husqvarna_svartpilen_801_2




Duel Yamaha NMAX vs. Honda PCX: konec vlády jedné strany

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Z750 (3) napsal 07.10.2018 v 10:16

Yamaha každopádně vypadá lépe,má živější motor, vše další zjistím z jara až si ji koupím, kámoš má pcx, přece se nebudu opicit

letec11 (0) napsal 05.09.2016 v 19:04

tak předně honda jezdí na 14ti palcových pneu a nmax 15ti palcových .Honda má 9ti litrovou nádrž ,Yamaha 5,4.Honda má uzoučký gumy yamaha salámy z čehož plyne větší dojezd ve prospěch hondy
a lepší ovladatelnost ve prospěch yamahy všechno otsatní souhlas ale honda se dá koupit lonskej model za 64 litrů a já jí koupil před 3ma rokama od harness moto za 61 jěště z 6ti litrovou nádrží a bez led světel ale zase jsem si přikoupil štít a motobox a vyšlo mě to na 65

vencakobra (3) napsal 19.04.2016 v 20:56

Měl jsem Hondu PCX 3 roky ročník 2012 byla z první várky za 59.900,-kč, přesedlal jsem na Forzu, chybělo mi hlavně pohodlí pro spolujezdce, protože hodně jezdíme ve 2, dále pak štít a větší prostor na zavazadla. Rychlost byla celkem dostačující, teď jezdíme na Forze něco přes 110 km/h takže i v tomto směru pohoda Myslím že cena okolo 60 tisíc je tak akorát. Yamaha to bude mít hodně těžké za ty prachy...

Maartecz (-1) napsal 28.02.2016 v 15:01

Vespu ani zadarno!! Clovek se na tom musí cítit trapne . Mno Kablič na tom modrém nevím čem co maš místo avataru bych se styděl jet i do lesa.

Káblič (-4) napsal 18.10.2015 v 22:10-4

No já osobně jsem teda vespař, ale tahle yamaha je něco tak ošklivého...ať se na to koukám z jaké strany chci !!! Bohužel...Vizuálně návrat tak o 15let.
A to mám rád retro, ale tohle vážně ani za nic.

Benda.s (3) napsal 16.10.2015 v 07:03+1

Ja jsem moc v matematice nikdy nevynikal, ale chlapci když napíšete, že Yamaha ma o 0,4kW víc a v tabulce jsou hodnoty 9 vs. 8,2 , tak mi někde matika utíká, to samé platí o krouťáku kde uvádíte že PCX si píše o 0,3Nm víc a potom zase v tabulce je 11,56 vs 11,7.

I když "bez vítěze" tak testík jinak pěkně popsaný a hlavně na mne působí, že se nenadsazuje a asi těžký, když některé rozdíly jsou minimální. Popisované otevírání sedla u PCX je opravdu dosti (zejmena při určení do města) zbytečně komplikované zejména když musím "chcípnout" motor, PROČ?

l333v (7) napsal 15.10.2015 v 22:56

Mam PCX ale 150ccm rovnych 10kw je to hodne znat u tech skutru hlavne ve meste ale co jsem se svezl na teto yamaze tak uz bych mozna i vahal preci jen ma ABS a vypada trosicku lepe ale je to rozhodovani spis pro kazdeho jinak ja bych si z vlastni zkusenosti opet vybral pcx ale nekomu se holt bude libit nmax a koupi si ho kazdopadne testik dobry

hruso25 (40) napsal 15.10.2015 v 20:36

Ak sa s B vodičákom dá viesť 11 kw skutrík,prečo ich predávajú vyladené na 8-9kw? U 100 kw motorky sú mi dva tri kone ukradnuté,ale pri skutríku je dobrý každy kilowat.

Zedsdead (293) napsal 15.10.2015 v 20:24

Za mně jednoznačně Yamaha.
Ty úzký kola na PCX jsou fakt k smíchu. Taky řidítka divný.
Yamaha vypadá dospělejší. A taky je živější. A má ABS, což ve městě na kočičí hlavy je potřeba.

elvis78 (133) napsal 15.10.2015 v 20:24

prominte, ale kymco dela pekne skutry,trebas downtown 300 ccm s abs.jenze zde zminovany model je zrovna teda hnusnej jak pr... me se libi yamaha. pcx je spis takovej mazlik. muj nazor.Mel jsem scarabeo125 i. e. a to litalo po rovine 120.

mike_fish (26) napsal 15.10.2015 v 19:57-1+2

Skútr MUSI mít rovnou podlahu! Na to si ho kupju, abych na něm převážel dvacku kandák, PC a podobný krámy. Takže ani nmax ani pcx ale majesty, to dá přece mozek! Na ježdění je velká mašina.

sered (113) napsal 15.10.2015 v 19:44

Mne se testik libil. Je videt ze testfara necerpal jen z PR udaju, ale ten den se s obema typy docela aktivne vozil. Otazky svitivosti nebo stelovani ventilu jsou docela usmevne, stejne tak jako pozadavky typu ""proc jste nesrovnavali treba se skutrem Tatran [tim Sk z roku cihla]!
A TED DO MNE!!!

MajoKE (51) napsal 15.10.2015 v 18:52-3

Test je trochu odflaknuty.
Nie je tam nic o servisnom intervale a o nastavovaní ventilov-PCX je na tom asi horsie, PCX ma podivne pneu oproti znackovym na Nmaxe, opravte ma ka sa mylim...autor sa nevenoval svetlam, ludia v mestach chodia predsa v noci do prace a z prace.

Ked som to dokazal ja, dokaze to kazdy.
//motoride.sk/c/6737/2/yamaha-tricity-trojkolka-pre-dospelych.html

/Vlastnil som tri PCX, su skvele a strata hodnoty je nizka, trh si ju ziada./

crhy1 (22) napsal 15.10.2015 v 18:34

Měl jsem tuto PCX v3, ale ve 150ccm, bral bych jí znova, akorát se mi nelíbila nízká maximálka (102km/h reál) a úzký kola.

petrumr (-185) napsal 15.10.2015 v 16:47-1

já bych bral hondu, startér je i altík tak nebude volnoběžka se brzo ozívat.

viskas (2) napsal 15.10.2015 v 16:10+2

Na jaře jdu do NMAXE,libi se mi víc i po vizuální stránce . asi největší minus u pcx jsou uzke pneu.nevím jestli to vydržím ty čtyři měsíce.kluci v yamaha ostrava těšte se,bude kšeft

Interceptor (108) napsal 15.10.2015 v 15:27

Prý Kymco , to raději chodit pěšky. Pokud má někdo svoji oblíbenou značku, má jasno. Pak nějaký o 0000nic ostřejší motor nebo komfortnější podvozek moc řešit nebude.

ThomsonMotorson (108) napsal 15.10.2015 v 14:42+2

Vzak bych PCX

Cova (18) napsal 15.10.2015 v 14:31

vlastik_civic: Protože NMax má proti Kymcu chlazení kapalinou, ABS, vstřikování, vyšší výkon v nižších otáčkách, je lehčí o cca 30kg... A navíc, Kymco je opravdu škaredé jak noc (to je subjektivní, uznávám).

Zelinář (292) napsal 15.10.2015 v 14:07

Nic proti ale bude mi dlouho trvat nez Kymco budu brat jako poradnou znacku, asi stejne jako Kia a Hyundai. Vim, jsou to kvalitni stroje, plne konkurenceschopne, ale KYMCO na nadrzi proste (zatim) nechci...

crhy1 (22) napsal 15.10.2015 v 13:45

Protože Kymco Yager je ale opravdu hnusný skůtr.

vlastik_civic (0) napsal 15.10.2015 v 13:20

A co Kymco Yager GT 125? Podle mě těžký konkurent...a v mnoha ohledech je i lepší...Výborná ochrana vůči vodě, větru, atd díky široké a vysoké kapotáži, velká nádrž, spousta místa pod sedlem, opěrka spolujezdce, nosič kufru... Nemá ten středový tunel mezi nohama...hm? A levnější...

Jarda (281) napsal 15.10.2015 v 11:43

VladaM: PCX tady mělo příplatkové plexi, takže ochrana jasně lepší. Ale i kdyby mělo svoje standadní, tak se mi zdálo, že na Nmaxu více fouká, i tam bych to řešil nějakým vyšším štítkem. Na jízdu deštěm se musíš zeptat majitelů PCX: //www.motorkar...g]=14.48838424682617 a Nmaxů //www.motorkar...]=14.48838424682617, nám nepršelo.

VladaM (141) napsal 15.10.2015 v 11:27

Co plexi a ochrana posádky před větrem, deštěm?

Zelinář (292) napsal 15.10.2015 v 10:57

Ale vzdyt ano, celkovej vitez je blbost, souperit se da leda v jednotlivych disciplinach. Jeden uprednostnuje to druhy ono.
Majda se ted uz cenove vymyka, skoda, myslim ze k nim skvele zapada.

Jarda (281) napsal 15.10.2015 v 10:38

Zelinář> tohle není závěr? NMAX má živější motor a lepší brzdy, a také jeho podvozek je nastavený na sportovnější jízdu. Pokud ale koukáte víc na praktické využití a jízdní komfort, zůstane číslem jedna Honda PCX, která na větších kolech lépe žehlí nerovnosti, nabízí víc pohodlí pro spolujezdce a v základu je vybavena 12V zásuvkou.

Sám nevím do jakého bych šel. PCX má už hodně lidí a je pořád levnější, Nmax je ale tvrdší a sportovnější. Každý ať si je zkusí sám a vybere. Majesty S jsme bohužel k dispozici neměli, ale už jsme ho s PCX také porovnávali //www.motorkar...honda-pcx-29381.html

Zelinář (292) napsal 15.10.2015 v 08:54

Vysledek jako vzdy u srovnavacich testu...vitez zadnej, kazdej dobrej v necem jinem, klasika.

Zajimal by me test Majesty S vs Nmax vs PCX, bo si myslim, ze Majestu S k nim proste patri (mozna je i prevysuje). Nehlede toho, ze jsou ve stejne cenove relaci (pred 3mi mesici )




TOPlist