globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: FAQ Cagiva Raptor 1000, TL1000, SV1000
Protože je tu k motorkám s tímhle srdcem dost opakujících se dotazů tak bych tu rád soustředil aspoň odkazy na už řešený problémy s TL1000, SV1000, Raptorem, DL, KLV...aspoň co se týká motoru ale ostatní témata můžete taky posílat

TL1000 dobíjení - zapojení regulátoru, kabeláž. schéma zapojení

TL1000 cuká - zaoxidovaná hlavní pojistka

TL1000 střílí do výfuku - těsnění svodu zadního válce

SV1000 střelba do sání

TL1000 zadření na klice

TL1000 obecný info k nákupu

TL1000 volnoběh

TL1000 vs VTR1000f

TL1000R vs VTR SP2

TL1000 problém se startováním

TL1000, Raptor výběr oleje

Cagiva Raptor spotřeba

Cagiva Raptor olej

TL1000-S jízda po zadním - praskání rámu (foto)

TL1000 - rotační tlumič Titax, Scotts

TL1000S - výběr výfuků

Suzuki TL1000 - tlumič - doplnění oleje, výběr...

Cagiva Raptor 650 - info k prodeji

Cagiva Raptor 1000 - info k prodeji

Suzuki TL1000R - plameny a střílení z výfuku

-------od MIry--------
Suzuki TL1000S karta modelu
Suzuki TL1000R karta modelu

Cagiva Raptor 1000 karta modelu

Naposledy editováno 26.01.2009 00:04:21

2 reakcí na tento příspěvek FAQ Cagiva Raptor 1000, TL1000, SV1000

11.11.2008 v 17:30 | Nahoru | #1
tak takhle sem s airboxem zatocil ja:
[img] jde vzduch z ram airu do filtru u originalu:
[img] tudy jde po uprave:
[img] uz tak uz... propustnejsi filtr:
[img] cajk hejbe tou klapkou co privira prurez:
[img] takhle "zacpava" prurez kudy ma jit vzduch z ram air trubek do boxu:
[img] verze:
[img] zbejva to tam jen naslapat:
[img] to ted zere uz jen kdyz to stoji v garage:)
[img] testovano v nedeli 9.11. na studene silnici a s touhle pneu to vytrvale hrabalo i na vyssi kvalty, subjektivne mi prislo ze to ve vyssich otackach (8-omezovac) taha vic, dokonce sem si parkrat o omezovac skrtnul, to se mi driv nestavalo, motor vyrazne umiral pred omezovacem takze to k razeni nutilo...bez brzdy je to ovsem jen moje zbozne prani.
kazdopadne ted pri plnem plynu v otackach pri kterejch se motor trochu nadechne (cca 7tis) airbox docela slusne "chrochta", podobnej zvuk jak kdyz sem jezdil na gsxr1000K1 bez trubek ram airu....

(reakce na) FAQ Cagiva Raptor 1000, TL1000, SV1000

12.11.2008 v 11:26 | Nahoru | #2
assassin> tak jsem se vyšponoval a vyhodil filtrbox,že zkusím obšlehnout tu tvojí úpravu a zjistil jsem,že už tam mám v podstatě úplně to samý,jsem asi klikař

(reakce na) FAQ Cagiva Raptor 1000, TL1000, SV1000

17.11.2008 v 09:18 | Nahoru | #3
assassin> není jednodušší tam hodit přímáky "hříbky" a na celej airbox se vykašlat ?
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Rada při výběru cestovního endura [1, 2] Suzuki DL 1000 V-Strom, BMW R 1200 GS, BMW R 1200 GS... karosa 44 16.4.2024 v 07:49 Koudy01
Suzuki TL 1000 nereaguje na otočení... Suzuki TL 1000S irmscher1000 10 27.3.2024 v 18:24 irmscher1000
Origo kufry DL 1000 14-16 Suzuki DL 1000 V-Strom Hlubas 8 21.1.2024 v 15:00 jarekol
v strom Suzuki DL 1000 V-Strom aldags 6 20.1.2024 v 21:47 aldags
Nálepky na výfuk LeoVince SBK Suzuki SV 1000 Bajvoj 8 15.1.2024 v 21:06 sox


TOPlist