4x BMW R 18: Výletníci s obrovským srdcem
Text: Jan Rameš | Foto: Jiří Jevický | Video: Honza Zajíček , Filip Tichý | Zveřejněno: 20.9.2021 | Zobrazeno: 15 823x
Kapitoly článku
Technické údaje
BMW R 18 Classic 2021 | BMW R 18 B 2021 | BMW R 18 Transcontinental 2021 | BMW R 18 2021 | |
---|---|---|---|---|
Objem | 1802 cm3 | 1802 cm3 | 1802 cm3 | 1802 cm3 |
Výkon | 67 kW | 67 kW | 67 kW | 67 kW |
Výkon při otáčkách | 4750 ot/min | 4750 ot/min | 4750 ot/min | 4750 ot/min |
Točivý moment | 158 Nm | 158 Nm | 158 Nm | 158 Nm |
Otáčky při max toč.mom. | 3000 ot/min | 3000 ot/min | 3000 ot/min | 3000 ot/min |
Druh motoru | Spalovací | Spalovací | Spalovací | Spalovací |
Dvoudobý/čtyřdobý | 4 | 4 | 4 | 4 |
Chlazení | Vzduch a Olej | Vzduch a Olej | Vzduch a Olej | Vzduch a Olej |
Uspořádání válců | Boxer | Boxer | Boxer | Boxer |
Počet válců | 2 | 2 | 2 | 2 |
Rozvod | OHV | OHV | OHV | OHV |
Ventilů na válec | 4 | 4 | 4 | 4 |
Vrtání | 107.1 mm | 107.1 mm | 107.1 mm | 107.1 mm |
Zdvih | 100 mm | 100 mm | 100 mm | 100 mm |
Kompresní poměr | 9.6 : 1 | 9.6 : 1 | 9.6 : 1 | 9.6 : 1 |
Příprava paliva | Vstřikování | Vstřikování | Vstřikování | Vstřikování |
Startér | Elektrický | Elektrický | Elektrický | Elektrický |
Počet rychlostí | 6 | 6 | 6 | 6 |
Sekundární převod | Kloubový hřídel | Kloubový hřídel | Kloubový hřídel | Kloubový hřídel |
Typ rámu | Dvojitý kolébkový | Dvojitý kolébkový | Dvojitý kolébkový | Dvojitý kolébkový |
Materiál rámu | ocel | ocel | ocel | ocel |
Zdvih předního odpr. | 120 mm | 120 mm | 120 mm | 120 mm |
Zdvih zadního odpr. | 90 mm | 120 mm | 120 mm | 90 mm |
Brzdy vpředu | 2 kotouč | 2 kotouč | 2 kotouč | 2 kotouč |
Rozměr předního kotouče | 300 mm | 300 mm | 300 mm | 300 mm |
Přední třmen | čtyřpístkový | čtyřpístkový | čtyřpístkový | čtyřpístkový |
Brzdy vzadu | kotouč | kotouč | kotouč | kotouč |
Přední kolo | 16 " | 19 " | 19 " | 19 " |
Zadní kolo | 16 " | 16 " | 16 " | 16 " |
Rozměr přední pneu | 130/90B16 | 120/70R19 | 120/70R19 | 120/70R19 |
Rozměr zadní pneu | 180/65B16 | 180/65B16 | 180/65B16 | 180/65B16 |
Rozvor | 1731 mm | 1695 mm | 1695 mm | 1731 mm |
Úhel hlavy řízení | 32.7 ° | 27.3 ° | 27.3 ° | 32.7 ° |
Závlek předního kola | 150 mm | 183.5 mm | 183.5 mm | 150 mm |
Výška sedla | 710 mm | 720 mm | 740 mm | 690 mm |
Pohotovostní hmotnost | 365 kg | 398 kg | 427 kg | 345 kg |
Užitečná hmotnost | 195 kg | 232 kg | 203 kg | 215 kg |
Objem nádrže | 16 l | 24 l | 24 l | 16 l |
Rezerva | 4 l | 4 l | 4 l | 4 l |
Spotřeba | 5.6 l/100 km | 5.8 l/100 km | 5.8 l/100 km | 5.6 l/100 km |
Maximální rychlost | 180 km/h | - | 180 km/h | 180 km/h |
První cena | 650000 Kč | 710000 Kč | 742500 Kč | 589000 Kč |
Cena testovaného stroje (včetně příplatků) | 709019 Kč | 877050 Kč | 932274 Kč | 648019 Kč |
Zdroj: Motokatalog.cz
Zdroj: Motokatalog.cz
Poznámka: V databázi evidujeme více jak 200 000 technických údajů motocyklů. Může se proto stát, že některá technická data budou obsahovat nepřesnosti nebo nejsou zcela doplněná. Prosím, upozorněte nás na nepřesnosti a ihned to opravíme. Děkujeme.
Kapitoly článku
Prémie jsou již uzavřené, děkujeme.