globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Zkušenosti s Kawasaki GTR 1400 ???
6.9.2009 v 21:31
Do budoucna uvažuji o velkém cesťáku a jedna z motorek v užším výběru je (stejně to bude nakonec nový Pan od Hondy s novým velkým V4 motorem, Honda je Honda ) Kawasaki GTR 1400. Máte někdo reálné zkušenosti s tímto strojem?

1 reakcí na tento příspěvek Zkušenosti s Kawasaki GTR 1400 ???

18.9.2009 v 17:35 | Nahoru | #1
To tu fakt není nikdo s touhle Kawou?

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zkušenosti s Kawasaki GTR 1400 ???

18.10.2009 v 21:26 | Nahoru | #2
Ahoj.Tuhle Krawku mam novou od dubna.Zatim najeto 13000.Snad to bile jeste roztaje.Doted mam najeto na litrovem cbf 50000 za dva roky a pred tim na malem diversionu 30000 za rok.Ke Krawce:absolutni spokojenost.Pri prekroceni 60 prestavam vnimat zmeny rychlosti.Podvozek a plasty vse odkloni mimo jezdce.Ani v rychlostech ke dveste nalozena a obsazena masina dvema nijak nedava najevo jakykoliv neklid.Nalozenim myslim tri kufry,stan na topcasu a drobnosti ve vaku na bocnim.Jedina drobnost k ovladatelnosti snad,ze v malych rychlostech v prudkych obratech a jeste v kopci a nalozena, je Krawka tak trochu nervozni. Zavre riditka a pada.Ale to dela kazda.Myslim kazda velka cestovni potvora.Jinak pro info pri jizde 130 toci 3750 otacek.Ve 140 4000 a ve 160 4500.Proste sestka jako rychlobezka je perfektni na cesty.Horsi na predjeti na okresce.Ale staci skopnout a hooodne pevne se drzet.Ze zkusenosti hodne ridicu aut i motek tuhle prerostlou potvoru podceni.. . Spotreba..ve dvou na dovolene,uplne nalozenej pri dodrzovani predpisu 4,8, dalnice ve stejnych podminkach,rychlost 160 6,4. Celkova prumerna podle pocitace 5,5.Za sebe zatim plna spokojenost, zavady zadne a ceny servisu v Krawe proti Honde tak trictvrtinove a vstricnejsi pristup.Zatim teda hodnotim jen garancky.Ty sou stejne jak u cbf. Po 6000 drobnosti, ve dvanacti olej a tak.A na konec snad jen, ze sem asi nasel pro sebe ten top. Je to rychle, malo zere, je to stabilni a velice user friendly. Kdybys chtel neco vic, ptej se. Ciao, Ja

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zkušenosti s Kawasaki GTR 1400 ???

19.10.2009 v 09:55 | Nahoru | #3
gtrcbf> Já právě taky uvažuju o přesedlání z litrového CBF na něco většího a GTR skončila v nejužším výběru, jen mi to teď komplikuje Honda s novou VFR... Co plochy kapot v opravdu vysokých rychlostech, není to už moc velký odpor? A kolik má top speed? Já jel na ZZR 290 a ještě by mrška jela GTR má ale přeci jen o padesát koní míň a je o dost těžší, to musí být znát.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zkušenosti s Kawasaki GTR 1400 ???

19.10.2009 v 15:15 | Nahoru | #4
Voldemort> O nove vfr tezko rict, jaka bude. Urcite sqela.Je to honda,ale objem nenahradis. gtr 1400 je uplne jedno,jake ma kapoty(asi ji fakt ofukovali v aerodynamickem tunelu), co kam privazes. na zrychleni,ani schopnosti udrzet rychlost nema podle mne zatizeni, ani celni odpor zadny vliv.Top speed sem nezkousel, To uz mam za sebou, ale ve 160 nejsem s otackama ani v pulce a motor se pritom teprve blizi k max. zatahu a je to fakt na zivosti znat.Jel sem kolem 200 (nalozenej) a furt pohoda a klid. V dusi i v podvozku a motoru. Proste s narustajicima otackama furt tahne jaxvina a je ji jedno co veze a jak rychle uz jede. Pohani to motor o velikosti motoru z normalniho auta. jen tech kobyl je tam vic.Pouzitelne otacky jinak zacinaji na 2000. Pri nizzsich jede bez nejakych divnych projevu, jen reaguje fakt ospale, coz je ale pochopitelne.Na litru cbf ze zkusenosti dam za 6 a jedu od 40 az uplne nakonec.Tady pri nizzsich rychlostech to funguje taky,ale na petku.6ka je fakt na trvalou jizdu.Tak od 80 a bez nejakeho qapneho predjizdeni.Ale pri podrazeni se necha vytocit. A rada. Moc rada. To pak jeden zapomina na cem sedi.Jeste k zrcatkam. Testri z rad novinaru tvrdi, ze v nich furt vidis kufry... Vidis, ale v casti zrcatek, ktere jine motorky nemaj. GTR je ma trojuhelnikove a prave ve spodnim cipu vidis kufr. V rovne casti vidis vsechno co potrebujes a nezavazi ti vubec nic.(naopak presne vis, kam ze ses to nevlez ) Ve 160 na D1(!) ses schopny v zrcatku cist i reklamy na autech za sebou a na spz aut poznas pismeno kraje... To musi jeden zkusit, aby veril. Dale psali, ze GTR topi. Jel sem na cbf 1000 po riviere. Dve hodiny v zacpe. vetrak hnal vsechno primo na telo. Hnus. Tady to topi taky, ale z 90 procent vsechno teplo zene na boty, takze celkovy pocit horka je mensi.Pri porovnani s FJR je topeni motoru z mojeho pohledu stejne. Paneuropean fouka taky na jezdce. vse overeno v praxi. Rozdily prakticky nejsou. Proste, kdyz se potis, tak vzdycky hodne a je to spis o hadrech.Jeste me napada... porovnani cbf1000 a gtr 1400...podle me jsou do 90km/h prakticky stejne.pak ti dojde, ze gtr je cestak a cbf hracka. Na cbf sem jel v kuse ve dvou ze San Rema, z toho 600 km v desti.Alpy...Na gtr z Terstu taky ve dvou.A cestu z Terstu sem si fakt uzil!Na Krawce je vsechno tak samozrejme a snadne.proste jede a rada jede!CBF je ovladatelnejsi. 100 kilo rozdil poznas.Ale je to jak porovnavat fabii rs a A8. Uplne jina kategorie. V cem se pudes projet a v cem do francie?GTR je cestak na pohodlne a rychle cestovani.S prehledem jede i po okresce predpisovou rychlosti. Mestem taky.A ty si to jen uzivas.Uplne!
PS. sory za chyby. Zkolaboval mi pocitac a pisu to na mobilu...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zkušenosti s Kawasaki GTR 1400 ???

19.10.2009 v 18:48 | Nahoru | #5
gtrcbf> Na můj vkus trochu moc chvály , má GTR podle tebe nějaké mouchy?

Naposledy editováno 19.10.2009 18:49:20

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zkušenosti s Kawasaki GTR 1400 ???

19.10.2009 v 20:36 | Nahoru | #6
Voldemort> Jizdni ne. Jinak vycitky: nepridelas tankvak, problematicky se pridelava gps, pokud nechces pouzit original drzak,ktery ti gps umisti opticky pod pristrojovku, coz neni uplne koser, original treti kufr je maly a drahy, givacky, se pridelava po vrtani do kapot, pri zastaveni sou stupacky zrovna tam, kde mas lytka, takze si musis zvyknout davat nohy krapet jinam a mohla byt krapet nizsi.dale pod sedlo nestrcis nic,krome drobneho naradai navic a vraceni oddelaneho sedla chce trochu vic cviku.pak jaxem psal, je to janek pri otaceni se.V tomhle meli novinari pri testech pri predstaveni pravdu.Ale to same nekde vycitali i novemu bmw k1300.Jinak jizdne opravdu nic.Samozrejme,jestli si jezdec supersportu, tak najdes nevyhovujicich veci vic,ale me turistovi sedi.Sirka motorky s kuframa mi neprijde nejak vyjimecna.Napada me, ze dalsi nevyhoda, jestli parkujes do uzke garaze, tak zrcatka sklopis jen trochu a potrebujes minimalne metr siroke dvere, jinak smula.Spadla mi ze stojanu(prselo a stojan prosel hlinou i s podlozkou) a zrcatko se sklopilo a vydrzelo a kufr to ustal jen se skrabancem v laku.Dalsi divnost je, ze kipass odmkne a nastartuje motorku, ale do kufru stejne tahas klic.Prepinani udaju na displeji je daleko a za jizdy prakticky nedostupne.Pokud nemas schopnosti saxany .Za mne je to vse.Ale samozrejme mi verit nemusis.Jeste abych trochu priblizil muj postoj k motorkam si treba myslim, ze cbf 1000 je uplne supr stroj. Vse hodnoceno nekym, kdo jezdi neustale ve dvou na hranici max. zatizeni motorky a za kazdeho pocasi. Dojizdime z moravy do prahy nekolikrat tydne a jezdime na dovolene.Koncime s prvnim snehem a zaciname s poslednim. Nejezdim se na motorce bavit treba do buchlova a tak.na cestu do sto km nema cenu masinu vytahovat... Jen abys vedel co sem zac a z jakeho pohledu stroje hodnotim.Jako predmet k uzivani a potrebe jezdit nekam.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zkušenosti s Kawasaki GTR 1400 ???

20.10.2009 v 13:48 | Nahoru | #7

gtrcbf>Voldemort> Jizdni ne. Jinak vycitky: nepridelas tankvak, problematicky se pridelava gps, pokud nechces pouzit original drzak,ktery ti gps umisti opticky pod pristrojovku, coz neni uplne koser, original treti kufr je maly a drahy, givacky, se pridelava po vrtani do kapot, pri zastaveni sou stupacky zrovna tam, kde mas lytka, takze si musis zvyknout davat nohy krapet jinam a mohla byt krapet nizsi.dale pod sedlo nestrcis nic,krome drobneho naradai navic a vraceni oddelaneho sedla chce trochu vic cviku.pak jaxem psal, je to janek pri otaceni se.V tomhle meli novinari pri testech pri predstaveni pravdu.Ale to same nekde vycitali i novemu bmw k1300.Jinak jizdne opravdu nic.Samozrejme,jestli si jezdec supersportu, tak najdes nevyhovujicich veci vic,ale me turistovi sedi.Sirka motorky s kuframa mi neprijde nejak vyjimecna.Napada me, ze dalsi nevyhoda, jestli parkujes do uzke garaze, tak zrcatka sklopis jen trochu a potrebujes minimalne metr siroke dvere, jinak smula.Spadla mi ze stojanu(prselo a stojan prosel hlinou i s podlozkou) a zrcatko se sklopilo a vydrzelo a kufr to ustal jen se skrabancem v laku.Dalsi divnost je, ze kipass odmkne a nastartuje motorku, ale do kufru stejne tahas klic.Prepinani udaju na displeji je daleko a za jizdy prakticky nedostupne.Pokud nemas schopnosti saxany .Za mne je to vse.Ale samozrejme mi verit nemusis.Jeste abych trochu priblizil muj postoj k motorkam si treba myslim, ze cbf 1000 je uplne supr stroj. Vse hodnoceno nekym, kdo jezdi neustale ve dvou na hranici max. zatizeni motorky a za kazdeho pocasi. Dojizdime z moravy do prahy nekolikrat tydne a jezdime na dovolene.Koncime s prvnim snehem a zaciname s poslednim. Nejezdim se na motorce bavit treba do buchlova a tak.na cestu do sto km nema cenu masinu vytahovat... Jen abys vedel co sem zac a z jakeho pohledu stroje hodnotim.Jako predmet k uzivani a potrebe jezdit nekam.


nepridelas tankvak - nádrž je plastová nebo co?
problematicky se pridelava gps - já mám RAM Mount na šroubech nádrže a dlouhý ramínko; kde se přidělává ten originál?
original treti kufr je maly a drahy - kolik teda stojí? Kufry od Hondy jsou drahý jako prase, na CBF stály boční okolo 25.000
mohla byt krapet nizsi, prepinani udaju na displeji je daleko a za jizdy prakticky nedostupne - tak to mě netrápí, mám dva metry
jestli parkujes do uzke garaze - garáž je primárně pro auto, ne? Problém s parkováním nemám, zrcátka nesklápím.
A pokud jde o typ motorky, tak mě nikdy supersporty nebraly, chci motorku spíš praktickou
něž využitelnou jen na okruhu. Proto taky uvažuju o GTR, resp. teď o VFR s turistickými doplňky.

Naposledy editováno 20.10.2009 13:49:34

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zkušenosti s Kawasaki GTR 1400 ???

20.10.2009 v 15:28 | Nahoru | #8
Voldemort> nadrz je v pulce u jezdce kovova a v pulce u riditek plastova se schrankou.chytis jen pulku magnetickeho tanqaku.ram mount z nadrze bys musel upravit, protoze prave za nadrzi je zvysena schranka, ktera vadi i tomu tanqaku.kufr stal na netu kolem 15000 a nemel ani 40 litru.(bocni maj dle odhadu neco pres 35 a maj fajn tvar bez nejakych prolisu a designovych vychytavek)garaz je na auto, ale vedle nej se nekdy musi vejit i ta masina a ne vzdycky se ti(mne) chce zvedat cele dvere.Jeste.na riditka nepridelas nic. sou frezovane,nebo odlivane,nebo co a maj atypo tvar.A cast vesroubovaneho riditka s gripama,brzdama,spojkou je dlouha presne na tyhle veci,takze pokud nezkratis gripy,nenasroubejes na ne uz vubec nic.neni misto.na cbf das nad brejle na riditka treba ovladani gripu,nebo gps,ale tady je to vylisek a nepridelas nic.ani jistici oko tanqaku nedas kolem vidlice.a jestli mas dva metry(jaxe vlezes na cbf?),budes investovat do vyssiho plexi.i kdyz dvoumetrovemu asi moc nevyhovuje ani zvysene,co? . ja mam jen 175.original drzak gps se dava na brejle pod riditka.ale ted sem vymyslel uchyceni primo k plexi.bude supr na ocich.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zkušenosti s Kawasaki GTR 1400 ???

20.10.2009 v 22:18 | Nahoru | #9
gtrcbf> No jo vlastně, já zapomněl na tu schránku na nádrži. Ty kufry nejsou teda nic moc, já mám sice vše od Kappy, ale topcase má objem 46 a boční 44 litrů, což je těžká pohoda, přestal jsem dokonce vozit tankvak, páč ho prostě už nepotřebuju. Na ta řídítka jsem koukal a jsou podobná jako u nové VFR, což bude asi vážně problém, protože na CBF mám na řídítkách krabičku ovládání vyhřívání heftů. A pokud jde o skládání na mašinu - když jsem se vešel na šest pade naháče od Hyosungu (ekvivalent SV 650) a dojeli jsme ve dvou a bagáží až na Lago di Garda, tak se na CBF vejdu úplně v pohodě . Je fakt, že mně žádná mašina asi nebude nikdy akorát a žádné plexi nebude dost vysoké, ale Varadero se mi nelíbí, vlastně žádné, byť cestovní enduro, takže výběr je dost omezený.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zkušenosti s Kawasaki GTR 1400 ???

21.10.2009 v 08:06 | Nahoru | #10
Voldemort> nechal sem si dat krabicku s ovladani vyhrivani do plastu vedle nadrze.je po ruce
a po tydnu sem zjistil,ze ji tam dali v krawe na nove gtr. asi me nekde videli .

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zkušenosti s Kawasaki GTR 1400 ???

22.10.2009 v 10:24 | Nahoru | #11
gtrcbf> od příštího roku má GTR mj. vyhřívaná řídítka v základu a vyšší plexi

(reakce na) Zkušenosti s Kawasaki GTR 1400 ???

19.2.2010 v 19:36 | Nahoru | #12
Voldemort> Jestli můžu přidat svoji zkušenost,tak já to s navigací vyřešil takhle.

[img]

(reakce na) Zkušenosti s Kawasaki GTR 1400 ???

19.2.2010 v 19:38 | Nahoru | #13
gtrcbf> Takhle to vypadá s navigací u mne.

[img]

Zkušenosti s Kawasaki GTR 1400 ???

12.4.2010 v 15:34 | Nahoru | #14
Ahoj chlapi, je zážitek číst vaše zkušenosti. Sám mám Kawasaki ZR7 a pokukuju po GTR, nevím proč, ale Honda mě nějak neláká. Měl jsem v pácu BMW LT, ale to už ani nevypadalo jako motorka, ale pojízdný gauč, kde chyběla snad už jen ta televize a barpult. O GTRku jsem četl hodně a musí to být zážitek s tím jet. Jenom vědět o nějaké ojetější... a tudíž levnější. Pavel

(reakce na) Zkušenosti s Kawasaki GTR 1400 ???

21.7.2010 v 16:55 | Nahoru | #15
drrath> Jede ve dvou mám 192cm a 110kg a manželka 70kg bez problémů a hladce 260 s čekáním 275.V jednom bez problémů 280 víc jsem nezkoušel , ale touto rychlostí jsem jel cca 70km v kuse.Mám model 2009 výfuk leoš, filtry kn je to opravdu velký rozdíl.Na vítr a tak prakticky nereaguje má 290kg.Kamarád má VFR 1200 tak mohu srovnávat a myslím že Honda si prozatím venku s velkýma klukama hrát nemůže.Je malinká a vše co je potřeba na cestování je tam jaksi navíc, všude trčí samé držáky na kufry atd , o plexi a pohodlí nemluvím vůbec myslím že patří do jiné kategorie ale namůžu najít do jaké.Nic proti Hondě leta jsem měl blacbirda a nedám na něj dopustit.

Zkušenosti s Kawasaki GTR 1400 ???

5.10.2011 v 14:59 | Nahoru | #16
Ahoj já mám teď aktuálně velký problém a to s čidlem tlaku v pneumatikách. Zadní mi nefunguje a když jsem koupil nové nefunguje taky , v servisu si s tím nevědí rady. Na prd je že čidlo obsahuje bateru za 50,- a v mé verzi(ty novější už mají měnitelnou), se musí koupit celé nové čidlo baterka vyměnit nejde , čidlo je nerozebiratelné bezmála za 5000,- To trochu soudruzi z japonska nevyřešili , jinak mám najeto 15tis a bez problémů.
Ale pokud vše půjde jak mám tak příští rok jí vyměním za aktuální model, tam už jsou tyhle mouchy odchytaný

(reakce na) Zkušenosti s Kawasaki GTR 1400 ???

22.4.2012 v 08:03 | Nahoru | #17

gtrcbf píše: Ahoj.Tuhle Krawku mam novou od dubna.Zatim najeto 13000.Snad to bile jeste roztaje.Doted mam najeto na litrovem cbf 50000 za dva roky a pred tim na malem diversionu 30000 za rok.Ke Krawce:absolutni spokojenost.Pri prekroceni 60 prestavam vnimat zmeny rychlosti.Podvozek a plasty vse odkloni mimo jezdce.Ani v rychlostech ke dveste nalozena a obsazena masina dvema nijak nedava najevo jakykoliv neklid.Nalozenim myslim tri kufry,stan na topcasu a drobnosti ve vaku na bocnim.Jedina drobnost k ovladatelnosti snad,ze v malych rychlostech v prudkych obratech a jeste v kopci a nalozena, je Krawka tak trochu nervozni. Zavre riditka a pada.Ale to dela kazda.Myslim kazda velka cestovni potvora.Jinak pro info pri jizde 130 toci 3750 otacek.Ve 140 4000 a ve 160 4500.Proste sestka jako rychlobezka je perfektni na cesty.Horsi na predjeti na okresce.Ale staci skopnout a hooodne pevne se drzet.Ze zkusenosti hodne ridicu aut i motek tuhle prerostlou potvoru podceni.. . Spotreba..ve dvou na dovolene,uplne nalozenej pri dodrzovani predpisu 4,8, dalnice ve stejnych podminkach,rychlost 160 6,4. Celkova prumerna podle pocitace 5,5.Za sebe zatim plna spokojenost, zavady zadne a ceny servisu v Krawe proti Honde tak trictvrtinove a vstricnejsi pristup.Zatim teda hodnotim jen garancky.Ty sou stejne jak u cbf. Po 6000 drobnosti, ve dvanacti olej a tak.A na konec snad jen, ze sem asi nasel pro sebe ten top. Je to rychle, malo zere, je to stabilni a velice user friendly. Kdybys chtel neco vic, ptej se. Ciao, Ja



Zdarec taky mě tato zaležitost padla do oka , měl jsem možnost se na ní svést ale mám tedy trochu jine pocity co se týká komfortu , byl to model 09 jizdni vlastnosti trochu až supersport ze zatačky do zatáčky jde ladně zadní odpružení pracuje sqele předech by chtěl doladit ale nechtěl jsem to majiteli rozladovat obvšem v rychlostin nad 60 naopak začneš extremě pocitovat mám cca 190cm a vše co sklouzne po plexi mi jde přímo na ramena a výš vpodstatě horší jak na naháču při max zvednutém plexi to jde přímo na spodek helmy a řidítka by mohly být o trochu výš tak cca 5cm tak že jako cesták trochu sklamání snad jen pořešit

prodloužení řidítek a vyšší plexi a snad trochu vyvýšit zrcátka ale to je vcelku dost práce na motokterá je označováa za GT

škoda ještě budu muset zvážit změnu
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Hluk řazení GTR 1400 a typ oleje Kawasaki GTR 1400 Niki76 7 19.2.2024 v 20:49 1Václav1
Servis gtr1400 Kawasaki GTR 1400, Kawasaki GTR 1000 bubuolin 7 7.8.2023 v 10:54 bubuolin
Servis gtr1400 Kawasaki GTR 1400, Kawasaki GTR 1000 bubuolin 0 31.7.2023 v 15:15 bubuolin
Dominátor na GTR 1400 a boční kufr Kawasaki GTR 1400 Niki76 10 9.7.2023 v 18:00 Niki76
start motoru gtr Kawasaki GTR 1400 zolino 16 9.6.2023 v 21:35 Zelinář


TOPlist