globalmoto_duben_nolan




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
ARCTIA (2) napsal 18.03.2008 v 11:05

pro LUBAN - neoriginál mi nabídli přímo v Hondě, za asi třetinovou cenu originálu, ale když jsem ho viděl, tak mi připadal jak uplácanej z dehtu, tak jsem oželel těch pár tisíc navíc a koupil originál - a fakt nelituju je krásný
PS: když si neoriginál necháš nastříkat do barvy MOTA tak zas až tak velký cenový rozdíl to není.

Luban_CBF1000 (0) napsal 06.03.2008 v 18:15

Poraďte dá se někdo dobře koupit neorigoš zadní blatníček?

matax (0) napsal 04.02.2008 v 17:07

Zdravim...nasiel by sa tu niekto, kto by mi napisal tak trocha prevodovy diagram? Mam na mysli napr. aké sú otáčky motora pri napr. rýchlosti 130kmh...160kmh pri 6. prevodovom stupni...a este otazka...aky je na tomto stroji servisny interval(výmena oleja) Dufam ze to este niekto bude citat)) Vdaka

smazany54920 (0) napsal 19.11.2007 v 09:40

Aj ja chcem cbf 1000,už si to vyberám tak 3 mesiace,naposledy som jazdil pred 24 rokmi na mustangu a teraz v autoškole...chcem jezdiť turistiku,a potom pre potešnie,niekedy sám ,niekedy s dcérou- má 20,alebo s manželkou...mám 44 rokov,výška 175 , váha 80 kg,myslím,že cbf 1000 je tak akurát,nie??? a teraz je v akcii za 269 tis Sk a ku tomu mi slúbili ešte cca za 20 tis výbavu v tej cene... Vaše názory??

ARCTIA (2) napsal 17.09.2007 v 00:30+1

Ahoj, tak zatím na ní mám najeto asi 3000km a 100% spokojenost. Pohodlná, rychlá a perfektně ovladatelná - i s baťůžkem . Můžu vřele doporučit. Zdravím všechny majitele CBF1000

rosky1 (0) napsal 28.08.2007 v 15:26

Ahoj motorkáři, CBF 1000 mám cca 3 měsíce a přesedlal jsem na ní z Yamahy XJ600N. Musím říct, že mě fakt dostala, jak designem, tak pocitem z jízdy. ABS funguje skvěle, pohodlný posaz, zátah odspoda, spolujezdce prakticky necítíte....vřele doporučuji

Amstaf.r (0) napsal 24.02.2007 v 01:38

Tak Vám tady na to koukám a nestačím se divit. CBF 1000 mám od května 06 a mám najeto 10 000. Nepovažuji se za žádného motorkáře a ani nechci. Naposledy jsem měl v 18ti Afriku a od té doby jsem na ničem neseděl a myslím si, že tato motorka je skvělý vstup do světa velkých a silných strojů. Na naučení ježdění optimální. A co se týče vašich negativních názorů na stroj, tak to je trapné. Protože hodně z nás nemusí mít pod kapotáží hned 160koní. Takový známe a už bohužel nejsou mezi náma. Motorka naprosto odpovídá ceně a já jsem rád, že jí mám a že jsem si na naučení řízení pořídil tento stroj, protože šestistovka by mi byla po měsíci malá. Pokud bych chtěl něco silnějsího, tak bych nastoupil do FZ1, ale na to už jsem neměl peníze.A na to, že jsem to loni už položil, tak na naučení řízení a na ukájení mých každodeních potřeb bohatě stačí CBF 1000. A myslím si, že na na kvalitu našic silnic je tato motorka jek dělaná a řekl bych že má rezervu využití až až....

Lulinak (30) napsal 20.06.2006 v 09:42

2toomm - jojo pro tyhle ucely je to idelani motka i pro cestovani ve dvou, pak bych jeste zvazil TDM900 na tu mam taky na jaro zalusk, libi se mi i velkej Strom ale neumej do nej ABS takze smula... taxe negde potkame na cestach

FilipT (16) napsal 11.05.2006 v 15:59

Cos koupil za prislusenstvi? A barvu? Na fotkach byla s orig kuframa naaaaadherna, i kdyz asi vyjdou o dost draz nez druhovyroba... Koukej dat foto do databaze, at se taky pokochame.

Lulinak (30) napsal 11.05.2006 v 12:43

a gdes ji kupoval? tady nebo v nemecku? da se tam nova poridit cca o 30-40k levnejc...

FilipT (16) napsal 04.05.2006 v 12:27

Diky vsem za reakce, zvlaste pak za doplneni informaci, na ktery jsem v testu zapomel. Jsem jenom rad, kdyz se tu diskuze pekne rozviri. Myslim ze i srovnavani s jinejma masinama nebo zpusobama uvazovani muze zajemcum o masinu pomoct pri rozhodovani, zda do toho nekdy v budoucnu jit. Ono v zasade i kritici maj pravdu, JE to rozpoctovka a BYLA by lepsi, kdyby mela vepredu nejnovejsi plne stavitelny obraceny vidle, litej ram deltabox kvuli kterymu by dozadu mohli dat 180tku a pustit z RR motoru jeste par koniku. Ale stala by o sto tis vic, prodala by se desetina, byla by o dost rychlejsi a narocnejsi na preziti na silnici, takze lidi by radsi stale jezdili na sestkach. Ja jsem rad, ze je jaka je, klidne bych jednu jako podekovani za pozitivni test od Hondy bral, jen kdyby nabidli

MedaSV (56) napsal 03.05.2006 v 13:56

Od zacatku melete to samy-jedna i druha strana.Porad vas to bavi??

Mirek-D (4) napsal 03.05.2006 v 06:42

Nedá mi to a ještě jednou. Nejel jsem na ní zatím a přesto bych o ní vážně uvažoval. Mám 176 cm, tak se určitě vejdu. <br />
A budu se opakovat: Ne každý potřebuje nebo chce nějaké to RR. Mladí xichti co potřebujou okouzlovat sotva dospělé slečny jaký jsou drsný bikeři asi jo. A ti půjdou do něčeho jinýho. Ale je spousta lidí, co motorku berou jako relax, prostředek na &quot;vyčištění&quot; hlavy po náročném pracovním týdnu, pro kratší či delší přesuny za zábavou, do práce... . A pro ty bude dobrá. <br />
Každej rok mi zatím vyšlo v mé 15-leté motorkářské karieře se podívat ven - Rakousko, Německo atd. Kdo tam jezdí tak mi potvrdí, že věkový průměr motorkářů je tam posazen podstatně výše než třeba u nás. Ano, i dvacetiletí tam prohání své stroje, ale nejsilnější skupina tam bude okolo 40 a asi i víc let. Jen se kolem sebe rozhlídněte, až budete se strojem a drahou polovičkou odpočívat třeba po zdolání nějakého průsmyku. <br />
A nejen pro takovýhle bikery bude sakra dobrá.

Lulinak (30) napsal 02.05.2006 v 22:20

boze muj clovek tady chvili nejni a co tu pribylo za blaboly to mi palice nebere... polovina lidi ma patent na rozum a jejich pravda ma bejt ta jedina a spravna aspon se to snazej ostatnim narvat do hlavy,to je na blit... zadnej z nich na ni nejel ale kazdej je hrdina... sem rad ze honda uvedla CBF, pro pohodovy jezdeni i ve dvou bez nutnosti tocit motor do 14 tisic a pohodovej posez a ABS me diky tomu privedly k masinam, a tenhle litr bude fajn motka s velkmy kroutakem i dole za nevelky prachy,a jestli se nejakymu mouloj nelibi a trepi si hubu na foru kdyz ji zna z obrazku je jeho problem,prodeje 600 hovorej jasne a u 1000 to bude to samy, holt sou ty tisice a tisice spokojenych uzivatelu uplne blby, ale narozdil od vetsiny chytraku tady vedi jak se na ni skutecne jezdi...

mariano (13) napsal 28.04.2006 v 18:09

Ze svého hlediska vidím v současném motocyklovém trhu dvě díry... Jednou z nich je sportovně střižená motorku s polokapotou...ale ne žádný RR. Kolem 120 kobyl. Takový litrový Hornet s polokapotou Jediné, co se nabízí, je překoňovaný FZS, nebo dvouválcivé BMW R 1200 ST. Na litrovém SV jsem, na můj vkus, moc na rukách.

FilipT (16) napsal 28.04.2006 v 12:28

To Stanič (&quot;&quot;PR článek na nepovedenou motku.....proč si kupovat tohle, když celá řada 6tek je na tom v pohodlí na cesty, výkonu, zábavnosti, spotřebe a kvalitě stejně za rozumnější peníz...&quot;&quot;) -- nesouhlasim, motka je to povedena, moc dobre splnuje ucel, pro kterej je urcena. Ve vetsine zminenych vlastnosti je o dost lepsi nez treba FZ6S ci Z750S a jen cca o 10-15% drazsi... Ten hutnej zaber, kterej u CBF dostanes kdykoli a kdekoli, dostanes u sestek jen na chvilku a uplne na konci, ve dvou se k nemu nedostanes skoro nikdy. Opravdu si myslim, ze jediny srovnatelny konkurent je novy letosni B12S, jsem na nej zvedavej.<br />
<br />
To Tycka -- taky jsem si toho vsimnul, ale brnknul jsem si jen pri manipulaci na miste, za jizdy asi clovek sedi trosku jinak (sedlo je dost dlouhy). Pokud by to bylo jediny co ti vadi, tak to neres, na litru je stejnak zahodno uz mit trosku vyfurtovany kolena chranicema.

MedaSV (56) napsal 27.04.2006 v 20:31

OK to beru

MedaSV (56) napsal 27.04.2006 v 18:29

To ZIPP:No to si piš že si jí nekoupim -a ani az mi bude kolem 40 jako vam vsem v databazi co ji mate. Nemelu to co sem si nekde precet-videl sem ji nazivo a tak pisu ze se mi jeji design nelibi!Na svuj nazor mam snad pravo.O tom jak se na ni jede ani nepipam protoze to nevim(ale dokazu si to predstavit).

FilipT (16) napsal 27.04.2006 v 10:55

&gt;mariano: sorry, nemuzu slouzit, H9 jsem nejel, pojezdil jsem jen H6 a bylo to neco uplne jinyho.<br />
<br />
&gt;Jir: mam skoro 2m, ale mas pravdu, CBF pod prerostlejma jezdcema (do vysky i do sirky) vypada drobet mala. Ale u zminovane vysky 185 to myslim nebude problem. Ovsem pro vestinu lidi budou kompaktni rozmery spis plus.<br />
<br />
&gt;staroušek: k podpore prodeje se klidne hlasim, verim, ze masina je fakt povedena a dokaze siroky okruh lidi ve vsech ohledech uspokojit. Jeste ted ten motor cejtim v rukou...

Mirek-D (4) napsal 26.04.2006 v 21:10

Nejprodávanější v Německu... . Asi všude nemusí jen trhat rychlostní rekordy, brousit slidery a pak se chlubit v hospě jak to té plechovce natřel. <br />
Ale i u nás osloví klidnější, ale nikoli pomalé jezdce. Takové, kteří pár let prohání nějakou podobnou šestistovku s ca. 80 PS a už se jim třeba ve dvou v Alpách zdá těch koníků málo. <br />
Jak se mi CBF 600 moc nepozdávalo, tak tohle se mi pozdává sakra hodně. Zlatá metalíza, ABS, 3 kufry a je to moto přesně pro mě.

mariano (13) napsal 26.04.2006 v 15:59

FilipT: Můžeš prosím tě srovnat CBF1000 s H9? Motor a jízdní vlastnosti. Díky

FilipT (16) napsal 26.04.2006 v 15:34

Sorry, ja to porad v duchu srovnaval s karbecovou sestistovkou. Ale i tak je packa sytice u strikacek pomerne vyjimecna, aspon co si ja vybavuju... asi moc zobecnuju.

hans (0) napsal 26.04.2006 v 15:23

Trochu mi unik význam věty: Na řidítkách najdeme všechny obvyklé ovladače - samozřejmě bez sytiče, jde přece o stříkačku.<br />
<br />
H9 je taky stříkačka a přesto má sytič. Někde bude asi chyba!

Lulinak (30) napsal 26.04.2006 v 14:39

mno esy mam dobry informace tak CBF600 byla u skopcaku nejprodavanejsi motorka svyho druhu za minulej rok... ani se nedivim, ABS za babku, pohodlnej posez, kultivovanej chod, spotreba do 5 litru, pro pohodovy jezdce idealni volba...

MedaSV (56) napsal 26.04.2006 v 14:10

lulinak ma pravdu.ja jen muzu rict že obe CBF mi prijdou aspon vzhledove fakt nudny

Lulinak (30) napsal 26.04.2006 v 14:02

re: hondacb1300<br />
negde sem slysel ze design je ciste subjektivni vec na zvazeni kazdeho soudruha,cili by to byla nekonecna debata ktera by stejne nevedla vubec nikam,jednomu se libej zluty auta druhymu cerny,kdybysme byli fsichni stejny tak je to nuda a zaplatbuh nejsme...<br />
a kam se hrabe CB1300 na FJR1300 a tak dale,dalsi debata o nicem,je dobry porovnavat porovnavatelny....

FilipT (16) napsal 26.04.2006 v 13:41

Neboj, nudnej urcite neni, ale chce to vyzkouset. Takovej ten typickej ctyrvalcovej kopanec tady proste nastoupi velmi pozvolna a trva od 6-9 tis otacek, ale je tam. FZ1 je uplne jina masina, i kdyz ten lonskej model vypada dost podobne - jinej posaz, lehci, 150 koni, drazsi. Uvidime jak dopadne test, v cizine jsem neco cetl o ne uplne optimalne vyresenem vstrikovani.

Lulinak (30) napsal 26.04.2006 v 13:09

fajn test dik za nej<br />
mam slabsi sestricku a premyslim o prechodu na neco podobneho v litru, docela by me zajimalo porovnani s novym FZ1, vykonove je vyrazne dal a jestli do nej daji konecne ABS tak ma Honda velikou konkurenci... neni ten motor u CBF1000 az moc nudnej?? u sestricky tomu tak je, zadna vykonova spicka, linearni narust vykonu i kroutaku, u FZ1 na kterem jsem jel nedavno je to naopak, kolem 7000 se v ni probudi to pravy.... mno uvidime uvidime co bude stat nakonec v garazi....




TOPlist