globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Zkušenosti s Kawasaki GTR 1400 ???
6.9.2009 v 21:31
Do budoucna uvažuji o velkém cesťáku a jedna z motorek v užším výběru je (stejně to bude nakonec nový Pan od Hondy s novým velkým V4 motorem, Honda je Honda ) Kawasaki GTR 1400. Máte někdo reálné zkušenosti s tímto strojem?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zkušenosti s Kawasaki GTR 1400 ???

19.10.2009 v 20:36 | Nahoru | #1
Voldemort> Jizdni ne. Jinak vycitky: nepridelas tankvak, problematicky se pridelava gps, pokud nechces pouzit original drzak,ktery ti gps umisti opticky pod pristrojovku, coz neni uplne koser, original treti kufr je maly a drahy, givacky, se pridelava po vrtani do kapot, pri zastaveni sou stupacky zrovna tam, kde mas lytka, takze si musis zvyknout davat nohy krapet jinam a mohla byt krapet nizsi.dale pod sedlo nestrcis nic,krome drobneho naradai navic a vraceni oddelaneho sedla chce trochu vic cviku.pak jaxem psal, je to janek pri otaceni se.V tomhle meli novinari pri testech pri predstaveni pravdu.Ale to same nekde vycitali i novemu bmw k1300.Jinak jizdne opravdu nic.Samozrejme,jestli si jezdec supersportu, tak najdes nevyhovujicich veci vic,ale me turistovi sedi.Sirka motorky s kuframa mi neprijde nejak vyjimecna.Napada me, ze dalsi nevyhoda, jestli parkujes do uzke garaze, tak zrcatka sklopis jen trochu a potrebujes minimalne metr siroke dvere, jinak smula.Spadla mi ze stojanu(prselo a stojan prosel hlinou i s podlozkou) a zrcatko se sklopilo a vydrzelo a kufr to ustal jen se skrabancem v laku.Dalsi divnost je, ze kipass odmkne a nastartuje motorku, ale do kufru stejne tahas klic.Prepinani udaju na displeji je daleko a za jizdy prakticky nedostupne.Pokud nemas schopnosti saxany .Za mne je to vse.Ale samozrejme mi verit nemusis.Jeste abych trochu priblizil muj postoj k motorkam si treba myslim, ze cbf 1000 je uplne supr stroj. Vse hodnoceno nekym, kdo jezdi neustale ve dvou na hranici max. zatizeni motorky a za kazdeho pocasi. Dojizdime z moravy do prahy nekolikrat tydne a jezdime na dovolene.Koncime s prvnim snehem a zaciname s poslednim. Nejezdim se na motorce bavit treba do buchlova a tak.na cestu do sto km nema cenu masinu vytahovat... Jen abys vedel co sem zac a z jakeho pohledu stroje hodnotim.Jako predmet k uzivani a potrebe jezdit nekam.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zkušenosti s Kawasaki GTR 1400 ???

20.10.2009 v 13:48 | Nahoru | #2

gtrcbf>Voldemort> Jizdni ne. Jinak vycitky: nepridelas tankvak, problematicky se pridelava gps, pokud nechces pouzit original drzak,ktery ti gps umisti opticky pod pristrojovku, coz neni uplne koser, original treti kufr je maly a drahy, givacky, se pridelava po vrtani do kapot, pri zastaveni sou stupacky zrovna tam, kde mas lytka, takze si musis zvyknout davat nohy krapet jinam a mohla byt krapet nizsi.dale pod sedlo nestrcis nic,krome drobneho naradai navic a vraceni oddelaneho sedla chce trochu vic cviku.pak jaxem psal, je to janek pri otaceni se.V tomhle meli novinari pri testech pri predstaveni pravdu.Ale to same nekde vycitali i novemu bmw k1300.Jinak jizdne opravdu nic.Samozrejme,jestli si jezdec supersportu, tak najdes nevyhovujicich veci vic,ale me turistovi sedi.Sirka motorky s kuframa mi neprijde nejak vyjimecna.Napada me, ze dalsi nevyhoda, jestli parkujes do uzke garaze, tak zrcatka sklopis jen trochu a potrebujes minimalne metr siroke dvere, jinak smula.Spadla mi ze stojanu(prselo a stojan prosel hlinou i s podlozkou) a zrcatko se sklopilo a vydrzelo a kufr to ustal jen se skrabancem v laku.Dalsi divnost je, ze kipass odmkne a nastartuje motorku, ale do kufru stejne tahas klic.Prepinani udaju na displeji je daleko a za jizdy prakticky nedostupne.Pokud nemas schopnosti saxany .Za mne je to vse.Ale samozrejme mi verit nemusis.Jeste abych trochu priblizil muj postoj k motorkam si treba myslim, ze cbf 1000 je uplne supr stroj. Vse hodnoceno nekym, kdo jezdi neustale ve dvou na hranici max. zatizeni motorky a za kazdeho pocasi. Dojizdime z moravy do prahy nekolikrat tydne a jezdime na dovolene.Koncime s prvnim snehem a zaciname s poslednim. Nejezdim se na motorce bavit treba do buchlova a tak.na cestu do sto km nema cenu masinu vytahovat... Jen abys vedel co sem zac a z jakeho pohledu stroje hodnotim.Jako predmet k uzivani a potrebe jezdit nekam.


nepridelas tankvak - nádrž je plastová nebo co?
problematicky se pridelava gps - já mám RAM Mount na šroubech nádrže a dlouhý ramínko; kde se přidělává ten originál?
original treti kufr je maly a drahy - kolik teda stojí? Kufry od Hondy jsou drahý jako prase, na CBF stály boční okolo 25.000
mohla byt krapet nizsi, prepinani udaju na displeji je daleko a za jizdy prakticky nedostupne - tak to mě netrápí, mám dva metry
jestli parkujes do uzke garaze - garáž je primárně pro auto, ne? Problém s parkováním nemám, zrcátka nesklápím.
A pokud jde o typ motorky, tak mě nikdy supersporty nebraly, chci motorku spíš praktickou
něž využitelnou jen na okruhu. Proto taky uvažuju o GTR, resp. teď o VFR s turistickými doplňky.

Naposledy editováno 20.10.2009 13:49:34
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Hluk řazení GTR 1400 a typ oleje Kawasaki GTR 1400 Niki76 7 19.2.2024 v 20:49 1Václav1
Servis gtr1400 Kawasaki GTR 1400, Kawasaki GTR 1000 bubuolin 7 7.8.2023 v 10:54 bubuolin
Servis gtr1400 Kawasaki GTR 1400, Kawasaki GTR 1000 bubuolin 0 31.7.2023 v 15:15 bubuolin
Dominátor na GTR 1400 a boční kufr Kawasaki GTR 1400 Niki76 10 9.7.2023 v 18:00 Niki76
start motoru gtr Kawasaki GTR 1400 zolino 16 9.6.2023 v 21:35 Zelinář


TOPlist