globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: FAQ Cagiva Raptor 1000, TL1000, SV1000
Protože je tu k motorkám s tímhle srdcem dost opakujících se dotazů tak bych tu rád soustředil aspoň odkazy na už řešený problémy s TL1000, SV1000, Raptorem, DL, KLV...aspoň co se týká motoru ale ostatní témata můžete taky posílat

TL1000 dobíjení - zapojení regulátoru, kabeláž. schéma zapojení

TL1000 cuká - zaoxidovaná hlavní pojistka

TL1000 střílí do výfuku - těsnění svodu zadního válce

SV1000 střelba do sání

TL1000 zadření na klice

TL1000 obecný info k nákupu

TL1000 volnoběh

TL1000 vs VTR1000f

TL1000R vs VTR SP2

TL1000 problém se startováním

TL1000, Raptor výběr oleje

Cagiva Raptor spotřeba

Cagiva Raptor olej

TL1000-S jízda po zadním - praskání rámu (foto)

TL1000 - rotační tlumič Titax, Scotts

TL1000S - výběr výfuků

Suzuki TL1000 - tlumič - doplnění oleje, výběr...

Cagiva Raptor 650 - info k prodeji

Cagiva Raptor 1000 - info k prodeji

Suzuki TL1000R - plameny a střílení z výfuku

-------od MIry--------
Suzuki TL1000S karta modelu
Suzuki TL1000R karta modelu

Cagiva Raptor 1000 karta modelu


Naposledy editováno 26.01.2009 00:04:21

FAQ Cagiva Raptor 1000, TL1000, SV1000

4.11.2008 v 20:49 | Nahoru | #31

1 reakcí na tento příspěvek FAQ Cagiva Raptor 1000, TL1000, SV1000

4.11.2008 v 20:50 | Nahoru | #32
to jo no ale tohle je jen zásah do motoru, k tomu bych ještě připočítal jinej podovozek a brzdy k tomu, takže t už jsme tak řádově na 250

(reakce na) FAQ Cagiva Raptor 1000, TL1000, SV1000

5.11.2008 v 19:53 | Nahoru | #33
YOSH_BOY> jj, já vim, nějaký srandy už doma mám ještě bych mohl prodat eRko, ale to jsem nespadnul z višně

FAQ Cagiva Raptor 1000, TL1000, SV1000

6.11.2008 v 17:01 | Nahoru | #34
uprava airboxu TLS: svoje fotky jsem jeste nevydoloval z fotaku /neupravil tak pouziju z netu...

ze stranky: http://web.me.com/rg500delta/TL1000/Randys_TL1000S_page.html
a
http://www.tlzone.net/forums/performance-enhancement/82546-tls-air-box-mod.html

tahle uprava je potvrzena od vice lidi ze na TL prevazne funguje..(jsou i upravy ktere se na nekterych TL projevily kladne a na jinych se to s nima vyrazne zhorsilo) ale i tak doporucuju provadet na rezervnim boxu z bouracky (ebay) aby zustal jeden nerozrezanej v zasobe:)

seriovej box ma v "kominku" ve spodni strane boxu kudy vede do boxu vzduch z obou trubic naporoveho sani zuzenej prurez a v nem klapku... ta je otevirana podtlakem, membranou ktera je uplne vespod toho "kominku". funguje to tak ze do 4tis je klapka zavrena a na 4tis ji ridici jednotka otevre...

nekdo rika ze je to kvuli emisim/hluku, nekdo ze by melo to zuzeni zvetsit rychlost vzduchu a tim pozitivne ovlivnit naladeni boxu - v praxi vsechny pokusy a mereni ukazuji na to ze je to pouha restrikce

tady je pohled na spodek "kominku" a podtlakovou mebranu ktera ovlada klapku:



pohled do boxu ze shora, vikem kterym se vklada filtr:

je videt ze prurez vstupu vzduchu je mensi nez jaky by se tam ve skutecnosti vesel, klapka se vyhodi a na nasledne se postupuje takhle:


jelikoz uz je venku klapka, neni potreba ani jeji ovladaci prvek, ktery stejne zmensuje prurez od ram air hubic, zvlast na jedne strane - reseni je vyriznout i tuhle cast a diru zavarit plastem/zalaminovat:







ten vnitrek jde vyrubat jeste vic, fotky napovi:



tady je schema co se nasledne vse muze vyhazet kdyz je klapka zrusena, hadicka kterou je to pripojene na telo vstrikovani - ze ktere to vlastne "bere podtlak" je v miste kde je naznacene jeji preruseni zaslepena, aby si motor tudy neprisaval:


Naposledy editováno 06.11.2008 17:05:06

(reakce na) FAQ Cagiva Raptor 1000, TL1000, SV1000

6.11.2008 v 19:56 | Nahoru | #35
assassin> až budeš soustružit ty trumpetky, tak je vezmi přes kopírám ... že bych s nima mohl počítat?! zadarmo je nechci

Naposledy editováno 06.11.2008 19:58:09

FAQ Cagiva Raptor 1000, TL1000, SV1000

7.11.2008 v 10:21 | Nahoru | #36
milan: hele zatim tam prdnu ten box jak je... lidi tam sroubuji ty trumpetky co jsou v origo boxu TLR... ale ten jeden typek kterej s tim zacal - ma doma brzdu - po montazi odbrzdil nakej vykon (asi 2ps) navic, ale nasledne tu samou upravu udelal na jeho kamose TL a zadnej efekt... takze mozna tam zatim zkusim pichnout ty z TLR a pripadne bych delal lepsi jestli se to projevi....

v tom prvnim odkazu u te upravy airboxu - ten typek si s tim hral taky, par lidi delalo pokusy se zkracenim strikacky, prej super vysledky, tenhle to taky udelal + zvetsil airbox na 15 litru a prisel o spoustu koni... teprve s trumpetkama kterejma to natahl na plus minus puvodni dylku namerili na brzde podobnej vykon jakej mel puvodne pouze s takhle kuchnutym airboxem...

takze se zas nechci poustet do pracnejch uprav ktery nemaj prokazatelnej efekt:)

FAQ Cagiva Raptor 1000, TL1000, SV1000

7.11.2008 v 16:39 | Nahoru | #37
rozumim a čekám, kdy mě pozveš k sobě na brzdu

2 reakcí na tento příspěvek FAQ Cagiva Raptor 1000, TL1000, SV1000

11.11.2008 v 17:30 | Nahoru | #38
tak takhle sem s airboxem zatocil ja:
[img] jde vzduch z ram airu do filtru u originalu:
[img] tudy jde po uprave:
[img] uz tak uz... propustnejsi filtr:
[img] cajk hejbe tou klapkou co privira prurez:
[img] takhle "zacpava" prurez kudy ma jit vzduch z ram air trubek do boxu:
[img] verze:
[img] zbejva to tam jen naslapat:
[img] to ted zere uz jen kdyz to stoji v garage:)
[img] testovano v nedeli 9.11. na studene silnici a s touhle pneu to vytrvale hrabalo i na vyssi kvalty, subjektivne mi prislo ze to ve vyssich otackach (8-omezovac) taha vic, dokonce sem si parkrat o omezovac skrtnul, to se mi driv nestavalo, motor vyrazne umiral pred omezovacem takze to k razeni nutilo...bez brzdy je to ovsem jen moje zbozne prani.
kazdopadne ted pri plnem plynu v otackach pri kterejch se motor trochu nadechne (cca 7tis) airbox docela slusne "chrochta", podobnej zvuk jak kdyz sem jezdil na gsxr1000K1 bez trubek ram airu....

(reakce na) FAQ Cagiva Raptor 1000, TL1000, SV1000

12.11.2008 v 11:26 | Nahoru | #39
assassin> tak jsem se vyšponoval a vyhodil filtrbox,že zkusím obšlehnout tu tvojí úpravu a zjistil jsem,že už tam mám v podstatě úplně to samý,jsem asi klikař

1 reakcí na tento příspěvek FAQ Cagiva Raptor 1000, TL1000, SV1000

12.11.2008 v 11:35 | Nahoru | #40
Jasek: jj tohle se na TL dela pomerne casto, takze vzhledem k drag minulosti tveho stroje se to dalo predpokladat:)

FAQ Cagiva Raptor 1000, TL1000, SV1000

12.11.2008 v 19:19 | Nahoru | #41
cože, drag minulosti??? já jsem si sakra říkal, že jsem to tele někde už viděl ...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) FAQ Cagiva Raptor 1000, TL1000, SV1000

13.11.2008 v 10:27 | Nahoru | #42
assassin> Chtěl jsem se zeptat,na airboxu jsou na jedný straně dole takový dvě trubičky,na jednu příjde nasadit hadice a co ta druhá? Myslel jsem,že mi tam chybí taková ta zaslepovací šprcka,ale na Tvejch fotkách jsem si všiml,že tam taky nic nemáš. Takže co tam patří je má otázka,předem dík

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) FAQ Cagiva Raptor 1000, TL1000, SV1000

13.11.2008 v 11:17 | Nahoru | #43

Jasek>assassin> Chtěl jsem se zeptat,na airboxu jsou na jedný straně dole takový dvě trubičky,na jednu příjde nasadit hadice a co ta druhá? Myslel jsem,že mi tam chybí taková ta zaslepovací šprcka,ale na Tvejch fotkách jsem si všiml,že tam taky nic nemáš. Takže co tam patří je má otázka,předem dík



na ty fotce je videtze je jedna trubicka dole na tom "kominku" - ta je ucpana tou sprckou, pak jsou dve trubicky na dne airboxu - na jedny je nasazena zaslepena hadice - ta je i na mejch fotkach, na druhy neni nic - tam se pripojuje tlusta hadice oddechu - akorat 97TLS ma oddech primo z karteru tlusotou hadici ve ktery ma olej kondenzovat a stejkat zpet do karteru - coz moc nefunguje, 98 a novejsi maj uz oddech z hlavy a do takoveho plastoveho separatoru a teprv pak jde olej do karteru a oddech z toho separatoru do boxu...
tenhle system oddechu bejva dost casto upravovanej, kdyz je to udelany poradne tak nejdou olejove vypary do boxu, motor bezi studenejsi a lip, lidi co ladi draky a okruhovky tam maj specialni separatory a dost casto s oddechem ne do airboxu ale pres malej KN hribek primo do okoli... takze u tvoji motorky muze bejt i nejakym zpusobem tenhle oddech upravenej....

(reakce na) FAQ Cagiva Raptor 1000, TL1000, SV1000

13.11.2008 v 15:39 | Nahoru | #44
assassin>No vyčerpávající odpověď,jako vždy,spíš si myslím,že tu zaslepenou hadici jsem někde potratil,pochybuju,že dírka do boxu za filtrem je dragstr vychytávka dík

(reakce na) FAQ Cagiva Raptor 1000, TL1000, SV1000

17.11.2008 v 09:18 | Nahoru | #45
assassin> není jednodušší tam hodit přímáky "hříbky" a na celej airbox se vykašlat ?

1 reakcí na tento příspěvek FAQ Cagiva Raptor 1000, TL1000, SV1000

17.11.2008 v 11:16 | Nahoru | #46
cikus: to se zkouselo taky, ale tim zabijes tak 10koni.... on zaprve celkem funguje ten ram air efekt ve vetsich rychlostech a za druhe to pres prime filtry saje teplej vzduch od motoru... a tech treba 20stupnu rozdilu na teplote se sakra pozna...

(reakce na) FAQ Cagiva Raptor 1000, TL1000, SV1000

17.11.2008 v 11:18 | Nahoru | #47
assassin> to mě nenapadlo, máš pravdu.

edit: takže už je mi jasný co budu dělat přes zimu

Naposledy editováno 17.11.2008 11:19:33

1 reakcí na tento příspěvek FAQ Cagiva Raptor 1000, TL1000, SV1000

17.11.2008 v 11:24 | Nahoru | #48
cikus: ten vykuchanej airbox pak docela nahlas chrochta kdyz tomu otevres tlamu:) to pak budes mit prase se vsim vsudy... osobne jsem teda poridil na to kuchani jeden z bouracky... lepsi si nechat jeden origo....

(reakce na) FAQ Cagiva Raptor 1000, TL1000, SV1000

17.11.2008 v 11:33 | Nahoru | #49
assassin> jeden origo mám v Praseti I.

jen je škoda, že na vaření/laminování si netroufnu, budu muset zneužít nějakýho zručnějšího kamoša

FAQ Cagiva Raptor 1000, TL1000, SV1000

17.11.2008 v 21:07 | Nahoru | #50
cikus: no ja sem vystrihnul ty desticky z takovyho tenkyho laminatu - to by sla pouzit i plast desticka ... a prichyceny na misto vterinakem, pak pres ten spoj mam ustrizenej prouzek jemne skelne tkaniny a zality tim extra ridkym vterinakem, ono to nasakne kapilarne do te tkaniny, udela to "vterinakovej laminat" a celkem to drzi... lip nez epoxidem, ten airbox je z takovyho mastnyho plastu ze na nem nedrzi nic... jeste by slo pripadne to svarit, ale tohle mi prislo dostacujici... lepil sem takhle vic veci a vetsinou ma tenhle spoj vetsi pevnost nez puvodni neporusenej material...

2 reakcí na tento příspěvek FAQ Cagiva Raptor 1000, TL1000, SV1000

4.12.2008 v 12:05 | Nahoru | #51
Lidi, jen mě tak zajímá... Proč je TL 1000 R tak brutální a o SV 1000 nic takovýho neslýchám, to je to SV pozadu oproti TL?

FAQ Cagiva Raptor 1000, TL1000, SV1000

4.12.2008 v 12:11 | Nahoru | #52
riddick: je to dobou vzniku, TL ziskala povest v 97 kdy vykonem motoru absolutne prekonala konkurenci ...

SV ma predelanej motor z TL pro ucel cestovniho stroje ... a o par let pozdeji, kdy uz je predstava o "brutalnim" stroji jinde... dalsi vec je ze v SV ma o nakyho konika min(posledni verze uz asi ne) a diky predelane strikacce (dvojice klapek) ma i znacne umirnenou reakci na plyn ...

(reakce na) FAQ Cagiva Raptor 1000, TL1000, SV1000

4.12.2008 v 12:19 | Nahoru | #53
Riddick> Ne,ne u SV už se jen tolik neexperimentovalo,dalo se tam co bylo bez urážky Motor se trošku uklidnil stříkačkou,pod zadek se dala klasicka jednotka a má trošku pozměněnej uhel řízení,zkrátka se udelala motorka,ktera sedne vice jezdcům...

FAQ Cagiva Raptor 1000, TL1000, SV1000

4.12.2008 v 13:52 | Nahoru | #54
Aha, tak dík kluci.
Mě jen nešlo do hlavy, když SV byl nástupce Telátka, proč ho už nikdo nebere tak drasticky jak předchůdce...

FAQ Cagiva Raptor 1000, TL1000, SV1000

22.1.2009 v 14:00 | Nahoru | #55
Tak jsem procetl poradne vsechny FAQ ale nenasel nic moc o servisu, mam na Raptorkovi najeto cca 50tis.km (kupoval jsem ho kdyz mel 7tis.) a rad bych si ho jeste dalsich 50tis.km nechal protoze z tech dnesnich sci-fi designu se mi nic moc nelibi...
No nic, olej, svicky a filtry pravidelne meneny, ventily kontrolovany, ale zajima me zivotnost rozvodovych retezu, zda uz by snesly vymenu. Motor je trochu hlucnejsi, ale to cvakani jsem slysel u kazdeho. Pak mi jeste nekudy tece olej. Gufero u tycky na spojku jsem menil a nic, jeste mi zbyva to pod retez.koleckem a kdyz ani to nepomuze, uz nevim-nemate s timhle nekdo zkusenost ?
Jeste by me zajimala moznost repase zadniho tlumice. Raptor ma vzadu klasiku od Sachsu. Kdyz jedu sam, pohoda. Ale ve dvou nebo s nakladem je to houpacka, jako by tam bylo jen pero. Predem diky za rady !

FAQ Cagiva Raptor 1000, TL1000, SV1000

22.1.2009 v 14:30 | Nahoru | #56
frankie: rozvodak bych menil az bude vyrazne slyset. TL motoru jeste prospeje kdyz se jednou za cas udela synchronizace strikacky a kontrola nastaveni senzoru klapky.

ten olej mam ted to same, myslel se ze spojka a ta to neni, na starsich Skach tekly primo ty plastovy vika na spojce (ale to je na druhy strane) asi schodim to male viko co je pod nim radici "zubatec" jestli netece kolem tohodle vika, na gufero u retezu to u me taky nevypada... (to mi driv taky sem tam slzelo, ale to bylo kdyz se povolilo kolecko)

ten tlumic je stelovatelnej? ze bys ho pri jizde ve dvou lehce pritahl? jestli ne tak asi libovolna firma co dela repase tlumicu... halbich a dalsi ladici...

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) FAQ Cagiva Raptor 1000, TL1000, SV1000

23.1.2009 v 11:29 | Nahoru | #57
Riddick> Já bych řekl, že TL 1000 R a SV 1000 maj úplně jiný motory. SV 1000 má motor z TL 1000 S, stejnej má i Raptor 1000, a i když je v každým biku jinak naladěnej, je to po stránce hardwaru prakticky totéž. TL 1000 R měl úplně jinej motor (jiný vrtání, zdvih, jiný hlavy, vlastně všechno) a je daleko výkonnější.
Rozdíl jednoho písmenka je v tomto případě zásadní.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) FAQ Cagiva Raptor 1000, TL1000, SV1000

23.1.2009 v 11:47 | Nahoru | #58

Raptor.1>Riddick> Já bych řekl, že TL 1000 R a SV 1000 maj úplně jiný motory. SV 1000 má motor z TL 1000 S, stejnej má i Raptor 1000, a i když je v každým biku jinak naladěnej, je to po stránce hardwaru prakticky totéž. TL 1000 R měl úplně jinej motor (jiný vrtání, zdvih, jiný hlavy, vlastně všechno) a je daleko výkonnější.
Rozdíl jednoho písmenka je v tomto případě zásadní.



to Rko zas tak rozdilny jak pises neni.. vrtani i zdvih stejnej, ma teda jinej pist - kovanej... a je i jinak nacasovanej atd... ale ma 10koni navrch ve spicce ... co se tyka "zatahu" tak jsou na tom prvni 97ky lip, maj jiny hlavy nez 98TLS/TLR a novejsi... maji kruhove prime saci kanaly, ty ostatni uz maji elipticke prohnute... ta 97 ma kvuli tomu nevyrovnanou reakci na pridani plynu, ale max vykon je vetsi... respektive jezdi nektere 97 TLS ktere maji vetsi vykon nez nektere TLR (oboje seriove samo)

navic Rko diky asi 10kg navic, hmotnosti vic vepredu a vubec jinymu podvozku uz neni tak divoky... myslim ze jako "widowmaker" se spis proslavilo TLS... (navic TLR meli tlumic rizeni vsechny, Ska prvni ne..)

(reakce na) FAQ Cagiva Raptor 1000, TL1000, SV1000

23.1.2009 v 12:04 | Nahoru | #59
Raptor.1> SV1000 má na rozdíl od TL/Raptora 2 klapky na válec - SDTV.

FAQ Cagiva Raptor 1000, TL1000, SV1000

23.1.2009 v 12:17 | Nahoru | #60
karf: jj ono teda SV ma na tom motoru asi 5procent stejnejch dilu.. i kartery jsou jiny...

ale to vstrikovani asi dela podstatnej rozdil... je to rozdil jako mezi primym a podtlakove rizenym karburatorem...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Rada při výběru cestovního endura [1, 2] Suzuki DL 1000 V-Strom, BMW R 1200 GS, BMW R 1200 GS... karosa 44 16.4.2024 v 07:49 Koudy01
Suzuki TL 1000 nereaguje na otočení... Suzuki TL 1000S irmscher1000 10 27.3.2024 v 18:24 irmscher1000
Origo kufry DL 1000 14-16 Suzuki DL 1000 V-Strom Hlubas 8 21.1.2024 v 15:00 jarekol
v strom Suzuki DL 1000 V-Strom aldags 6 20.1.2024 v 21:47 aldags
Nálepky na výfuk LeoVince SBK Suzuki SV 1000 Bajvoj 8 15.1.2024 v 21:06 sox


TOPlist