TL1000 dobíjení - zapojení regulátoru, kabeláž. schéma zapojení
TL1000 cuká - zaoxidovaná hlavní pojistka
TL1000 střílí do výfuku - těsnění svodu zadního válce
SV1000 střelba do sání
TL1000 zadření na klice
TL1000 obecný info k nákupu
TL1000 volnoběh
TL1000 vs VTR1000f
TL1000R vs VTR SP2
TL1000 problém se startováním
TL1000, Raptor výběr oleje
Cagiva Raptor spotřeba
Cagiva Raptor olej
TL1000-S jízda po zadním - praskání rámu (foto)
TL1000 - rotační tlumič Titax, Scotts
TL1000S - výběr výfuků
Suzuki TL1000 - tlumič - doplnění oleje, výběr...
Cagiva Raptor 650 - info k prodeji
Cagiva Raptor 1000 - info k prodeji
Suzuki TL1000R - plameny a střílení z výfuku
-------od MIry--------
Suzuki TL1000S karta modelu
Suzuki TL1000R karta modelu
Cagiva Raptor 1000 karta modelu
Naposledy editováno 26.01.2009 00:04:21
1 reakcí na tento příspěvek FAQ Cagiva Raptor 1000, TL1000, SV1000
ze stranky: http://web.me.com/rg500delta/TL1000/Randys_TL1000S_page.html
a
http://www.tlzone.net/forums/performance-enhancement/82546-tls-air-box-mod.html
tahle uprava je potvrzena od vice lidi ze na TL prevazne funguje..(jsou i upravy ktere se na nekterych TL projevily kladne a na jinych se to s nima vyrazne zhorsilo) ale i tak doporucuju provadet na rezervnim boxu z bouracky (ebay) aby zustal jeden nerozrezanej v zasobe:)
seriovej box ma v "kominku" ve spodni strane boxu kudy vede do boxu vzduch z obou trubic naporoveho sani zuzenej prurez a v nem klapku... ta je otevirana podtlakem, membranou ktera je uplne vespod toho "kominku". funguje to tak ze do 4tis je klapka zavrena a na 4tis ji ridici jednotka otevre...
nekdo rika ze je to kvuli emisim/hluku, nekdo ze by melo to zuzeni zvetsit rychlost vzduchu a tim pozitivne ovlivnit naladeni boxu - v praxi vsechny pokusy a mereni ukazuji na to ze je to pouha restrikce
tady je pohled na spodek "kominku" a podtlakovou mebranu ktera ovlada klapku:
pohled do boxu ze shora, vikem kterym se vklada filtr:
je videt ze prurez vstupu vzduchu je mensi nez jaky by se tam ve skutecnosti vesel, klapka se vyhodi a na nasledne se postupuje takhle:
jelikoz uz je venku klapka, neni potreba ani jeji ovladaci prvek, ktery stejne zmensuje prurez od ram air hubic, zvlast na jedne strane - reseni je vyriznout i tuhle cast a diru zavarit plastem/zalaminovat:
ten vnitrek jde vyrubat jeste vic, fotky napovi:
tady je schema co se nasledne vse muze vyhazet kdyz je klapka zrusena, hadicka kterou je to pripojene na telo vstrikovani - ze ktere to vlastne "bere podtlak" je v miste kde je naznacene jeji preruseni zaslepena, aby si motor tudy neprisaval:
Naposledy editováno 06.11.2008 17:05:06
v tom prvnim odkazu u te upravy airboxu - ten typek si s tim hral taky, par lidi delalo pokusy se zkracenim strikacky, prej super vysledky, tenhle to taky udelal + zvetsil airbox na 15 litru a prisel o spoustu koni... teprve s trumpetkama kterejma to natahl na plus minus puvodni dylku namerili na brzde podobnej vykon jakej mel puvodne pouze s takhle kuchnutym airboxem...
takze se zas nechci poustet do pracnejch uprav ktery nemaj prokazatelnej efekt:)
2 reakcí na tento příspěvek FAQ Cagiva Raptor 1000, TL1000, SV1000
[img] jde vzduch z ram airu do filtru u originalu:
[img] tudy jde po uprave:
[img] uz tak uz... propustnejsi filtr:
[img] cajk hejbe tou klapkou co privira prurez:
[img] takhle "zacpava" prurez kudy ma jit vzduch z ram air trubek do boxu:
[img] verze:
[img] zbejva to tam jen naslapat:
[img] to ted zere uz jen kdyz to stoji v garage:)
[img] testovano v nedeli 9.11. na studene silnici a s touhle pneu to vytrvale hrabalo i na vyssi kvalty, subjektivne mi prislo ze to ve vyssich otackach (8-omezovac) taha vic, dokonce sem si parkrat o omezovac skrtnul, to se mi driv nestavalo, motor vyrazne umiral pred omezovacem takze to k razeni nutilo...bez brzdy je to ovsem jen moje zbozne prani.
kazdopadne ted pri plnem plynu v otackach pri kterejch se motor trochu nadechne (cca 7tis) airbox docela slusne "chrochta", podobnej zvuk jak kdyz sem jezdil na gsxr1000K1 bez trubek ram airu....
1 reakcí na tento příspěvek FAQ Cagiva Raptor 1000, TL1000, SV1000
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) FAQ Cagiva Raptor 1000, TL1000, SV1000
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) FAQ Cagiva Raptor 1000, TL1000, SV1000
Jasek>assassin> Chtěl jsem se zeptat,na airboxu jsou na jedný straně dole takový dvě trubičky,na jednu příjde nasadit hadice a co ta druhá? Myslel jsem,že mi tam chybí taková ta zaslepovací šprcka,ale na Tvejch fotkách jsem si všiml,že tam taky nic nemáš. Takže co tam patří je má otázka,předem dík
na ty fotce je videtze je jedna trubicka dole na tom "kominku" - ta je ucpana tou sprckou, pak jsou dve trubicky na dne airboxu - na jedny je nasazena zaslepena hadice - ta je i na mejch fotkach, na druhy neni nic - tam se pripojuje tlusta hadice oddechu - akorat 97TLS ma oddech primo z karteru tlusotou hadici ve ktery ma olej kondenzovat a stejkat zpet do karteru - coz moc nefunguje, 98 a novejsi maj uz oddech z hlavy a do takoveho plastoveho separatoru a teprv pak jde olej do karteru a oddech z toho separatoru do boxu...
tenhle system oddechu bejva dost casto upravovanej, kdyz je to udelany poradne tak nejdou olejove vypary do boxu, motor bezi studenejsi a lip, lidi co ladi draky a okruhovky tam maj specialni separatory a dost casto s oddechem ne do airboxu ale pres malej KN hribek primo do okoli... takze u tvoji motorky muze bejt i nejakym zpusobem tenhle oddech upravenej....
1 reakcí na tento příspěvek FAQ Cagiva Raptor 1000, TL1000, SV1000
1 reakcí na tento příspěvek FAQ Cagiva Raptor 1000, TL1000, SV1000
2 reakcí na tento příspěvek FAQ Cagiva Raptor 1000, TL1000, SV1000
SV ma predelanej motor z TL pro ucel cestovniho stroje ... a o par let pozdeji, kdy uz je predstava o "brutalnim" stroji jinde... dalsi vec je ze v SV ma o nakyho konika min(posledni verze uz asi ne) a diky predelane strikacce (dvojice klapek) ma i znacne umirnenou reakci na plyn ...
No nic, olej, svicky a filtry pravidelne meneny, ventily kontrolovany, ale zajima me zivotnost rozvodovych retezu, zda uz by snesly vymenu. Motor je trochu hlucnejsi, ale to cvakani jsem slysel u kazdeho. Pak mi jeste nekudy tece olej. Gufero u tycky na spojku jsem menil a nic, jeste mi zbyva to pod retez.koleckem a kdyz ani to nepomuze, uz nevim-nemate s timhle nekdo zkusenost ?
Jeste by me zajimala moznost repase zadniho tlumice. Raptor ma vzadu klasiku od Sachsu. Kdyz jedu sam, pohoda. Ale ve dvou nebo s nakladem je to houpacka, jako by tam bylo jen pero. Predem diky za rady !
ten olej mam ted to same, myslel se ze spojka a ta to neni, na starsich Skach tekly primo ty plastovy vika na spojce (ale to je na druhy strane) asi schodim to male viko co je pod nim radici "zubatec" jestli netece kolem tohodle vika, na gufero u retezu to u me taky nevypada... (to mi driv taky sem tam slzelo, ale to bylo kdyz se povolilo kolecko)
ten tlumic je stelovatelnej? ze bys ho pri jizde ve dvou lehce pritahl? jestli ne tak asi libovolna firma co dela repase tlumicu... halbich a dalsi ladici...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) FAQ Cagiva Raptor 1000, TL1000, SV1000
Rozdíl jednoho písmenka je v tomto případě zásadní.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) FAQ Cagiva Raptor 1000, TL1000, SV1000
Raptor.1>Riddick> Já bych řekl, že TL 1000 R a SV 1000 maj úplně jiný motory. SV 1000 má motor z TL 1000 S, stejnej má i Raptor 1000, a i když je v každým biku jinak naladěnej, je to po stránce hardwaru prakticky totéž. TL 1000 R měl úplně jinej motor (jiný vrtání, zdvih, jiný hlavy, vlastně všechno) a je daleko výkonnější.
Rozdíl jednoho písmenka je v tomto případě zásadní.
to Rko zas tak rozdilny jak pises neni.. vrtani i zdvih stejnej, ma teda jinej pist - kovanej... a je i jinak nacasovanej atd... ale ma 10koni navrch ve spicce ... co se tyka "zatahu" tak jsou na tom prvni 97ky lip, maj jiny hlavy nez 98TLS/TLR a novejsi... maji kruhove prime saci kanaly, ty ostatni uz maji elipticke prohnute... ta 97 ma kvuli tomu nevyrovnanou reakci na pridani plynu, ale max vykon je vetsi... respektive jezdi nektere 97 TLS ktere maji vetsi vykon nez nektere TLR (oboje seriove samo)
navic Rko diky asi 10kg navic, hmotnosti vic vepredu a vubec jinymu podvozku uz neni tak divoky... myslim ze jako "widowmaker" se spis proslavilo TLS... (navic TLR meli tlumic rizeni vsechny, Ska prvni ne..)
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Rada při výběru cestovního endura [1, 2] Suzuki DL 1000 V-Strom, BMW R 1200 GS, BMW R 1200 GS... | karosa | 44 | 16.4.2024 v 07:49 Koudy01 |
Suzuki TL 1000 nereaguje na otočení... Suzuki TL 1000S | irmscher1000 | 10 | 27.3.2024 v 18:24 irmscher1000 |
Origo kufry DL 1000 14-16 Suzuki DL 1000 V-Strom | Hlubas | 8 | 21.1.2024 v 15:00 jarekol |
v strom Suzuki DL 1000 V-Strom | aldags | 6 | 20.1.2024 v 21:47 aldags |
Nálepky na výfuk LeoVince SBK Suzuki SV 1000 | Bajvoj | 8 | 15.1.2024 v 21:06 sox |