ps:vyrustal jsem na kejvackach a pinckach a pak jsem sel na moto az po 20 letech..tzn tam se predni nepouzivala..
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) predni brzda a plyn
manio5071 píše: Ozzy_> ...predni brzdi jenom predek a zadni jak zadek tak predek
Nesmysl.
tak je nutnost pouzivat predek ???
Jo, je - je to totiž přesně naopak
Nevím jestli všechny Honda modely, ale systém je běžně tak, že jsou spojené buď obě nebo jen přední na zadní. A to tak, že v malém poměru a navíc regulováno zpětným ventilem. Jednoduše při brždění předkem se přidá i jeden ze zadních třmenů, síla jde regulovat. U těch modelů, které to mají i obráceně, tak při brždění zadkem se mírně přidají i střední pístky vpředu.
Z toho vyplívá, že při brždění předkem to brzdí silou předek, přidá se i část zadku. Brždění jen zadní je pyčovina, pač sice brzdí plnou silou zadek (který ale nemá z již uvedenách důvodů na silnici až takovou účinnost) a z předku, který by mohl brzdit nejlíp, využiješ jen zlomek. Zaplatil sis silné brzdy, ze kterých ale využíváš max tak čtvrtinu, zbytek tam jen přidává váhu. To není dobrý obchod
Má to být přesně naopak, pokud se spolehneš na kombinované a nejezdíš šotolinu, tak vemeš jen předek a o nic jiné se nestaráš.
dj_hroch píše: Jo, je - je to totiž přesně naopak
Nevím jestli všechny Honda modely, ale systém je běžně tak, že jsou spojené buď obě nebo jen přední na zadní. A to tak, že v malém poměru a navíc regulováno zpětným ventilem. Jednoduše při brždění předkem se přidá i jeden ze zadních třmenů, síla jde regulovat. U těch modelů, které to mají i obráceně, tak při brždění zadkem se mírně přidají i střední pístky vpředu.
Z toho vyplívá, že při brždění předkem to brzdí silou předek, přidá se i část zadku. Brždění jen zadní je pyčovina, pač sice brzdí plnou silou zadek (který ale nemá z již uvedenách důvodů na silnici až takovou účinnost) a z předku, který by mohl brzdit nejlíp, využiješ jen zlomek. Zaplatil sis silné brzdy, ze kterých ale využíváš max tak čtvrtinu, zbytek tam jen přidává váhu. To není dobrý obchod
Má to být přesně naopak, pokud se spolehneš na kombinované a nejezdíš šotolinu, tak vemeš jen předek a o nic jiné se nestaráš.
nechci ti do toho kecat, ale myslim, ze nemas pravdu .. nebo resp. jeste jsem nepotkal model, ktery by mel jen jeden smer, a to tak, ze pri bzdeni predkem ti pribrzduje zadek .. muzes uvest priklad?
ja mel dve VFR .. 800FI, ktera to ma obousmerne .. a 1200F, ktera pri brzdeni zadkem pribrzduje predek .. a to 1/3 leveho brzdice (desky jsou tam rozdene v pomeru 1/2, ojizdi se to v dusledku toho dost nestejnomerne). Pokud si spravne pamatuje, tak na system bzdi zadek, pribrzduje predek tady sveho casu hodne nadaval babajezi a bylo to na nejakem skutru ..
Naposledy editováno 25.04.2014 09:17:41
Tak je to ještě trochu jinak. Jeden třmen na předku je pohyblivý a při brzdění tlačí na píst který ovládá zadní brzdu. Takže čím více brzdíš tím více brzdí zadek. A když brzdíš zadek tak tam je ten ventil který část toho tlaku pouští do předu na prostřední pístky v předních třmenech. Takže hamstneš předek a stojíš, teda pokud tam neni pan štěrk.....