ps:vyrustal jsem na kejvackach a pinckach a pak jsem sel na moto az po 20 letech..tzn tam se predni nepouzivala..
1 reakcí na tento příspěvek predni brzda a plyn
Hoši, naučte se intenzivně brzdit. Za každých okolností - sucho, mokro, kostky, ve vinglu.
Mělo by to fungovat instinktivně. Oderete si teda víc obložení, ale míň kožky .
A v provozu dodržovat bezpečný odstup, minimalizuje to krizovky. V nich se brzdí aj očima, né enom všeckýma brzdama...
My sme rozlišovali piloty na ty, kerým se (na blatě) kůřilo z předního bubnu a na ty ostatní.
To, že se "...před dvaceti(třiceti, čtyřiceti...)lety předkem moc nebrzdilo" - to je opravdu nejapný vtip. A že bubínky jen mírně zpomalovaly...
Jó, na služebních verglech v JZD možná, případně u těch, kteří jezdili stylem "paní Radová"...ale na motorkách jezdili aj opravdoví střelci, srdcaři a vím, že aj dnes by s nima těžko drželi krok i mladší borci na moderních mašinách...
Jo a když se nebrzdí, nekazí se zbytečně průměr .
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) predni brzda a plyn
mluvilo se otom ze pred 30-40 lety se jezdilo na jawach vetsinou ve dvouch,nekdy i ve trech..takze tim padem zadek brzdil lepe...a ty tu mluvis o strelcich co driv brzdili predni tak ze na ne nemaj ani lidi na novejch masinach...no tak to sem nezral,to uz je manipulace ala castro...