yamaha_demo_tour




Eicma 2006

Kapitoly článku

Svým příznivcům rozhodně udělala v Miláně radost rakouská značka z Mattighofenu. Nejen že se prezentovala stejně velkou expozicí jako v Německu, ale kromě již představených novinek si nechala ještě nějaké ty esa v rukávu i do Milána. Kromě 690 Supermota se zde předvedla i varianta s označením Prestige v komorně šedivých barvách a samozřejmě král této kategorie 950 Supermoto R. To však zdaleka nebylo všechno a trhákem expozice, který táhl davy byl rozhodně nový 990 SuperDuke a především potom vyšlechtěnější varianta 990 SuperDuke R. Nový SuperDuke se oproti předchozí generaci vyznačuje vzhledově především zvětšenou nádrží o 4 l, předělanou přední maskou a novými multifunkčními budíky. Modifikací prošlo i odpružení, upraven byl úhel hlavy řízení – údajně ku prospěchu stability ve vyšších rychlostech. Samozřejmostí je 999ccm LC8 motor se vstřikováním, který byl aktuálně upraven k splnění požadované normy Euro3. O adekvátní brzdný účinek se starají osvědčené radiální třmeny Brembo. R varianta také přináší kromě uhrančivé černé a oranžového rámu ještě něco navíc. Především jsou to řidítka Renthal , tlumič řízení a rozdílnější úhel řízení a stopu. Tím pádem má R i o trochu výše sedlo (865 mm oproti 850 mm u klasické verze).




Na poli endura se tu představila 690 Rally Replica se zcela novým LC4, která je zaměřená na soukromé jezdce toužící si vyzkoušet zřejmě nějaký ten závod. Motocykl by měl být dostupný od března příštího roku. Pohání ho nový LC4 motor, který je nyní oproti předchozí verzi o 3 kg lehčí a je skombinovaný s novou šestistupňovou převodovkou. Výrobce rovněž slibuje snížení vibrací. Jistých úspor na hmotnosti bylo dosaženo také přepracováním trubkového rámu, což ve výsledku přineslo snížení hmotnosti o 8kg. Motocykl vypadá v barvách Repsol opravdu pěkně.

Novinkou je rovněž model 300 EXC-E, který již podle písmena E v názvu obdrží nově elektrický startér. Na trh by měl být vypuštěn 6. prosince. Samozřejmě, že tu nechyběly ani ostře nabroušené vychytávky 450 SX-F a na jejím základu odkojená ještě vyhraněnější 505 SX-F.

Navíc pro příznivce této značky byly také připraveny jízdy na přilehlém polygonu.



Informace o redaktorovi

Jarda Ducháček - (Odebírat články autora)
Filip Tichý - (Odebírat články autora)
Lukáš Růžička - (Odebírat články autora)

POKRAČOVAT V DALŠÍ KAPITOLE

Kapitoly článku

Jak se Vám líbil tento článek?
Hodnocení (0x):



TOPlist