yamaha_demo_tour




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
vveselka (0) napsal 23.07.2020 v 20:59

Skvělá motorka kam se hrabe bmw

pistacik (1) napsal 09.06.2020 v 12:07+1

Pekný test . Aj nový Vstrom je dobrá motorka. Len konštruktéra, ktorý tak navrhol nastavovanie štítu by som v momente vyhodil /facepalm/

elfink (38) napsal 23.05.2020 v 19:16

Samozrejme každý podle svého vkusu. Za sebe, nejsem uz vyznavacem retro stylu 70, 80 a počátek 90 let. Předchozí modely V Strom se mi hodně líbili. Tohle opravdu ne

petr1000001 (207) napsal 21.05.2020 v 23:06

Přes 60komentářů,to už značí zájem
Za mně,chtěl jsem 2014ku,fakt se mi líbila,koukal jsem loni po jeté..
Super motor,ten ročník se mi fakt líbil,cena nejníž,hledám,vybírám...
No koupil jsem afriku,...
Ale stejně se DLka musím zastat,motorka je to pro své zákazníky dobrá,já vybral jinou,snad lepší,
ale špatná Sůza rozhodně není...
Jsou na ní některé prvky zbytečně laciné,ale týká se to spíš prkotin...ale naserou...
2014 se mi líbí do teď,ani face ve 2017 sem už nevzal a tenhle jako Dr.Big už vůbec nedávám,
ale ještě jednou,motorka je to ok
Každej ať si přebere ,co potřebuje a když mu vyjde strom,ať ho bere,bude spokojenej .
Málem bych zapomněl,na té 2017 jsem jezdil jako na testovačce,no a byl jsem nadšenej... ( o dva roky později už to po dlouhých rozvahách vyhrála afrika-byla tam i KTMka1190,1090 ale ... )

Hanes69 (0) napsal 21.05.2020 v 12:40+1

Hodně mrzutý jsou váhy - natankovaná mašina 247 kilo a maximální zatížení 193 kilo ve standardní výbavě Nic moc na dvoumístný cesťák.

Zedsdead (293) napsal 19.05.2020 v 22:53+1

Za mně je Afrika mnohem hezčí.
Nelíbí se mi hlavně:
výfuk
přední blatník - spíše měli dát ochranu motoru a blatník dozadu kvůli odpružení
zrcátka
blástry
rám
celková přeplastovanost
na takovou motorku bych dal 2 světla pro lepší osvětlení v noci

Nalge (31) napsal 19.05.2020 v 22:32-1+2

Kawajawa, s tým nesúhlasím. Obrovský jednovalec by si dnes nikto nekúpil, asi by aj nesplnil euronormy. Aj Teneré 700 už spravili dvojvalec. Podľa mňa má táto motorka najlepší pomer cena - výkon, aj vzhľadom na základnú výbavu - hlavný stojan, padáky, pomerne dosť elektroniky. Už mám sľúbenú predvádzačku, potom napíšem svoje dojmy. Videl som naživo, sedel na nej, naštartoval, mám z nej veľmi dobrý dojem. Už sa teším.

kawajawa (12) napsal 19.05.2020 v 22:19+2

tak z dokorem Bigem to ma maximalne spolecne jmeno vyrobce...

hrochi (155) napsal 19.05.2020 v 19:51

Jde to otočit na silnici . To je panečku enduro

BikeRR (10) napsal 19.05.2020 v 17:46+2

A teď jen otázka, kdy už ten motor vrazí do nového SV1000. Myslím, že je tu taková díra, že by o něj byl velký zájem.

Kentucky (11) napsal 19.05.2020 v 15:11-3+3

No sorry, ale já myslel, že LIAZ (Liberecké automobilové závody) už nic nevyrábí a jak vidím asi vyrábí obrovské a hnusné výfuky jako na těch jejich starých autech. To je vážně nutné dát na motorku tak odporný výfuk. Já myslím, že někteří výrobci (Ducati, MV Agusta, nějaké Hondy apod.) ukazují, že to jde i tak nějak normálně. To je fakt hnus, A ten přední čumák s tím hranatým světlem, tak to je teda taky odporné . Chápu, že je to jen otázkou názoru a vkusu a spoustě lidí se to třeba i líbí, ale mě rozhodně ne.

Lulinak (30) napsal 19.05.2020 v 09:19

Měl jsem vstrom litra 2007 a na na něm najel 30 tisíc, pak delší pauza a teď vstrom 650XT a za rok najeto 15 tisíc, a po tomto litru opět koukám a plánuju jej do 2 let pořídit.
Za mě pozitiva - dvouvál do V (už jich moc není), cenovka výrazně nižší než např. Africa (tj. stále poctivý pracant za rozumný peníze), drátová kola, stojan, tempomat, a robustní stavba jsou supr taky.
Počkám ne předváděčku jak to jede a jak se na tom sedí a vypadá to na budoucí hračku, ideálně až tak ročník 2021/22 kde už budou vychytaný i poslední mušky.

HiddenSnake (27) napsal 19.05.2020 v 07:00-5

To je panecku redaktor ... ... Skoda, ze ten clovek na zadnym predeslym vstromu asi nejel.

2 reakce

iVlada
iVlada 20.05.2020 v 07:31

To je panečku názor...ale brát ti ho nebudu, máš na něj právo jako každý jiný...mimochodem jel a možná proto doufal, že pár detailů bude na nové generaci vyřešeno lépe. Od cestovní motorky/cestovního endura očekávám různé parametry a to v testu zaznělo, holt věc názoru. No a to "pindani" atd. si nech pro sobě rovný, jde to jinak... nicméně tyto komentáře vždycky o něčem vypovídají a mě nechávají v klidu. Naopak na těmi, co mají hlavu a patu, se rád zamyslím.


SuperSic58 (1314) napsal 19.05.2020 v 06:02

pěknej cesťáček, legendární suzukáckej motor se správným počtem válců a designový odkaz na Biga. Tohle ale narozdíl od Biga už taky pojede Jen těch čtvrt tuny... to je dost..

Formy69 (31) napsal 18.05.2020 v 21:07+2

Suzuki jde vlastní cestou a je to jen dobře.

MichalHanak (12) napsal 18.05.2020 v 20:49+1

Chapu ze se to spouste lidi nelibi,ale design je opravdu vec kazdeho. Myslim si ze je to na dnesni dobu trochu nezvyk,ale je to aspon originalni a jak uz nekdo psal,trochu navrat ke korenum;) dost bylo designu ala ocucany bonbon

Destroyer (237) napsal 18.05.2020 v 20:07

skvelý test Vláďo, nestotožnil som sa jedine s tým že tá neoslovil ihneď na prvý pohľad. Musím sa priznať že ten Bigovský look mi prišiel okamžite sympatický. Rovnako ako nová Katana od Suzuki. Prekrásny designový návrat ku koreňom. Páči sa mi táto ich Nová designová stratégia.
teraz k tým zdvihom. Keď sa pozriem na konkurenciu alebo cieľových zákazníkov tak Yamaha XTZ 12, Honda Varadero, Kawa Versys. Nie, nestratí sa medzi nimi a v ničom nezaostáva. Okrem toho mne príde ten V-stromácky obrovský dvojvalec skrátka najlepším motorom. spomedzi vyššie uvedených. Nehovoriac o podvozkoch ktoré u Suzuki vždy prevýšili tie napr. od Hondy.

ufafil (12) napsal 18.05.2020 v 19:09

Pekne video, dekuji. Design nebudu komentovat, ale kdyz vidim jak ma "zakople" nohy takove male klucina, tak si nejsu jiste zda od cestovni motorky je toto krok spravnym smerem. Jake by s tim asi byl prejezd treba do Rumunska?

MartasUS (107) napsal 18.05.2020 v 16:54

Jeden kamínek do filtru a je konec výletu

PEPEE01 (347) napsal 18.05.2020 v 16:13

Hezky test. Myslim, ze se to Suzuki povedlo. Jak se mi nelíbí Katana, tak tohle XT v červenobile je parádní, neokoukane. Libi se mi daleko vic nez normální strom. Na Bigovi jsem nikdy nejel, tak aspoň nemusím srovnavat. Dospělá cestovní motorka, polnacku nebo kus louky k nejakemu peknemu odlehledmu mistu pro stan to taky zvládne a kam jinam by s tim člověk jezdil... Rozhodně bych ji zahrnul mezi ostatní do vyberu na novou motorku.

xPeHa (4) napsal 18.05.2020 v 14:43

Test se podle me povedl. Nova podoba v stromu s odkazem na biga budi rozporuplne emoce, ale me se libi a dokazu si ho predstavit jednou v garazi.

Pedl (185) napsal 18.05.2020 v 14:21

Pěkné barvy, ale furt nízké

zmulin (376) napsal 18.05.2020 v 13:23

Moc hezký.Barvy sou jasný -červenobílá Podle videa i pěknej zvuk.Co to ABS.Tam svítily pod tim ještě 1 a 2 .To je k čemu?

2 reakce

iVlada
iVlada 18.05.2020 v 13:37

ABS má 2 možnosti intenzity, přičemž jedna je standard a druhá například na mokro, ale off bohužel není.


milonovo (48) napsal 18.05.2020 v 12:17

Minulej tejden jsem ho potkal a aniž bych věděl o co jde, hned mě napadlnul Big... Vzhledově fakt povedený.

IvanDvoutakťák (5116) napsal 18.05.2020 v 12:12

I v klubu pořád máme pár vyznavačů těch *starejch dobrejch největších" Bigů
a jsem rád, že pokračuje ta dizajnová nadčasovost (i "modernama" občas kopírovaná...) Ovšem jednobarenej by Big ani dnes být asi neměl ...
Kvůli váze(hmotnosti!) to nikdy nebyl bajk moc offroad, ani na "trápení" jednobuchu při velkém cestování, podle mého názoru . To teď vyřešil "dvoujbuch" a dobře že zůstalo u drátových kol, protože nějaká "alu-moderna" by Big-look zničila. Taky "váhy" by k těm 250kg ještě přibylo, což už by bylo jen pro silný a velký chlapy ... Škoda taky, že ABS nelze vypnout .

papiboy (1268) napsal 18.05.2020 v 10:31+1

Pekný kus, ale Big to není.

Podobný design má celý rad motocyklov, pre pôvodný Big však podľa mňa bol charakteristický motor, svojho času prakticky najväčší sériový jednobuch na trhu. Nezabudnuteľný zážitok, kto to sedlal, vie. Trikrát to buchlo a už si bol na druhom konci dediny...

Tento testovaný motocykel výrobca celkom správne nazval V-Strom 1050 XT, ktorý síce zdedil nejaké prvky "obalu" po Bigovi, ale Big to není. Na to bude jeho dvojval asi moc civilizovaný...

Karlos31 (97) napsal 18.05.2020 v 10:20+2

Na pohodlné lítání po evropských silnicích i silničkách to bude dobrý a to i ve dvou. Určitě zkusím a uvidím. Vzhledově se mě to líbí, alespoň je to něco jiného a hned poznatelného.

Slávek-TDM (129) napsal 18.05.2020 v 10:10+1

160mm zdvihy a ctvrt tuny vaha? Za me bida.
Chvalim barevnou kombinaci.

vopák (51) napsal 18.05.2020 v 09:44-3+7

Jak mě do ted' nechávali v-stromy chladnym,tak tohle mě baví.Big se mi vždycky líbil a tohle je jeho dvouválcová cestovnější reinkarnace..pěknej test

TryznitelDemonu (25) napsal 18.05.2020 v 09:12-15+5

Sice budu zase oznacen za !@#$%%$, ale nemuzu si pomoci. Proc davate fotky z lesnich cest, kam je zakaz vjezdu? To si ani server typu motorkari.cz nemuze zaplatit nejakou trat, kde by se to nafotilo?
Misto sireni osvety ukazujete, ze na pravidla je treba dlabat a cim vic okate se to udela, tim lepe.
Jinak motka pekna, jen skoda, ze ji chybi dva valce:).

9 reakcí

iVlada
iVlada 18.05.2020 v 09:37

Tryznitel Demonu, čoveče, tohle je focený v Praze a na úplně normální příjezdové cestě kolem plotu k baráku. Jestli chceš, stav se a rád ti ji ukážu.





TOPlist