yamaha_demo_tour




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
ginno650 (-2) napsal 17.11.2008 v 16:46

predni sklo - standardni bylo celkem dobre ale vadil mi hluk vetru pri vysokych rychlostech. zamenil jsem jej za aftermarket od GIVI, to je dost vetsi a vyssi, vzduch se dostava zhruba do poloviny helmy pri vzprimenem posezu a i v te poloze znacne omezi aerodynamicky hluk, o ochrane proti zime a desti ani nemluve. pokud se lehce prikrcite (coz je pri dalnicnich rychlostech pohodlenjsi), jste za vetrnym stiem skryti zcela. tuhle mi to myslim i zachranilo zdravi ci zivot, kdyz odnekud priletel nejaky kus kamene nebo klacku, ve velmi vysoke rychlosti, a misto meho hledi se odrazil od tohoto velmi kvalitniho skla. DOPORUCUJI!

ginno650 (-2) napsal 17.11.2008 v 16:44

ad optimalni vyska jezdce - 170cm by bylo skutecne velmi malo - myslim ze byste ztezi dosahli na zem. ja mam 180cm a tak akorat dovedu polovinou obou chodidel dosahnout na zem. motorka lze trochu snizit predpetim zadniho tlumice (tim ale omezite jeho efektivitu) anebo zakoupenim snizeneho sedla ... kazdopadne muj odhad je ze motorka bude nejlepe sedet lidem mezi 175 a 185 cm

ginno650 (-2) napsal 17.11.2008 v 16:41

ad odpruzeni - vyborne, sportovni, puvodni nastveni bylo vpredu perfektni (trochu tvrde, ale kdyz jsem ho zmekcil, na dalnici to zacalo skakat, tak jsem se vratil k standardu), vzadu bylo prilis tvrde - i mensi vymoly mi davaly peknou herdu do patere (na motorce sedite temer vzprimene), takze jsem ho tam povolil as o 4 nebo 6 kliku. (1.5 otacky) ... take jsem zvysil napeti pruziny o 1 stupen cimz se motorka trochu zvedla a lepe nese mych 76kg, zavazadlo a pripadneho spolujezdce. od te doby jsem na pruzeni nemusel sahnout. NADHERA

ginno650 (-2) napsal 17.11.2008 v 16:38

ad spolujezdec - prekvapive vsichni ktere jsem svezl si pochvalovali pohodlne zadni sedlo, se ktereho nesklouzavaji, postranni madla jsou take velmi funkcni. pokud pridate zadni top box, o ktery se muze spolujezdec pri delsi ceste i oprit, skoro bych si to s ni/nim vymenil! :) NIKDY ! HEHE

ginno650 (-2) napsal 17.11.2008 v 16:36

ad purpose - tahle masina se neda rict ze by byla delana do mesta, jak tu kdosi pise - je to rozhodne tak 70% tourer (100+ km cesty), 25% commuter (mesto, dojizdeni do prace), 5% nezpevnene silnice. Do mesta bych doporucil pekny scooter - 160km kovu a plastu a manualni razeni rozhodne neni zadny med v huste mestske doprave.

ginno650 (-2) napsal 17.11.2008 v 16:32

ad vyfuk - vyfuk dole - to ja naopak zase muzu. vypada to skvele, kdyz to trochu vytocite na miste a pod motorkou to odfukuje prach a listi :))) velmi efektni. dale - je to originalni a designove ciste. a dale - tezko se vam podari o takovy vyfuk po jizde spalit, anebo si na nem natavit podrazku boty. a do ctvrtice - teply vzduch od vyfuku je od vas dal - na nekterych motorkach se to skoro neda vydrzet, kdyz vam to zhavi primo pod zadkem.

ginno650 (-2) napsal 17.11.2008 v 16:30

ad komentare re: jizda ve meste a jizda ve stylu endura :: provadim na motorce obe, a ma se to asi takto: ve meste - VYBORNA ovladatelnost a vysoky posez se pri jizde urcite vyrovnaji er6n, spise jej predci (ten vysoky posez dela fakt divy) ... ad enduro - tak to rozhodne ne ... nejaka ta traktorem zdemolovana lesni cesta obcas neni problem (pokud neni bahno) ale motorka ma preci jen pre 160kg a 17" silnicni kola. suchle lesni a polni cesty jsou vsak naprosto v pohode - tlumice zvladaji, motor s vysokym kroutakem take. jako ryba ve vode. problem nastava pokud se dostanete do pisku - hladke silnicni pneumatiky nemaji v nem zadnou trakci a pokud se vam predek zacne topit, tak to nejspis slozite - zadna akcelerace aby se to zvedlo nepomuze s temi "slicky" :) ... tak asi tak

ginno650 (-2) napsal 17.11.2008 v 16:25

to predni svetlo ... inu - kazdy ma jine chute. osobne mi nevadi, v nevem se mi libi, v necem ne, ale celkove jsem spokojeny s originalitou designu svetla a vubec cele pride. lidi na to koukaj jak na zjeveni nekdy, vetsine se motorka hodne libi, obcas slyslim komentare jako napr. ze motorka vypada jako lucni konik (mam zelenou verzi) :)) kdyz sem se optal jak to mysli, tak se typek opravil "mean grasshopper" prej :D hehe, no to uz je lepsi. mozna si to dam i na triko hehe

ginno650 (-2) napsal 17.11.2008 v 16:23

to megacruiser ... testoval jsem er6f a mam versys. er6f byla trochu silnejsi (vic kw) ale behem testovaci jizdy sem ji na zadni teda nedaval (dealer jel na jine motorce hned za mnou :)) ... nicmene versys se sape na zadni temer neustale - je to asi dano i vyssim tezistem, necmene vyborny motor s velkym kroutakem v tom hraje jiste svou vyznamnou roli. nemyslim ze er6f a n by na tom byly jakkoli hure

ficcus (0) napsal 06.08.2006 v 21:41

Že je světlo hodně podobný Pegasu 650 Strada, jsem si ani prve neuvědomil. Ale co mě těší, je řadový 2válcový motor. Jednoválce na silnici mimo město "uženeš" (ne doslova, on to taky zvládne), ale 2vál to schroupne hladce

Sim (52) napsal 06.08.2006 v 20:10

Cenzuro, kliid... <br />
<br />
...slo o spamovou reklamu na stranky ktery s Versysem nesouvisi. Stejny link byl ve vsech aktualnich prispevcich.<br />
<br />
Takze je spravne ze ho smazali. Jen bych na jejich miste napsal o co slo (spam) aby bylo jasne ze nejde o nejakej motorasismus.

megacruiser (38) napsal 02.08.2006 v 22:29

ER6n - super, líbila se mi hned, ER6f - přibastlená kapota, vede málo dopředu, vypadá divně jak okapotovaná GS500. Versys - hnusný světlo, opticky extrémě zvyšuje těžiště motorky. Ale ta banánová kyvka je super. Dotaz pro znalce: jde ER6n na zadní jen plynem nebo se musí brat přes spojku? A jak je na tom Suzi Bandit 650 a Kawa Z750? Zatím jsem takhle zkusil jen ZRX 1200. Podělte se se skušenostmi...

ficcus (0) napsal 31.07.2006 v 09:42

Sim, to být věc názor

Sim (52) napsal 30.07.2006 v 21:05

vyfuk bokem horu nebrat, jinak byt s kuframa moc siroky ... vyfuk bud dole nebo pod sedlem , tam neprekazet

ficcus (0) napsal 28.07.2006 v 21:45

me libit, az mit drat v kola a vyfuck bokem horu. to pak byt dobra funduro pro volna cas i holiday.

Jarda (281) napsal 28.07.2006 v 08:06

to rool50: az se naucis vyjadrovat sve nazory SLUSNE, tvuj prispevek smazan nebude, at bude nazor na Kawu jakykoliv!

Mate (0) napsal 27.07.2006 v 13:34

Zajmaví, možná né hezký, ale zajmaví. Příznivá cena je sic zajmavá hláška, ale podle příjmů to u každého znamená něco jiného. Jak jsou na tom cenově náhradní díly, platí ještě, že Kawa je cenově trochu víše než třeba Honda, Suzuki, atd?? Mat

timerobber (0) napsal 27.07.2006 v 09:12

Velebnosti, pudu blejt <br />
Nejdřív BMW, teď Kawa.. Bleee....

kojot (22) napsal 27.07.2006 v 08:53

Jak jsem testoval Nko tak tohle bude super. Vzhled budu hodnotit až to uvidím na vlastní bulvy. Jinak do města, na přesuny do práce, na zábavu tohle bude geniální. Hlavně jsem zvědav co udělá s jízními vlastnostmi zadní litá kyvka a obrácené přední vidle. Potažmo co se projeví do ceny...

Hrabě-X (3) napsal 27.07.2006 v 07:12

řadový 2 válec - paráda !!!

petao (86) napsal 26.07.2006 v 23:43

Líbí se mi tyhle futura,je vidět že se u Kawy inžové a designouši nedloubají jen v nose. <br />
Mimochodem to světlo mi připomíná lebku ale bez těch zkříženejch pařátů.Cena bude určitě lidová-kawa potřebuje dobývat pozice.

666S999 (85) napsal 26.07.2006 v 23:19

Pánové, slyšel jsem 6ku na okruhu, takže to bude ENDURO, a ne pinduro! světlo se mi líbí, je brutus.-). Nehaňte Kawu! Jestli chcete snad raketoplán, tak zakupte Číňana, vytuňte si ho a do kopce si při tlačení pískejte....

JindraM (23) napsal 26.07.2006 v 19:10

Jako jedinému z mého okolí se mně ER6ka líbila. Tady to &quot;enduro&quot; je taky hezké, ale se světlem to opravdu přehnali. Nevím jestli je větší zlo jeho krádež z Pegasa, nebo jeho tvar/velikost.

matásek (0) napsal 26.07.2006 v 18:46

Chce to vydět na vlastní oči

smazany1679 (0) napsal 26.07.2006 v 18:27

po fakt nechutném eNku, šedém eFku je Versys fakt povedená židle, včetně odvážného světla

fallen (2) napsal 26.07.2006 v 17:19

frankie: ale je to lepsi nez 4 roky delat stejny motorky jako honda nebo yamaha..

Frankie (731) napsal 26.07.2006 v 17:00

mne prijde ze se japonci posledni dobou zblaznili- kde jsou hezky jednoduchy motorky ? Tohle je fakt na me az moc prekombinovany...humus bych sice tomu svetlu primo nerikal, nazivo to treba bude min hrozny, ale stejne nic moc

vikik (1) napsal 26.07.2006 v 14:02

Hezká Líbí se mi víc než třeba v-strom kterej má podobný určení

Lulinak (30) napsal 26.07.2006 v 12:43

mno kdyz tak posledni rok koukam tak z japoncu snad jedina kawa ma odvahu k zajimavymu netradicnimu designu, ostatni zacinaj uz docela nudit...

Headman (0) napsal 26.07.2006 v 12:40

Me se ten stroj líbí.A dost.To světlo je super nemám výhrad. A že to nemá dráty?Však to taky není do lesa ,ale na naše cesty

Předchozí
1 2
Následující



TOPlist