globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: FAQ Cagiva Raptor 1000, TL1000, SV1000
Protože je tu k motorkám s tímhle srdcem dost opakujících se dotazů tak bych tu rád soustředil aspoň odkazy na už řešený problémy s TL1000, SV1000, Raptorem, DL, KLV...aspoň co se týká motoru ale ostatní témata můžete taky posílat

TL1000 dobíjení - zapojení regulátoru, kabeláž. schéma zapojení

TL1000 cuká - zaoxidovaná hlavní pojistka

TL1000 střílí do výfuku - těsnění svodu zadního válce

SV1000 střelba do sání

TL1000 zadření na klice

TL1000 obecný info k nákupu

TL1000 volnoběh

TL1000 vs VTR1000f

TL1000R vs VTR SP2

TL1000 problém se startováním

TL1000, Raptor výběr oleje

Cagiva Raptor spotřeba

Cagiva Raptor olej

TL1000-S jízda po zadním - praskání rámu (foto)

TL1000 - rotační tlumič Titax, Scotts

TL1000S - výběr výfuků

Suzuki TL1000 - tlumič - doplnění oleje, výběr...

Cagiva Raptor 650 - info k prodeji

Cagiva Raptor 1000 - info k prodeji

Suzuki TL1000R - plameny a střílení z výfuku

-------od MIry--------
Suzuki TL1000S karta modelu
Suzuki TL1000R karta modelu

Cagiva Raptor 1000 karta modelu

Naposledy editováno 26.01.2009 00:04:21

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) FAQ Cagiva Raptor 1000, TL1000, SV1000

23.1.2009 v 11:29 | Nahoru | #1
Riddick> Já bych řekl, že TL 1000 R a SV 1000 maj úplně jiný motory. SV 1000 má motor z TL 1000 S, stejnej má i Raptor 1000, a i když je v každým biku jinak naladěnej, je to po stránce hardwaru prakticky totéž. TL 1000 R měl úplně jinej motor (jiný vrtání, zdvih, jiný hlavy, vlastně všechno) a je daleko výkonnější.
Rozdíl jednoho písmenka je v tomto případě zásadní.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) FAQ Cagiva Raptor 1000, TL1000, SV1000

23.1.2009 v 11:47 | Nahoru | #2

Raptor.1>Riddick> Já bych řekl, že TL 1000 R a SV 1000 maj úplně jiný motory. SV 1000 má motor z TL 1000 S, stejnej má i Raptor 1000, a i když je v každým biku jinak naladěnej, je to po stránce hardwaru prakticky totéž. TL 1000 R měl úplně jinej motor (jiný vrtání, zdvih, jiný hlavy, vlastně všechno) a je daleko výkonnější.
Rozdíl jednoho písmenka je v tomto případě zásadní.



to Rko zas tak rozdilny jak pises neni.. vrtani i zdvih stejnej, ma teda jinej pist - kovanej... a je i jinak nacasovanej atd... ale ma 10koni navrch ve spicce ... co se tyka "zatahu" tak jsou na tom prvni 97ky lip, maj jiny hlavy nez 98TLS/TLR a novejsi... maji kruhove prime saci kanaly, ty ostatni uz maji elipticke prohnute... ta 97 ma kvuli tomu nevyrovnanou reakci na pridani plynu, ale max vykon je vetsi... respektive jezdi nektere 97 TLS ktere maji vetsi vykon nez nektere TLR (oboje seriove samo)

navic Rko diky asi 10kg navic, hmotnosti vic vepredu a vubec jinymu podvozku uz neni tak divoky... myslim ze jako "widowmaker" se spis proslavilo TLS... (navic TLR meli tlumic rizeni vsechny, Ska prvni ne..)

(reakce na) FAQ Cagiva Raptor 1000, TL1000, SV1000

23.1.2009 v 12:04 | Nahoru | #3
Raptor.1> SV1000 má na rozdíl od TL/Raptora 2 klapky na válec - SDTV.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Rada při výběru cestovního endura [1, 2] Suzuki DL 1000 V-Strom, BMW R 1200 GS, BMW R 1200 GS... karosa 44 16.4.2024 v 07:49 Koudy01
Suzuki TL 1000 nereaguje na otočení... Suzuki TL 1000S irmscher1000 10 27.3.2024 v 18:24 irmscher1000
Origo kufry DL 1000 14-16 Suzuki DL 1000 V-Strom Hlubas 8 21.1.2024 v 15:00 jarekol
v strom Suzuki DL 1000 V-Strom aldags 6 20.1.2024 v 21:47 aldags
Nálepky na výfuk LeoVince SBK Suzuki SV 1000 Bajvoj 8 15.1.2024 v 21:06 sox


TOPlist