ps:vyrustal jsem na kejvackach a pinckach a pak jsem sel na moto az po 20 letech..tzn tam se predni nepouzivala..
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) predni brzda a plyn
uz to tu nekdo psal a muzu to potvrdit..driv byly stroje resene tak ze teziste bylo blize zadnimu kolu,zadek byl niz posazenej a zadni bubnovka brzdila lepe nez predni bubnovka..nehlede ze vidle byly vetsinou vymlaceny takze predni kolo kdyz se ze strany na stranu riditkama zatraslo..tak bylo jak kaca..o zvuku co vydaval pri brzdeni predni buben,snad je lepsi nehovorit..a hlavne tenkrat vetsina populace jezdila na moto ve dvou nebo dokonce ve trech ..proto se brzdilo zadni brzdou
ps:takze pokud si nejakej dedek jako ja,ochovanej na kejvackach a peracich..po x letech sedne na novej stroj s kotoucovkama..tak pri krizovce jako prvni dupne na zadni brzdu..pak az si rozbije hube,tak se zacne teprv ucit brzdit predni.. a ver ze zvyk je zelezna kosile a starej strom se blbe ohejba..
Naposledy editováno 22.04.2014 23:48:53
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) predni brzda a plyn
bramboroking píše: Carom>
uz to tu nekdo psal a muzu to potvrdit..driv byly stroje resene tak ze teziste bylo blize zadnimu kolu,zadek byl niz posazenej a zadni bubnovka brzdila lepe nez predni bubnovka..nehlede ze vidle byly vetsinou vymlaceny takze predni kolo kdyz se ze strany na stranu riditkama zatraslo..
1)to není pravda, přestaň to už pořád obhajovat, prostě vám to valili do hlavy a neměli jste jiný zroj, takže přední byla "nouzová", provoz byla nula nula nic, tak zlehka přibrzdit bylo třeba jen před zatáčkou a na to opravdu stačí i ta zadní
2)pokud je někdo prase, tak mu vidle mlátí i dnes u "nové motorky"