yamaha_demo_tour




Rozstřel E3: Velký test šesti dvoutaktních endur 300 ccm

Kapitoly článku

Náhradní díly a servisní intervaly:

Beta RR 300 2T

  • Pístní sada: 4.893 Kč
  • Chladič: 5.737 Kč pravý, 5.285 Kč levý
  • Přední blatník: 911 Kč
  • Zadní blatník: 1.286 Kč
  • Řadící páka: 1.320 Kč

Servisní intervaly:

  • fabrika udává 30MH, nicméně naše doporučení s ohledem
  • na prodloužení životnosti stroje je po 15MH
  • Výměna pístu při: 60MH
  • Výměna oleje v převodovce: viz. servisní interval

Cena:

  • Oficiální cena motorky v době testu: 213.900Kč
  • Testovaný motocykl kompletně sériový

Gas Gas EC 300 Racing

  • Pístní sada: 4265 Kč
  • Chladič: 3.061 Kč pravý, 3.061 Kč levý
  • Přední blatník: 705 Kč
  • Zadní blatník: 450 Kč
  • Řadící páka: 776 Kč

Servisní intervaly:

  • 20 MH
  • Výměna pístu při: 20 MH dle zkušenosti vydrží cca 80 - 100 MH
  • Výměna oleje v převodovce: 20 MH

Cena:

  • Oficiální cena motorky v době testu: 195 000,-
  • Testovaný motocykl kompletně sériový, pérování standard, karburátor seřízen na podmínky v ČR.

Husqvarna TE 300i

  • Pístní sada: 5032,63 Kč
  • Chladič: 5476,7 Kč pravý; 5476,7 Kč levý
  • Přední blatník: 764 Kč
  • Zadní blatník: 1184 Kč
  • Řadící páka: 1369,24 Kč

Servisní intervaly:

  • 1x 1.MH, 1x 5.MH. a potom každých 20 MH
  • Výměna pístu při: 80 MH
  • Výměna oleje v převodovce: 5MH a potom každých 40 MH

Cena:

  • Oficiální cena motorky v době testu: 266.850 Kč
  • Testovaný motocykl kompletně sériový

KTM 300 EXC TPI

  • Pístní sada: 5032,63 Kč
  • Chladič: 5476,7 Kč pravý; 5476,7 Kč levý
  • Přední blatník: 1003,7 Kč
  • Zadní blatník: 958,8 Kč
  • Řadící páka: 1369,24 Kč

Servisní intervaly:

  • 1x 1MH, 1x 5 MH a potom každých 20 MH
  • Výměna pístu při: 80 MH
  • Výměna oleje v převodovce: 5 MH a potom každých 40 MH

Cena:

  • Oficiální cena motorky v době testu: 261.990 Kč
  • Testovaný motocykl kompletně sériový

Sherco 300 SE-SD Six Days Edition

  • Pístní sada: 4.139 Kč
  • Chladič pravý: 3.667 Kč levý 3.097 Kč
  • Přední blatník: 612 Kč
  • Zadní blatník: 665 Kč
  • Řadící páka: 1.190 Kč

Servisní intervaly:

  • Výměna pístu: 80 MH
  • Olej v převodovce: 20 MH

Cena:

  • Oficiální cena motorky v době testu: 219.900 Kč
  • Testovaný motocykl kompletně sériový, nad rámec pouze kovový chránič motoru a pásek za sedlem
  • (statické foto model Six Days, jízda na modelu Factory - po technické stránce vše stejné a liší se hlavně grafikou)

TM EN 300

  • Pístní sada: 5173,25
  • Chladič: 6458,86 Kč pravý; 6040,82 Kč levý
  • Přední blatník: 850,96 Kč
  • Zadní blatník: 850,96 Kč
  • Řadící páka: 1103,23 Kč

Servisní intervaly:

  • 30mth kontrola atd.
  • Výměna pístu při: 45/50 MH, ojnici po dvou výměnách pístu (1cca 100MH)
  • Výměna oleje v převodovce: 10/15 MH

Cena:

  • Oficiální cena motorky v době testu: 209.990 Kč
  • Testovaný motocykl kompletně sériový, včetně sériových bástrů Circuit, kompletního výfuku HGS, kotouč 270 mm, kryt pod motor, KYB přední vidlice, Domino plyn

Informace o redaktorovi

Vláďa Novotný (Odebírat články autora) - Výška testovacího jezdce: 173 cm
Jiří Jevický - (Odebírat články autora)
Honza Dolejš - (Odebírat články autora)

POKRAČOVAT V DALŠÍ KAPITOLE

Kapitoly článku

Autoři článku obdrželi prémie 9 Kč od 4 uživatelů.
Prémie jsou již uzavřené, děkujeme.
masi přispěl 2 Kč
kopetr přispěl 2 Kč
ASKcko přispěl 2 Kč
Bad přispěl 3 Kč
Jak se Vám líbil tento článek?
Hodnocení (28x):



TOPlist