globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: predni brzda a plyn
17.4.2014 v 19:23
zdravim..dneska jsem jel preplnenou argentinskou a prede mnou to tranzit seslapl protoze to prej pred nim seslapl nejakej plechovkar..jel jsem asi 50 a vzhledem ze transit stal na miste hned,tak jsem dupnul na zadni ,dostal do smyku a zlomil si o nej predni blatni protoze kolem sem vyrovnaval smyk a slo rovne..muj dotaz...je me jasne ze kdybych pribrzdil predni,tak to zvladnu..ale doted jsem pouzival jen zadni z duvodu ze jsem mel obavy ze kdyz to prezenu s predni tak lehnu...otazka zni..kdyz mate ruku na plynu tak mate treba 2 prsty na brzde?nebo preskocite z plynu na brzdu?doted jsem pouzival zadni a kdyby byla krizovka tak sem si rikal ze diky tomu ze jezdim vetsinou u kraje auta,tak ze bych to poslal pri brzdeni vedle nej..dnes sem ale zjistil ze navyk brzdeni zadni zablokoval zadni kolo,prednim sem vyrovnaval smyk a nejake poslani do skviry bylo jen nesplnitelnym pranim..dik za odpovedi
ps:vyrustal jsem na kejvackach a pinckach a pak jsem sel na moto az po 20 letech..tzn tam se predni nepouzivala..

Blokovaní uživatelé: fockewulf
Anketa: jak pouzivate rukou predni brzdu?
mam ruku na plynu a preskocim na brzdu
5%
14
mam ruku na plynu a jeden prst na brzde
10%
26
mam ruku na plynu a dva prsty na brzde
34%
93
mam ruku na plynu a tri prsty na brzde
0%
1
nepouzivam v krizovkach predni brzdu
0%
0
prsty na brzdu davam jen kdyz mam tuseni
51%
138

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) predni brzda a plyn

22.4.2014 v 23:39 | Nahoru | #1
Carom>

uz to tu nekdo psal a muzu to potvrdit..driv byly stroje resene tak ze teziste bylo blize zadnimu kolu,zadek byl niz posazenej a zadni bubnovka brzdila lepe nez predni bubnovka..nehlede ze vidle byly vetsinou vymlaceny takze predni kolo kdyz se ze strany na stranu riditkama zatraslo..tak bylo jak kaca..o zvuku co vydaval pri brzdeni predni buben,snad je lepsi nehovorit..a hlavne tenkrat vetsina populace jezdila na moto ve dvou nebo dokonce ve trech ..proto se brzdilo zadni brzdou

ps:takze pokud si nejakej dedek jako ja,ochovanej na kejvackach a peracich..po x letech sedne na novej stroj s kotoucovkama..tak pri krizovce jako prvni dupne na zadni brzdu..pak az si rozbije hube,tak se zacne teprv ucit brzdit predni.. a ver ze zvyk je zelezna kosile a starej strom se blbe ohejba..

Naposledy editováno 22.04.2014 23:48:53

(reakce na) predni brzda a plyn

23.4.2014 v 05:09 | Nahoru | #2
bramboroking> Jo s tím zvykem je to naprd. Alespoň já mám problém přecházet z motorky na motorku z obráceným řazením.

(reakce na) predni brzda a plyn

23.4.2014 v 06:20 | Nahoru | #3
bramboroking> hele, jako dědek odchovanej na fichtlu, simálu a osmě jsem to po zvyku zahamst na XJ všema prstama na předek a ustlal jsem si za autem, což je asi lepší, než to do něj našít. Ale už jsem si zvyk na dva prsty na spojce a dva prsty na brzdě. Ne že bych měl pocit, že už se mi nemůže nic stát, ale už nedostanu tak lehko přední kolo do smyku a navíc, když kolo klouzne, můžu odbrzdit, aniž bych pustil pravou rukou řidítka, což se stane, když máš všecky prsty na brzdě.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) predni brzda a plyn

23.4.2014 v 14:07 | Nahoru | #4

bramboroking píše: Carom>

uz to tu nekdo psal a muzu to potvrdit..driv byly stroje resene tak ze teziste bylo blize zadnimu kolu,zadek byl niz posazenej a zadni bubnovka brzdila lepe nez predni bubnovka..nehlede ze vidle byly vetsinou vymlaceny takze predni kolo kdyz se ze strany na stranu riditkama zatraslo..


1)to není pravda, přestaň to už pořád obhajovat, prostě vám to valili do hlavy a neměli jste jiný zroj, takže přední byla "nouzová", provoz byla nula nula nic, tak zlehka přibrzdit bylo třeba jen před zatáčkou a na to opravdu stačí i ta zadní
2)pokud je někdo prase, tak mu vidle mlátí i dnes u "nové motorky"
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist