Také přitom píchni voltmetr na (+) baterky (červeným fousem) a na svorku relátka (černým fousem) a podle naměřeného úbytku napětí zjistíš, jestli je kabel v cajku. Pak píchni černý fous měřáku na (-) svorku baterky a červený na plášť motoru, opět zapni starter zkratem svorek relátka a tak zkontroluješ kostření. Mimochodem, poškozené místo kabeláže se prozradí i znatelným ohřevem, nebo i jiskřením. Nakonec ještě píchni (+) fous na svorku starteru (pod víkem na karteru) a (-) fous na plášť motoru a tak změříš napětí na starteru. Holt musíš měřit, měřit a zase měřit, abys našel, kde se napětí ztrácí. Nakonec nejde vyloučit ani možný zkrat ve starteru.
wáca> Při vadných uhlících by měl starter snížený příkon, takže to by těžko padalo něpětí tak, aby začalo relátko bzučet. Tam bude bota buď v cestě napájení od baterky, nebo je ve starteru občasný šlus.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Divný chování otačkoměru Suzuki GS5... Suzuki GS 500E | Phabbyg | 1 | Včera v 11:00 combust |
Něco málo teče Suzuki GS 500E | Dejwidos | 25 | 13.5.2024 v 21:08 Deadman |
jakou kopit motorku [1, 2] Suzuki GS 500E, Honda CB 900F Hornet, Honda CB 600F ... | Peters_ | 35 | 28.4.2024 v 11:57 mariano |
GS500 Suzuki GS 500E | -PG- | 12 | 17.4.2024 v 14:40 Krautkopf |
zdechá na křižovatkách Suzuki GS 500E | svava | 25 | 9.4.2024 v 19:46 svava |