yamaha_demo_tour




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
xvasek (56) napsal 18.07.2022 v 10:16+1

Hm, napřed jsem myslel, že to bude nějaký morální nástupce R1250 nebo K1600, ale takhle při pohledu víc zblízka bych to za svou R1200 RT asi měnil jenom v případě, že bych to přes týden pořádně projel, prodal, koupil nové RTčko a zbylo by mi ještě půl mega. Holt člověk může mít od BMW motorku buď brutálně praktickou (GS/RT), nebo brutálně vizuálně / pocitově vypiplanou (R18), ale obojí dohromady asi ne.

Nakonec je to od BMW celkem chytré - R18 směřuje buď na úplně jiné lidi, než jsou zákazníci BMW, nebo na současné zákazníky, aby si koupili a udržovali dva jejich stroje.

danikbmw (4) napsal 15.07.2022 v 16:10

Pěkný test Otázka pro mě je, jestli by byla volba v této kategorii spíš Transcontinental a nebo HD CVO HD topí stejně nebo více a při výšce 189 taky pocit jak vosa na bonbónu..

Dan66 (76) napsal 13.07.2022 v 21:42

Krásný motocykly a toho, který si některý z nich chce koupit, určitě nějaké nedostatky neodradí.

milonovo (48) napsal 12.07.2022 v 12:55

Choppery mě ani trochu neberou, ale tohle nemá chybu, možná tomu chybí sajda s kulometem ty plotny pravda jiskrej dřív, než by bylo nutný, ale jinak je to dokonalý. Jel jsem na tý úplně holý a to je přesně ta co bych bral mít ty drobný navíc

Simitom (119) napsal 12.07.2022 v 11:39+1

Je to prostě nádhera. Tady je to celé o motoru. Základní verze s předním 16” kolem a budu spokojený.

maraton (180) napsal 11.07.2022 v 21:44+1

Myslím, že k takovéhle motorce by šla v pohodě připojit sajdkára. Z každý strany jedna

Codo (359) napsal 11.07.2022 v 20:25

Hezký na koukání a na svezení. Na ježdění ne.

Lulinak (30) napsal 11.07.2022 v 20:13

kurna kdyz se podivam na dve fotky a to motor rozebranej na soucastky, a pak jen ten ram s motorem, coz je vlastne skoro 90 procent cele motorky (zbytek plasty a plechy a sedlo), tak nechapu co na tom z techto dvou fotek stoji trictvrte milionu......

afro-r1 (514) napsal 11.07.2022 v 17:59+1

Ergonomie zabila tuto motorku uz na zacatku vyvoje. Bohuzel byla za Schallera tlacena dopredu s timto motorem v presne tomto baleni. (velka, tezka, neni kam dat nohy)
Jsem rad, ze jsem mohl nakreslit i verzi "kompakt", ktera vypadala asi jako aktualni Jawa CL Perak s Boxerem 1200ccm . To uz je spis nahac, na tom se sedelo dobre.

nevo7 (97) napsal 11.07.2022 v 16:49

Je to tak. "Malý krok pre čitateľov, veľký pre m.cz." Najdlhší videotest, či?

Baldric (52) napsal 11.07.2022 v 16:33+2

Motorka pekna, ale bohuzel vitezstvi designu nad ergonomii. Ten motor je tak obrovsky, ze se nedaji natahnout nohy dopredu. Fyzicky to nejde. A jezdit na tomhle se zalomenyma kolenama? Kdo chce mit zalomena kolena, koupi silnici. U cruiseru se naopak ceka pohodli.
Na podivani hezka, ale nechtel bych ji ani omylem.

Brukev (853) napsal 11.07.2022 v 15:38

Přesně jak tu bylo psáno ( k167 tuším ) ... na ten motor by se klidně dalo koukat v obýváku .

Asi stárnu, ale tento typ motorek se mi začíná líbit .. sportovnější HD nebo i toto... no asi to tak bude

Milimetrovej (14) napsal 11.07.2022 v 13:11+5

Mám r18 v garáži a každá jízda je pro mě zažitkem. Klobouk dolů inženyrům z německa za to se jim povedlo. Motor je prostě špica se spotřebou cca 5,5l. Ty laufy s rybinama prostě špica. Do garaže chodím z nudy třeba jenom leštit nebo si sednu a koukám na tu nádheru. Jo a mám 193 cm a rozhodně na tom nevypadám jak vosa na bonbonu.

31081 (683) napsal 11.07.2022 v 13:04+1

Za mě moc krásný mašiny

CRF1000 (91) napsal 11.07.2022 v 12:09-1+2

neskladné a rozvibrované...velký ingot - ukázka zbytečné exploatace přírody...

K167 (1511) napsal 11.07.2022 v 11:56

Je to moc pěkný kus techniky. Ten motor bych si dovedl představit v obýváku místo televize.

Z této kategorie motocyklů se mně osobně nejvíce líbí verze Classic.
Heritage Classic





SennaAyrton (536) napsal 11.07.2022 v 11:39+1

Hezké stroje, škoda jen že za ty peníze je rovněž od BMW už i osobní auto … no a to je přeci jen trochu jinde.

rogih (1027) napsal 11.07.2022 v 10:47

Oko to potěší, ale do své garáže snů to nezaparkuju.

raid (45) napsal 11.07.2022 v 10:25+3

Jen ještě doplním - ten test mi přijde opravdu dobrý, velká pochvala autorům

Pesoun (30) napsal 11.07.2022 v 10:04+1

Může mi prosím někdo vysvětlit proč bych si neměl koupit rovnou kabriolet?

Pedl (188) napsal 11.07.2022 v 10:03

Dobře se na to kouká

Komik64 (3153) napsal 11.07.2022 v 09:21

Samozřejmě hned zezačátku v článku zmiňovaná "drobnost", ALE pro mne osobně by byla důležitá...
Kdybych si chtěl pořizovat podobnou motorku, chtěl bych mít možnost natáhnout si nohy dopředu, do předkopů - tenhle posez k tomu, podle mýho, nedílně patří a to tenhle motor prakticky vylučuje...

6 reakcí

FilipT
FilipT 11.07.2022 v 10:32

Téměř dvoumetrový figurant: https://www.motorka...bmw_r18_trans_33.jpg


raid (45) napsal 11.07.2022 v 08:55

No nevím. Cestovní motorka, což Transcontinental nejspíš je, by neměla mít charakteristické vibrace a brutální klopný moment. O odpadním teplu z motoru ani nemluvím, to dokáže nasrat na kde čem, ovšem u něčeho, kde se předpokládá pobyt na palubě celý den, to teda fakt nechceš.
U origoš kufrů a jejich vnitřní velikosti má BMW už tradičně kapku problém. Snad kromě těch na GS, ty neznám.
Vypadají všechny krásně, o tom žádná, ale....




TOPlist