Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Důvod, proč předchozí generace měla o chlup menší výkon (a proč ani nová nebude mít 35kW) je ten, že limit pro A2 není pouze výkon max 35kW, ale je tam i maximální možný poměr výkonu na hmotnost. Jinými slovy, ty motorky jsou tak lehké, že s výkonem 35kW by se do limitu A2 nevešly :)
Klasicky škarohlídi si sem prisli vycakat svoje ego jak je to hnusny, kazdopadne a realne... perfektna praca !
Starsi model nevypadal dobre a bol velice maly, toto vypada nadejne a velka pochvala aj za 399ccm s 45k, spolu s vahou 159kg perfektna, kvalitna (WP) a velice dobre vypadajuca fun moto.
Triumph scrambler 400x ma silneho konkurenta... pre nas co pozeraju moto v tejto triede je Svartpilen a CL500 dobry vyber, uvidime ci CL prinesie daco nove pre 2024 rocnik.
KTM poručila prodávat motory, tak udělali v HQ z pohledných jednoúčelových strojů natažením podsedlovky cosi, co za mne nemá šanci ani proti bratranci Duku, ani proti retro střiženým Triumphům. Ještě že má Husqvarna terénní divizi, protože silniční nabídka je bída. Jestli je pravda že KTM inovuje 690-tku, tak by HQ mohla vrátit do hry designově velmi zdařilé modely 701...nebo vypustit slibovaný Vitpilen 901.
Motorky IKEA designu mi přijdou vzhledově zajímavé. Přestože bych tu 390 užil, a vlastně i potřeboval, po zkušenost s KTM motorem a přístupem zastoupení ani náhodou.
Kromě budíku nenacházím na nových modelech ani jednu část motorky, která by se mi líbila víc, než na staré ... :-/
Jinak jak se stalo, že scrambler má větrný štítek a kafáč nemá? Nebo to má být jako pozůstatek číselné tabulky??
Důvod, proč předchozí generace měla o chlup menší výkon (a proč ani nová nebude mít 35kW) je ten, že limit pro A2 není pouze výkon max 35kW, ale je tam i maximální možný poměr výkonu na hmotnost. Jinými slovy, ty motorky jsou tak lehké, že s výkonem 35kW by se do limitu A2 nevešly :)
Mě se líbí, že upustili od tý hrozný upajcnutý prdele.
1 reakce
Takovej "krásnej" Svartpilen už kdysi dělala i Jawa.....
Klasicky škarohlídi si sem prisli vycakat svoje ego jak je to hnusny, kazdopadne a realne... perfektna praca !
Starsi model nevypadal dobre a bol velice maly, toto vypada nadejne a velka pochvala aj za 399ccm s 45k, spolu s vahou 159kg perfektna, kvalitna (WP) a velice dobre vypadajuca fun moto.
Triumph scrambler 400x ma silneho konkurenta... pre nas co pozeraju moto v tejto triede je Svartpilen a CL500 dobry vyber, uvidime ci CL prinesie daco nove pre 2024 rocnik.
6 reakcí
KTM poručila prodávat motory, tak udělali v HQ z pohledných jednoúčelových strojů natažením podsedlovky cosi, co za mne nemá šanci ani proti bratranci Duku, ani proti retro střiženým Triumphům. Ještě že má Husqvarna terénní divizi, protože silniční nabídka je bída. Jestli je pravda že KTM inovuje 690-tku, tak by HQ mohla vrátit do hry designově velmi zdařilé modely 701...nebo vypustit slibovaný Vitpilen 901.
Fuj, to jsou hnusy. A až začne tohle Číňan kopírovat, to bude teprve něco
Došlo k omlazení, zle to nevypadá, ale Drsnej Harry už to není.
Motorky IKEA designu mi přijdou vzhledově zajímavé. Přestože bych tu 390 užil, a vlastně i potřeboval, po zkušenost s KTM motorem a přístupem zastoupení ani náhodou.
5 reakcí
Kromě budíku nenacházím na nových modelech ani jednu část motorky, která by se mi líbila víc, než na staré ... :-/
Jinak jak se stalo, že scrambler má větrný štítek a kafáč nemá? Nebo to má být jako pozůstatek číselné tabulky??
Furt přemejšlim, jestli se mi víc líbí novinka, nebo předchozí generace...
1 reakce