renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Aprilia SL 1000 Falco (2001)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Sefo
Vloženo 7.2.2008
Aktualizováno 31.8.2010
Zobrazeno 6 239x
HODNOCENÍ PROFILU OD 34 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 7.7

Popis motorky


SL1000falco Mille V2

Recenze

Jak jsem se k tomuto stroji dostal?

Předtím jsem jezdil GSXR400 poté 2x SV650 jednou N jednou S. Poté jsem věděl, že musím mít dvouvál. Chtěl jsem koupit rovnou RSV, ale nechtěl jsem doma budit rozruch tím, že budu jezdit na sportu, tak jsem to zakamufloval a koupil sportovně-cestovní Falco.
Tento stroj se poté stal na 4 roky mým parťákem na silnici.

Co jsem na něm zlepšil oproti původnímu –
1.Chip arrow, laďáky, KN filtr. Tato trojkombinace je naprostá nutnost pro Falca, kdy totálně eliminuje propad ve výkonu kolem 5 tis., který byl opravdu znatelný. Po instalaci jede daleko lépe, ihned jsem poznal změnu k lepšímu.

2.Nastavil jsem si vidle dle manuálu a konečně to funguje, většina lidí si s tím hraje a pak to nefugnuje.

3.Nová baterka, také nutnost, dvouvály jsou obecně na baterky háklivější, je lepší ji udržovat pěkně nabitou, potom to startuje jedna báseň.

4.Tlumič řízení. Je vhodný, pokud akcelerujete hodně tvrdě, ani nevíte, jak vám může řízení rozhodit přejetí kanálu, nebo když jedete po zadním a pokládáte to. Jsem rád, že ho mám.

Falco je super motorka, se kterou se neztratíte na okruhu, na okresce ani ve městě. Sjel jsem s ní Brno i Most a rozhodně jsem nebyl brzdou provozu. Pěkně se zvedá na zadní, s laďákem má krásný zvuk. Rozhodně to není tuctová motorka. Můj topspeed 255 km/h potom jsem vyměkl.

Musím vyzdvihnout spolehlivost motoru i ostatních dílů, jelikož mám najeto 40 000 tis. Km a motorka funguje bez problému, nemusel jsem řešit žádnou náhlou opravu, nebo poruchu během jízdy. Mění se olej, filtry, dělají se ventily, svíčky….to vše ano, ale mechanická porucha nikdy.

Co se týče gum, doporučuji nějaké lepivější, osobně největší spokojenost s Pirelli Supecorsa v předepsaném rozměru vzadu 180, zde nemá cenu laborovat.

Nevýhoda motorky, všemi majiteli proklínaný stojánek, který je opravdu debilní. Je nutné si vždy ověřit, že mašina stojí. Již jednou jsem ji našel ležet na zemi, když se probořil stojánek do asfaltu.

Pokud budete mít někdo dotazy k tomuto stroji, klidně napište, pokusím se odpovědět.

Zdar

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
martjan_1098
martjan_1098 napsal 11.04.14 v 15:23 10b.

Podle mě naprosto nedoceněný a skvělý stroj

Fiškus.
Fiškus. napsal 18.11.12 v 13:39 10b.

je nádherná 10.Také nyní řeším zda Falko koupit...v mém okolí je samej Hondař a stále vandrujou že je to Italská sračka a že zaprší a nejedu,drahý servis,že nemají ani svůj motor atd... tak nevím ja sem se do ní zakoukal.Ještě řeším zda Falco nebo VTR..

bos1127
bos1127 napsal 12.11.12 v 20:01 10b.

Modrá barva motorce parádně sluší a úprava výfuků ji dělá proti originálu zajímavější. Prodej Falca bych neviděl tragicky, neb se tato věc dá poměrně lehce napravit a ani to moc finančně nebolí Ať se daří!

aikon1
aikon1 napsal 24.10.11 v 10:24

Modrá je dobrá - o tom žádná! Takže 10b.!

smerf
smerf napsal 08.11.10 v 22:53

Tak už holka dusá v jiné garáži, u Opavy...

Více komentářů



TOPlist