ||||
2011 | Píny | norge1200gt8v_2011atelier-gb-.pdf | 13 MB | Manuál Moto Guzzi Norge GT 8V |
2008 | Bond0007 | navod-moto-breva.pdf | 48 MB | Je na Brévu, ale je to stejné i na Norge 1200 GT |