ps:vyrustal jsem na kejvackach a pinckach a pak jsem sel na moto az po 20 letech..tzn tam se predni nepouzivala..
1 reakcí na tento příspěvek predni brzda a plyn
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) predni brzda a plyn
uz to tu nekdo psal a muzu to potvrdit..driv byly stroje resene tak ze teziste bylo blize zadnimu kolu,zadek byl niz posazenej a zadni bubnovka brzdila lepe nez predni bubnovka..nehlede ze vidle byly vetsinou vymlaceny takze predni kolo kdyz se ze strany na stranu riditkama zatraslo..tak bylo jak kaca..o zvuku co vydaval pri brzdeni predni buben,snad je lepsi nehovorit..a hlavne tenkrat vetsina populace jezdila na moto ve dvou nebo dokonce ve trech ..proto se brzdilo zadni brzdou
ps:takze pokud si nejakej dedek jako ja,ochovanej na kejvackach a peracich..po x letech sedne na novej stroj s kotoucovkama..tak pri krizovce jako prvni dupne na zadni brzdu..pak az si rozbije hube,tak se zacne teprv ucit brzdit predni.. a ver ze zvyk je zelezna kosile a starej strom se blbe ohejba..
Naposledy editováno 22.04.2014 23:48:53
Naposledy editováno 23.04.2014 12:42:28
2 reakcí na tento příspěvek predni brzda a plyn
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) predni brzda a plyn
bramboroking píše: Carom>
uz to tu nekdo psal a muzu to potvrdit..driv byly stroje resene tak ze teziste bylo blize zadnimu kolu,zadek byl niz posazenej a zadni bubnovka brzdila lepe nez predni bubnovka..nehlede ze vidle byly vetsinou vymlaceny takze predni kolo kdyz se ze strany na stranu riditkama zatraslo..
1)to není pravda, přestaň to už pořád obhajovat, prostě vám to valili do hlavy a neměli jste jiný zroj, takže přední byla "nouzová", provoz byla nula nula nic, tak zlehka přibrzdit bylo třeba jen před zatáčkou a na to opravdu stačí i ta zadní
2)pokud je někdo prase, tak mu vidle mlátí i dnes u "nové motorky"
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) predni brzda a plyn
sklidni hormon a pokud chces verejne psat ze lzu ,tak ti dam adres abys me to prisel rict do oci...sily na to abych nejakeho mlicnaka zlomil v pase..na to mam stale sily dost
Naposledy editováno 23.04.2014 20:21:57
bramboroking píše: fockewulf>
sklidni hormon a pokud chces verejne psat ze lzu ,tak ti dam adres abys me to prisel rict do oci...sily na to abych nejakeho mlicnaka zlomil v pase..na to mam stale sily dost
TO si te da do ignorlistu jako me.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) predni brzda a plyn
Limiter píše: po zadní vůbec nešahám ani nevím, jestli mi funguje
Se nauc pouzivat, posilat si zadek ve smyku do zatacky je krasny
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) predni brzda a plyn
Limiter píše: po zadní vůbec nešahám ani nevím, jestli mi funguje
Přesně Já ji používám tak málo, že ji nikdy ani nemůžu najít
HondaGiRRl píše: Přesně Já ji používám tak málo, že ji nikdy ani nemůžu najít
To já ani nemusím, dual se postará sám. Nekdo na to sice nadává, ale mě to nijak neobtěžuje. Jen světě div se na vfr se musí občas vyměnit i zadní desky, takže to asi funguje, na zzr jsou snad ještě původní
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) predni brzda a plyn
manio5071 píše: Ozzy_> ...predni brzdi jenom predek a zadni jak zadek tak predek, tak je nutnost pouzivat predek ???
Mno, ja si nedokazu predstavit jak muzes zadni brzdou citlive brzdit predek. Ale tak si to zkus no, jestli rychlejs zastavis jen tim ze zahamtnes zadek, nebo pouzijes obe brzdy. Namaluj si caru, a zkus si 5x tak a 5x tak ne ?
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) predni brzda a plyn
manio5071 píše: Ozzy_> ...predni brzdi jenom predek a zadni jak zadek tak predek
Nesmysl.
tak je nutnost pouzivat predek ???
Jo, je - je to totiž přesně naopak
Nevím jestli všechny Honda modely, ale systém je běžně tak, že jsou spojené buď obě nebo jen přední na zadní. A to tak, že v malém poměru a navíc regulováno zpětným ventilem. Jednoduše při brždění předkem se přidá i jeden ze zadních třmenů, síla jde regulovat. U těch modelů, které to mají i obráceně, tak při brždění zadkem se mírně přidají i střední pístky vpředu.
Z toho vyplívá, že při brždění předkem to brzdí silou předek, přidá se i část zadku. Brždění jen zadní je pyčovina, pač sice brzdí plnou silou zadek (který ale nemá z již uvedenách důvodů na silnici až takovou účinnost) a z předku, který by mohl brzdit nejlíp, využiješ jen zlomek. Zaplatil sis silné brzdy, ze kterých ale využíváš max tak čtvrtinu, zbytek tam jen přidává váhu. To není dobrý obchod
Má to být přesně naopak, pokud se spolehneš na kombinované a nejezdíš šotolinu, tak vemeš jen předek a o nic jiné se nestaráš.
dj_hroch píše: Jo, je - je to totiž přesně naopak
Nevím jestli všechny Honda modely, ale systém je běžně tak, že jsou spojené buď obě nebo jen přední na zadní. A to tak, že v malém poměru a navíc regulováno zpětným ventilem. Jednoduše při brždění předkem se přidá i jeden ze zadních třmenů, síla jde regulovat. U těch modelů, které to mají i obráceně, tak při brždění zadkem se mírně přidají i střední pístky vpředu.
Z toho vyplívá, že při brždění předkem to brzdí silou předek, přidá se i část zadku. Brždění jen zadní je pyčovina, pač sice brzdí plnou silou zadek (který ale nemá z již uvedenách důvodů na silnici až takovou účinnost) a z předku, který by mohl brzdit nejlíp, využiješ jen zlomek. Zaplatil sis silné brzdy, ze kterých ale využíváš max tak čtvrtinu, zbytek tam jen přidává váhu. To není dobrý obchod
Má to být přesně naopak, pokud se spolehneš na kombinované a nejezdíš šotolinu, tak vemeš jen předek a o nic jiné se nestaráš.
nechci ti do toho kecat, ale myslim, ze nemas pravdu .. nebo resp. jeste jsem nepotkal model, ktery by mel jen jeden smer, a to tak, ze pri bzdeni predkem ti pribrzduje zadek .. muzes uvest priklad?
ja mel dve VFR .. 800FI, ktera to ma obousmerne .. a 1200F, ktera pri brzdeni zadkem pribrzduje predek .. a to 1/3 leveho brzdice (desky jsou tam rozdene v pomeru 1/2, ojizdi se to v dusledku toho dost nestejnomerne). Pokud si spravne pamatuje, tak na system bzdi zadek, pribrzduje predek tady sveho casu hodne nadaval babajezi a bylo to na nejakem skutru ..
Naposledy editováno 25.04.2014 09:17:41
Tak je to ještě trochu jinak. Jeden třmen na předku je pohyblivý a při brzdění tlačí na píst který ovládá zadní brzdu. Takže čím více brzdíš tím více brzdí zadek. A když brzdíš zadek tak tam je ten ventil který část toho tlaku pouští do předu na prostřední pístky v předních třmenech. Takže hamstneš předek a stojíš, teda pokud tam neni pan štěrk.....
1 reakcí na tento příspěvek predni brzda a plyn
Hoši, naučte se intenzivně brzdit. Za každých okolností - sucho, mokro, kostky, ve vinglu.
Mělo by to fungovat instinktivně. Oderete si teda víc obložení, ale míň kožky .
A v provozu dodržovat bezpečný odstup, minimalizuje to krizovky. V nich se brzdí aj očima, né enom všeckýma brzdama...
My sme rozlišovali piloty na ty, kerým se (na blatě) kůřilo z předního bubnu a na ty ostatní.
To, že se "...před dvaceti(třiceti, čtyřiceti...)lety předkem moc nebrzdilo" - to je opravdu nejapný vtip. A že bubínky jen mírně zpomalovaly...
Jó, na služebních verglech v JZD možná, případně u těch, kteří jezdili stylem "paní Radová"...ale na motorkách jezdili aj opravdoví střelci, srdcaři a vím, že aj dnes by s nima těžko drželi krok i mladší borci na moderních mašinách...
Jo a když se nebrzdí, nekazí se zbytečně průměr .
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) predni brzda a plyn
mluvilo se otom ze pred 30-40 lety se jezdilo na jawach vetsinou ve dvouch,nekdy i ve trech..takze tim padem zadek brzdil lepe...a ty tu mluvis o strelcich co driv brzdili predni tak ze na ne nemaj ani lidi na novejch masinach...no tak to sem nezral,to uz je manipulace ala castro...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) predni brzda a plyn
bramboroking píše: Zdenalbenal>
mluvilo se otom ze pred 30-40 lety se jezdilo na jawach vetsinou ve dvouch,nekdy i ve trech..takze tim padem zadek brzdil lepe...a ty tu mluvis o strelcich co driv brzdili predni tak ze na ne nemaj ani lidi na novejch masinach...no tak to sem nezral,to uz je manipulace ala castro...
Zbytecne obhajujes neobhajitelne, uz jsem ti to napsal nekolikrat. Ani na fichtlech a kozich dechah obsazenych dvema osobami a deseti slepicemi primo nad zadnim kolem nikdy nebyla ucinnejsi zadni brzda. Howgh.
Ozzy_ píše: Zbytecne obhajujes neobhajitelne, uz jsem ti to napsal nekolikrat. Ani na fichtlech a kozich dechah obsazenych dvema osobami a deseti slepicemi primo nad zadnim kolem nikdy nebyla ucinnejsi zadni brzda. Howgh.
kdyz tu predni demontujes nebo neni schopna provozu, tak jo