globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: FAQ Cagiva Raptor 1000, TL1000, SV1000
Protože je tu k motorkám s tímhle srdcem dost opakujících se dotazů tak bych tu rád soustředil aspoň odkazy na už řešený problémy s TL1000, SV1000, Raptorem, DL, KLV...aspoň co se týká motoru ale ostatní témata můžete taky posílat

TL1000 dobíjení - zapojení regulátoru, kabeláž. schéma zapojení

TL1000 cuká - zaoxidovaná hlavní pojistka

TL1000 střílí do výfuku - těsnění svodu zadního válce

SV1000 střelba do sání

TL1000 zadření na klice

TL1000 obecný info k nákupu

TL1000 volnoběh

TL1000 vs VTR1000f

TL1000R vs VTR SP2

TL1000 problém se startováním

TL1000, Raptor výběr oleje

Cagiva Raptor spotřeba

Cagiva Raptor olej

TL1000-S jízda po zadním - praskání rámu (foto)

TL1000 - rotační tlumič Titax, Scotts

TL1000S - výběr výfuků

Suzuki TL1000 - tlumič - doplnění oleje, výběr...

Cagiva Raptor 650 - info k prodeji

Cagiva Raptor 1000 - info k prodeji

Suzuki TL1000R - plameny a střílení z výfuku

-------od MIry--------
Suzuki TL1000S karta modelu
Suzuki TL1000R karta modelu

Cagiva Raptor 1000 karta modelu

Naposledy editováno 26.01.2009 00:04:21
Předchozí
1 2 3
Následující

FAQ Cagiva Raptor 1000, TL1000, SV1000

27.10.2008 v 12:43 | Nahoru | #1
krásná práce

FAQ Cagiva Raptor 1000, TL1000, SV1000

27.10.2008 v 12:51 | Nahoru | #2
Pěkně jsem si početl... Ale lidi budou stejně zakládat nový vlákna, pořád dokola. Fce hledat je k prdu
Pěkná práce karfe

FAQ Cagiva Raptor 1000, TL1000, SV1000

27.10.2008 v 15:52 | Nahoru | #3
díky za slova chvály
co se hledání týče, s tím nic nenaděláme ale tohle aspoň usnadní práci moderátorům a ostatním. prostě odkážou sem...
a já tu mám aspoň všechno pohromadě, kdybych něco hledal

FAQ Cagiva Raptor 1000, TL1000, SV1000

27.10.2008 v 17:51 | Nahoru | #4
fakt supr, početl jsem si, protože mě láká TL 1000 R

1 reakcí na tento příspěvek FAQ Cagiva Raptor 1000, TL1000, SV1000

27.10.2008 v 18:21 | Nahoru | #5
Nemate nekdo zajem o Power Commander na Raptora? Novej, nepouzitej....za supr cenu

FAQ Cagiva Raptor 1000, TL1000, SV1000

27.10.2008 v 19:11 | Nahoru | #6
ale ale proč? nic to nedělá ?

1 reakcí na tento příspěvek FAQ Cagiva Raptor 1000, TL1000, SV1000

28.10.2008 v 20:03 | Nahoru | #7
Nedela to nic, protoze neni na cem...Raptora jsem prodal, PC jsem si koupil s tim ze Raptora koupim znovu, ale nakonec mam stejne uplne jinou motorku

(reakce na) FAQ Cagiva Raptor 1000, TL1000, SV1000

28.10.2008 v 20:10 | Nahoru | #8
Danio> řeším teď střílení z výfuku, respektive čekám na těsnění svodu už asi třetí týden. kdyby se to s tím těsněním nepovedlo a musel bych nějak řešit vstřikování atd tak bych ho možná vzal. mam totiž filtr bmc a ve výfukách vrtnuté 2 dírky (od předchozího majitele)
kolik za něj chceš?

btw: jsi nakonec koupil Tuono? kdyžtak napiš PM. zkušenosti, ovladatelnost, rozdíly a tak

1 reakcí na tento příspěvek FAQ Cagiva Raptor 1000, TL1000, SV1000

28.10.2008 v 22:54 | Nahoru | #9
karf: hele to bude na 99procent tim tesnenim:) ted sem si hral se vstrikovanim a schvalne jsem to udelal hodne chude a s pruchozim filtrem a koncovkama to jen pri brzdeni motorem lehce prska do vyfuku ale nestreli.. strileni u tohodle motoru temer vzdy dela nejaka netesnost vyfuku...

(reakce na) FAQ Cagiva Raptor 1000, TL1000, SV1000

28.10.2008 v 23:10 | Nahoru | #10
assassin> jo taky doufám. co jsem koukal, tak svody jsou u TL vedený jinak, ale ten spoj tam taky je. zatím nepanikařím, protože mam ještě na 2 týdny s ježděním útrum, ale chtěl jsem zkusit těsnění od Suzuki, protože z itálie to bude asi na dýl.
moje vypadá takhle:
[img]

(reakce na) FAQ Cagiva Raptor 1000, TL1000, SV1000

29.10.2008 v 08:36 | Nahoru | #11

Danio>Nemate nekdo zajem o Power Commander na Raptora? Novej, nepouzitej....za supr cenu


tzn by pasoval i na TLko? co znamená supr cena?

FAQ Cagiva Raptor 1000, TL1000, SV1000

29.10.2008 v 16:08 | Nahoru | #12
Covece jestli by pasoval na TL nevim, to by ti musel poradit nekdo jinej. Nevim jestli budou sedet ty konektory, protoze to neni USB PC. Jinak bych nechal za 4k, pri rychlym jednani mozna jeste nejaka sleva

FAQ Cagiva Raptor 1000, TL1000, SV1000

29.10.2008 v 16:14 | Nahoru | #13
cikus: na ten powcom bych se musel podivat, cagiva ma ridici jednotku tusim stejnou, ale nektery draty maj natazeny po svem.. takze nevim jestli to jde prohodit plug and play....

karf: jj to tesneni vypada stejne, i ta cast svodu, koukam ze ty svody jsou propojeny a naohybany "cisteji" nez origo TL by me zajimalo jestli funguji lip nez ty origo....

1 reakcí na tento příspěvek FAQ Cagiva Raptor 1000, TL1000, SV1000

29.10.2008 v 16:17 | Nahoru | #14
prihodim ti sem jednu TL upravu (a svoji reklamu):

Tak hlasim ze jsem o vikendu udelal pripravek na ty krouzky na zkraceni plynu na 1/5 otacky do plneho plynu (WOT)

[img] dam do kupy nakej navod k instalaci a mam objednane pripravky na rezani trubek - je potreba zkratit trubicku na bowdenu, jde to i pilkou, ale musi se opatrne aby se nenacnulo lanko. tim pripravkem je to relativne bezpecne, az dorazi tak dam info i cenu.
takze kdo to podle vzoru nedokaze udelat sam tak klidne pisnete. cenu jsem stanovil na 200,-
tady ho amici prodavaji za 30dolacu: http://www.brgracing.com/throttle.html

a vim jeste o typkovi kterej ho ma za 25dolacu i s postovnym..
http://doublezracing.com/

lehce to zavani reklamou, takze kdyby se vam tohle zdalo nefer tak dejte vedet a ja to smaznu

tenhle konkretni kousek pasuje do nasledujich stroju:

• TL1000: TL1000R and TL1000S (all model years)
• SV650: SV650 (99-05), SV650s (99-05)
• Hayabusa: GSX-1300R (99-05) and GSX-1300RZ (02-04)
• Bandit: GSF600s (96-03), GSF1200sa (97), GSF1200s (97-04), GSF1200 (01-04)
• Katana: GSX600F (98-04), GSX750F (98-04)
• GSX-R: GSX-R600 (97-03), GSX-R600z (03), GSX-R750 (96-03),
GSX-R1000 (01-04), GSX-R1000z (04), GSX-R1100w (93-98)

nejspis by to slo i do jinejch motorek, ale ty nemam k dispozici takze to nemuzu zjistit omerit...
vim ze stejnym zpusobem to jde na VTR SP2/SP1

Naposledy editováno 29.10.2008 16:18:15

(reakce na) FAQ Cagiva Raptor 1000, TL1000, SV1000

29.10.2008 v 17:18 | Nahoru | #15
assassin> něco takovýho scháněl Rod a já bych se tomu asi taky nebránil (neber to ale jako závaznou objednávku, ještě se oba rozmyslíme)

FAQ Cagiva Raptor 1000, TL1000, SV1000

29.10.2008 v 18:05 | Nahoru | #16
cikus: jasny, udelal sem na to pripravek, nemusim vsechny rozmery najizdet na freze znova... takze neni problem pridelat, staci napsat.

1 reakcí na tento příspěvek FAQ Cagiva Raptor 1000, TL1000, SV1000

29.10.2008 v 18:09 | Nahoru | #17
cikus: na tl je docela dobry ze das plnej knedlik i na nizsi rychlosti... na 4,5,6 uz si na plynu prehmatnes, ale na 1,2,3 nemas cas, a kdyz bys chtel dat plnej bez prehmatnuti tak mas neprirozene vykloubenou ruku ... ono u prime strikacky (jedny klapky) zase neziskas nakou extra bourlivou reakci, protoze tam proste hned plnej dat nemuzes - moc vzduchu a zadusi se to a vystreli, ale ze muzes otevrit vic je znat:) pocitove jako kdyby to melo 5koni navrch... na ty prvni 3-4 kvalty...

u novejsich moto uz to nema ten smysl, treba R6ka atd uz maji v serii o neco kratsi plyn ...

(reakce na) FAQ Cagiva Raptor 1000, TL1000, SV1000

29.10.2008 v 19:26 | Nahoru | #18
assassin> hele, kolikatina otáčky heftu je 0-"plnej knedlík" v sérii?

1 reakcí na tento příspěvek FAQ Cagiva Raptor 1000, TL1000, SV1000

29.10.2008 v 20:11 | Nahoru | #19
cikus: asi ctvrtina, zapomel jsem to zemrit nez sem to vymenil:) ale kdyz sedis na moto tak plnej v serii je vykloubene zapesti, 1/5 ne...

(reakce na) FAQ Cagiva Raptor 1000, TL1000, SV1000

30.10.2008 v 10:13 | Nahoru | #20
assassin> tzn. zkrácení z 0.25 otočky na 0.2 - tj. o 20% resp na 80% původní dráhy. To zní docela akorát

FAQ Cagiva Raptor 1000, TL1000, SV1000

30.10.2008 v 20:52 | Nahoru | #21
sakra, já se u tebe fakt budu muset někdy zastavit ... máš těch vychytávek čím dál víc

2 reakcí na tento příspěvek FAQ Cagiva Raptor 1000, TL1000, SV1000

31.10.2008 v 10:29 | Nahoru | #22
milan: no to jsou jen takove malickosti, poradny upravy jsou mimo me schopnosti, treba tady : TL1000S 140bhp
tenhle silenec ma 1040ccm a 140bhp, rekl bych ze to neni prepocitane na motor, ale vykon na kole, tzn to same co leze z 1098 nechapu......

ps: jinak mi to teda taky uz taha az k omezovaci bez vyrazneho vadnuti, spravil to filter pipercross a poladeni strikacky...
jeste tam prijde hodit jinej airbox, ten co tam mam ma jen vykuchanou klapku.... je pripravenej druhej se zvetsenejma prurezama a jeste do nej musim udelat takove ty trumpetky co prijdou na saci hrdla:

Naposledy editováno 31.10.2008 10:32:45

2 reakcí na tento příspěvek FAQ Cagiva Raptor 1000, TL1000, SV1000

3.11.2008 v 10:41 | Nahoru | #23
danio,cikus: PCII z raptora pasuje do telete....

(reakce na) FAQ Cagiva Raptor 1000, TL1000, SV1000

3.11.2008 v 18:18 | Nahoru | #24
assassin> DObry zjisteni, tak pokud by nekdo z majitelu TL a Raptoru mel zajem o PCII, necham ho za 3500,-

(reakce na) FAQ Cagiva Raptor 1000, TL1000, SV1000

3.11.2008 v 20:01 | Nahoru | #25
assassin> jéžiši, ty mi dáváš ... já zase něco uvidím a budu to chtít taky ... pořád přemejšlím postavit si jedno tele na "jakoby" závody ... motor mám připravenej na kuchnutí ... akorát ten čas nějak nepřitéká!

na jaře se za tebou musím jet podívat a pořádně všechno probereme ... potom klepnu prasátko a začnu sypat

(reakce na) FAQ Cagiva Raptor 1000, TL1000, SV1000

3.11.2008 v 23:02 | Nahoru | #26
assassin> narazil jsem že wiseco dělá i písty na TL..co si tom myslíš? jeden týpek z USA mi řikal že tyhle písty od serie nemaj moc daleko sice vydrží větší kopresi ale jinak z toho moc člověk nevyždíme..jinak co jsem prohledal a pročetl tak jsem našel jen jednoho úpravce v USA co dělá větší zásahy do motoru..měl jsem odkaz ale nemůžu najít když bude hodím ho sem

FAQ Cagiva Raptor 1000, TL1000, SV1000

4.11.2008 v 10:01 | Nahoru | #27
yosh boy: no nevim jakej by jiny pisty meli smysl, Rko ma proti Sku kovany, taky mu zasahuje omezovac asi o 500otacek dal a diky nacasovani ma v tech tockach vetsi vykon, takze u Rka by to byla akorat vymena jednech kovanejch za jiny, mozna ze ty wiseco dovolej vetsi kompresi, jsou vic vybrany. kazdopadne zvysovani vykonu tim ze by se hnalo tele do vetsich otacek nikdo nedela, ten motor pak rychle umre, takze spis se kupujou JE nebo wiseco pisty s vetsim prumerem, a prevrtava se valec. mam kontakt na firmu v US,UK i DE co tohle dela, ale je to docela balik.

FAQ Cagiva Raptor 1000, TL1000, SV1000

4.11.2008 v 19:46 | Nahoru | #28
kólik, kólik?

FAQ Cagiva Raptor 1000, TL1000, SV1000

4.11.2008 v 19:48 | Nahoru | #29
počítej tak 150tis, to samé u power ešner

FAQ Cagiva Raptor 1000, TL1000, SV1000

4.11.2008 v 20:07 | Nahoru | #30
pěkný ... to abych prodal druhý auto
Předchozí
1 2 3
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Rada při výběru cestovního endura [1, 2] Suzuki DL 1000 V-Strom, BMW R 1200 GS, BMW R 1200 GS... karosa 44 16.4.2024 v 07:49 Koudy01
Suzuki TL 1000 nereaguje na otočení... Suzuki TL 1000S irmscher1000 10 27.3.2024 v 18:24 irmscher1000
Origo kufry DL 1000 14-16 Suzuki DL 1000 V-Strom Hlubas 8 21.1.2024 v 15:00 jarekol
v strom Suzuki DL 1000 V-Strom aldags 6 20.1.2024 v 21:47 aldags
Nálepky na výfuk LeoVince SBK Suzuki SV 1000 Bajvoj 8 15.1.2024 v 21:06 sox


TOPlist