Perfektní společník na delší cesty
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Moto Guzzi Norge 1200 GT 8V: Poloha válců u V motoru se mi zdála hodně vysoko vzhledem k tomu že mám delší nohy
První dojmy - Velká ne příliš obratná motorka co se městského provozu tyče. Optimální na delší cesty hlavně po dálnici kde si člověk může užit prvky komfortní vybavy: asistent řazení, tempomat
Recenze
BMW R1200RT LC je absolutně špičkový stroj. Jizdní komfort je nesrovnatelný s konkurenci, po technologické stránce je tento stroj na absolutním vrcholu. Motorka sdílí mnoho technologii známých spiš z automobilů: rozjezdový asistent, centrální zamýkání atd. Kultivovaný chod motoru, robustní vzhled, hlaně Angel Eyes :)
Dostatek místa pro spolujezdce, obzvlášť komfortní v kombinaci s velkým top casem
Parádní na cestu kolem světa po silnici
Velmi zaujimava a "pekna" motorka (vec osobneho pohladu; mne sa paci).
Gratulujem ku kupe jednej z najlepsich cestovnych grand touring / sport touring masin.
Testoval som ju niekolko krat a celkom sa mi pacila. Ten novy motor je o poznanie zivsi, ze?
---
Nakoniec som sa vsak rozhodol pre Triumph Trophy SE, hlavne z dovodu velmi dobrej spokojnosti a ustretovosti dealera a tuningovej firme, s ktorymi spolupracujem uz piaty rok a vzdy mi vychadzali velmi v ustrety. A tiez preto, lebo som bol velmi spokojny s mojim predchadzajucim Triumphom.
---
Aj napriek tomu zostavam velkym fanusikov BMW a tesi ma, ze uviedli tak skvelu masinu ako je nova RT LC.
---
Pokial porovnam obidve motorky, tak obe su velmi pruzne a pohodlne expresne krizniky ciest. Plus 1,000 km za den im nerobi problem. Dojazd +400 km aj pri dynamickej jazde.
BMW je priatelskejsia pri prepletani sa mestkou dzunglou, najma v zapchach a v malych rychlostiach, je lahsia a ma nizsie ulozene tazisko. Motor je typicky boxer, trosku trasie, ale fajn. Sprevodovanie je kratsie, motorka je o trosku pruznejsia koli tomu. Ostrejsie brzdy. Ma lespie a intuitivnejsie ovladanie funkcii palubneho pocitaca a modernejsie display-e. BMW je v tomto leader. Je etalonom v triede, vsak ju zalozili.
Triumph je tazka krava, poriadny kus zeleza, ale velmi stabilna pri vysokych rychlostiach a aj pri velkom vetre. Tripple (trojvalcovy motor) je basen. Plynuly zatah, fajn zvuk a ziadne prepady vo vykone. Lepsia ochrana jazdca. Pri nudzovom brzdeni stabilnejsia, aj ked brzdna draha o trochu dlhsia ako pri BMW. Na ovladanie funckii palubneho pocitaca si treba zvyknut, potom je to uz fajn. Skoro nulova reakcia kardanu na zatazenie. Super dlhe servisne interavly, az 16 tis km.
---
Vela stastnych km.