husqvarna_svartpilen_801_2




Tuplák od Benelli: Leoncino a TRK 502

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Maxjoy (1) napsal 31.07.2017 v 18:15+1

No sakra...at si říká kdo chce co chce,ale líbí se mi moc obě dvě .Nevim teda jaká je kvalita této značky ale vzhledově vypadají oba dva typy super.Navic cena 169 táců taky není moc.Leoncino na běžný provoz do města a trochu si zařadit by přesně splňovala co bych od motorky čekal.Nic bych neřešil.TomuTRKáčku by asi na delších trasách v kopcích asi docházel dech,ale i tak by pro většinu klidných motorkaru stačilo.Kdo projede půl Evropy si koupi asi GS a nebo podobnou motorku.Pro toho kdo do toho nechce strčit 400 táců,je to asi volba.Ja mam Intrudera 1800 a užívám si brutální kroutak a je to na kochačku úžasný stroj.Tu motorku si zamilujes hned jak ji vidíš díky vzhledu a sile motoru.Ale na dlouhé cestování to není ,moc kravin na tom taky dělat nejde.Jako druhou motorku si tyhle mašinky dokážu představit.Nezrujnuje te to a účel splní.Palec nahoru za design...

Luky. (-5) napsal 05.11.2016 v 21:46

Za me obe moto hezke. Spousta z vas zapomina, ze je dnes trend vypadat adventure a pritom jezdit jen asfalt. Vyrobci se tomu jen prizpusobuji...proto taky to predni kolo neni 21"

majky72 (131) napsal 22.08.2016 v 02:01

TomHorn ako tak na to leoncino pozerám tiež tam vidím lankovú spojku, mňa by ale zaujímali tie čierne budíky či je to len dočasne alebo sa budíky skrývajú pod dymovým plexisklom len dúfam že to nieje zasa nejaká trápna digitálna napodobenina prístrojovky ako napríklad u novej audy Q7 stále nemôžem pochopiť čo také zlé bolo na klasických ručičkách
no a za mňa Leoncino

petao (86) napsal 24.02.2016 v 19:54

chtěl jsem si je prohlídnout na motosalonu,ale bohužel web dovozce hlásá, že nebudou ani prototypy k vidění a výroba údajně naběhne až v druhém pololetí.
škoda,přeškoda.

Serby71 (6) napsal 14.02.2016 v 11:48

Lvíče se mi líbí tak, jak je, i ta pětistovka je v pohodě jsem zvědavý na cenu.
A TRK - dát do něj motor z Kawy ER6, tak je přesně dle mého gusta

TomHorn (49) napsal 13.02.2016 v 09:41

Za mě Leoncino , řeči o kopírování považuju za zbytečný, protože určitá forma napodobňování je běžná ve všech průmyslových odvětvích a jejich kategoriích, nejsou si snad podobný SUV, mobily, pračky... Pokud do toho výrobce přinese něco novýho, originálního..., proč ne. Jinak, ať koukám jak koukám, vidím na Leoncinu Lankovou ne Hydraulickou spojku nebo se mýlím?

TL1000R-Karel (0) napsal 11.02.2016 v 16:42

Mě osobně se TRK líbí, jasně - design by multikráva od Ducati, ale jak tu někdo psal, nepotřebuji extra výkonnou motorku, mám rád klidné ježdění a kochačku a snad by na to ten motor stačil. Trošku mě zarazilo zpracování výfuku, stupaček spolujezdce a padacího rámu, přijde mi to jako ušité horkou jehlou a hlavně co nejlevněji, ale mohu se samozřejmě plést. Osobně bych moc stál o možnost se svézt a v případě, že to hezky pojede a cena bude přijatelná, umím si to v garáži vedle Jawiček představit.
K.

Zoy (0) napsal 11.02.2016 v 08:17

Ten výfuk u TRK je slušná prasečina

sered (113) napsal 11.02.2016 v 06:26-1

uz ani ty Italky - od doby co jsou krizeny s sikmookejma - NEMAJ SRDCE!

PBM2 (114) napsal 10.02.2016 v 22:01+3

Hned zkraje poznamenám, že stačilo pár minut a potvrdil jsem si, že Leoncino má namontované brzdové třmeny zn.Brembo - //www.motorcycledaily.com/wp-content/uploads/2015/11/BenelliTop.jpg nebo - 1 min. 52 sec. U fotky stačí trochu přiblížit obraz a u předního kola je to slušně čitelné, na videu je to jasné také. Takže redaktor to malinko nezaznamenal. Jinak fakt, že si jsou dnešní motorky navzájem často hodně podobné, není nic objevného. A nedrží se toho jen čínští výrobci... Určitý vzhled, zpracování, design se líbí a dobře se prodává? Tak proč zkoušet něco, co sice může taky zaujmout, ale taky nemusí? Je to "jen" byznys . Obě vypadají dobře, teď by to chtělo nějaké majitele, kteří se podělí o zkušenosti. Cokoliv jiného je totiž jen mlácení prázdné slámy. Většina lidí oba modely viděla někde na fotce v časopise, maximálně ještě tak na motocyklové výstavě. Jinými slovy zkušenosti "přímo s těmito dvěmi modely" nemá nikdo. Slušnou cenu a zpracování, které neurazí, a své majitele si najdou. Komu se nelíbí nebo má výhrady proti značce vlastněné Číňany, případně je orientován výhradně na Made in Japan, je to jeho věc. Já jsem pro, aby na trhu bylo na výběr z co nejvíce modelů, značek, s širokým cenovým rozpětím. Pak si každý najde to, co mu bude vyhovovat. A o to přece jde, ne?

Simitom (119) napsal 10.02.2016 v 21:31-1+1

Měse TRK libi. Konečně někdo pochopil že jsou tací, kteří chtějí vzhled cestovního endura a nepotřebují k tomu nadlitr. Jen ta hmotnost je strasna, slušelo by mu do 190 kg i s kuframa. Uvidime jaka bude cena a jizdni vlastnosti. Podle mě by si z nich měla vzít vzor Honda a udělat poloviční Afriku. Já bych zájem určité měl

Diaboluss (42) napsal 10.02.2016 v 20:23

Vypadaj dost dobře!
Akortá 500ccm enduro s 210kg??? No ještě že má nízko sedlo... konečně enduro pro ženský!

Lyer (18) napsal 10.02.2016 v 20:02+1

Lvíčka kupuju to je jasny, do města ideální postrkovadlo

Dablicek200Mph (298) napsal 10.02.2016 v 19:10

Apriliasr50 nemel hovna.

To Leoncino je fakt mazel, jsem zvědavej kolik za něj budou chtít.

technasia (1933) napsal 10.02.2016 v 15:20

to endurko je fakt pěkný.proč se o něco podobnýho nepokusili v Jawě?

PremdaHonda (108) napsal 10.02.2016 v 14:48

Leoncino se mi líbí,teda až na ten chladič..nebo to je 70 cm televize?
Ale TRK mě nenadchlo,protože čumák Multistrady se mi stejně nelíbí,natož abych chtěl mít jeho kopii Kdyby radši nabídli nějaké štíhlejší půllitrové endurko,které by při 35 kw nevážilo skoro jako litrová Africa a mohlo i do lehčího terénu...

Apriliasr50 (22) napsal 10.02.2016 v 14:32-1

Ťaman bike, děkuji nechci
Už tak byla Benellka nespolehlivá a co s ní udělá ťamanská podpora si radši ani nechci vybavit.

hrochi (155) napsal 10.02.2016 v 13:34+2

Taky jsem si říkal, jestli bude ten chladič chladit, když ji vezmu zkratkou po mokrým poli. Stejně si myslím, že tyto scramblery jsou jen smutek po endurech 80 a 90 let. Snad tu díru na trhu někdo zaplní něčím použitelným (míry 35kw, minimální servis, 130kg, kola 21/18, zdvihy přes 20cm, ale ať to má klidně kulatý světlo).

Daart (21) napsal 10.02.2016 v 12:31+1

budu se opakovat, ale Leoncino je porno

libac22 (177) napsal 10.02.2016 v 12:15+2

Kopírovat se musí ? Nesmysl je takovejch různejch variant a oni si to prostě usnadnili a skopčili , jak prosté

FicoKiller (3) napsal 10.02.2016 v 11:29+1

Čína sa nezaprie, TRK kópia GS a Multistrady a Leoncino upravená Ducati Scrambler. Pozitívna stránka plagiátorstva je, že môžete mať peknú motorku za rozumné peniaze. Benelli vsadila na nízke kubatúry (moto určené hlavne pre mladých a do mesta) u scramblera to ujde ale u endura? Asi najlepšie 35kW enduro je XT 660, ale keď ho zoberiem do hôr ako napr. Alpy, Aspen, Arkansas,... je to už celkom trápenie. Objem neoklamete preto je lepšie kúpiť hneď aspoň 800 (keď máte A2 tak priškrtiť na 35kW) a neťahať toľko za plyn ako kúpiť 500 a točiť až pokiaľ ventily nepostrieľajú.

Zelinář (292) napsal 10.02.2016 v 11:13

Ono se uz kopirovat proste musi, bo uz vsechny vzhledy a varianty byly proste vycerpany... Ale jo, divat se na to da, snad je to i hezky, ale abych si to koupil, tak by me presvedcila jedine cena, cca o 30% nizsi...

vilemx (228) napsal 10.02.2016 v 10:45

"...Cestovní enduro Trek … přesto se počítá i s "off-road" verzí, vybavené přední devatenáctipalcovým kolem, základní model stojí na dvou sedmnáctkách..."

Už ani nevím, jestli je tohle k smíchu nebo rovnou k pláči. Do jaké kategorie by asi tak museli novináři zařadit některá stará endura Honda XL, která měla přední kolo 23“

deluxa (347) napsal 10.02.2016 v 10:36+1

Radovy 2val to je potencial do endura jak svina. Co z toho urobilo Benelli? Bohuzial dokopy nic. 21ka v predu nutnost, vaha pod 180 alebo aspon priblizne k tejto hranici a bol by z TRK 502 trhak. Take endurka ktore su pod hranicou 800 a nie jednobuch prakticky uz nie su na trhu (kle500? nemoderna, mozno transalp ale vecko vizualne strasna). Nebola by konkurencia podla mna by sa to predavalo ze by to vyrabat nestihali. Tak je z toho nejaka nevykonna plastova zlatanina tazka jak jedno hovado aj ked vizualne podarena. Ako som uz pisal niekde inde, nechcite na tom sediet ked pride na lamanie adventure enduroveho chleba :D A to ju ani nemusim testovat, sediet na nej ci ju skusat. Pre mna po prvotnej euforii z Milana, sklamanie. Skoda mozno ten potencial vyuzije niekto iny. Kazdy totiz netuzi mat doma poltonovu nadlitrovu motorku, ktora ma na letaku napisane "enduro" ale blizko k tomu ma asi ako ja k postaveniu fuzneho reaktora.

dangsx1100g (1) napsal 10.02.2016 v 10:35+1

Vypadaj pěkně,dvouválcová pětistovka na trhu chybý(snad jediná kle 500),ale bohužel s váhou litru díru do světa asi neudělaj.

Mann (1514) napsal 10.02.2016 v 10:30+3

Nějak se v modelech/značkách cestovních endur představených v posledních 3-4 letech začínám ztrácet Někdo "nahodí vzor", v tomto případě je to očividně DUCATI Multistrada 1200, která mimochodem nastavila laťku hodně vysoko a všichni ostatní se vezou na stejné vlně Takový TREND je pro mě frustrující Nová HONDA Africa Twin je snad jedna z mála , která si razí svou vlastní cestou a ještě k tomu s návaznosti na charakter původního modelu Toho si osobně cením víc, než kopie DUCATI / BMW

hrochi (155) napsal 10.02.2016 v 10:23+1

IRON-MAIDEN-ZXR: Prosím tě, které je z nich to enduro? Já to už asi nepoznám. Nemělo by to mít větší zdvihy, větší kola, nižší hmotnost a tak? Víš, jako ty motorky do terénu.

Frankie (731) napsal 10.02.2016 v 09:52

Jsem zvedavej kdy se uklepe ten drzak blatnicku uchyceny na trmenu zadni brzdy
Jinak se mi motorky libi, je to neco novyho, netuctovyho a hlavne chvalim vyrobce za zvolenou kubaturu, po dlouhy dobe neco zajimavyho co neni nadlitr se ctvrt tunou vahy

jean192 (153) napsal 10.02.2016 v 08:55

TRK502 vyzerá super, Leoncino ešte lepšie - ale to z 50. rokov. Spravidla tie moderné pokusy o retro vyzerajú divne.

IRON-MAIDEN-ZXR (82) napsal 10.02.2016 v 08:46

To enduro je parádní. Jen by mě zajímalo zpracování a spolehlivost, když je to Benelli. Jinak super

Předchozí
1 2
Následující



TOPlist