Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
přidám se k ostatním 70,80er, i mě v článku chybí benelli sei, honda cbx a kawasaki z1300, závěr serie mohl být rozdělen na 6v a pak na další výjimečné, víceválcové. Jinak celá serie jako všeobecný přehled ok, něco mi to dalo, co jsem nenašel tady, dá se najít jinde.Dík
Jak se níže píše. Asi nej rarita je Megola. Hvězdicový pětiválec ve výpletu předního kola. Jinak děkuji autorovi za celou sérii článků o válcích. Bylo to super.
U mňa za články . Takéto príspevky sú iba obohatením.
A že sa občas vlúdi malá chybička? Ale páni kritici, skúste niekedy niečo napísať alebo vytvoriť a potom uvidíte, aké je to zložité. Už sa opakujem - by ste neverili, aké je to zložité vytvoriť jednoduchú vec.
Jak už tu někdo psal,zmínku by si určitě zasloužily neuvěřitelné závodní Hondy RC 149 (125 ccm pětiválec) a RC 166 (250 ccm šestiválec),dále samozřejmě šestiválce Honda CBX 1000,Kawasaki Z 1300,Benelli Sei 750
Cituji z prvního článku:
.. máme pro vás šestidílný seriál ..
Asi neumím počítat, ale "Pět, šest a tak dál" furt beru jako jedna
Celkově mi ze začátku přišel námět článků zajímavý, ale nic z techniky jsem se nakonec nedočetl a s každým dalším dílem to bohužel bylo víc odfláklé
Mnoho mých favoritů jsem tu marně hledal. Např. kolegy již zmiňovaný: Boss Hoss, FGR, Honda CBX. Dále například Kawasaki Z2300ccm V12 Dodge Tomahawk - sice to je motorka jenom napůl (napůl je to kravina), ale jako pomyslná "královna" jedné stopy by alespoň zmínka stačila.
nevim jestli jsem to spatne pochopil , ale pri zmince o sestivalcich clanek rika ,ze to neni prekvapenim, ze to zase byli japonci, jsem presvedcen, ze prvni seriove vyrabeny sestivalec bylo Benelli
Kritika je jednoduchá, zvláště pro lidi, kteří se o podobné počiny nikdy nepokusili, čímž bych se nerad někoho dotknul. Celý seriál jsem se zájmem sledoval a pročítal. Ono do pár stránek nelze nacpat úplně vše, zvláště pokud téma je takto obsáhlé. Nicméně i mě zamrzely některé, jak se domnívám, důležité nedostatky. Třeba absence některých motocyklů a značek, které pokládaly základy, jak tady již zmínil PETARDAK, je i pro mě malý nedostatek. (tzn. 125ccm 5vál, 250-300 - 6vál atd.) S pozdravem Sob.
Milý autore, pěkný seriál na super téma, ale místo aby došlo k vyvrcholení v posledním dílu, tak mi přijde, že si ho (poslední díl) dost odfláknul. Můj názor. FRG, CBX, hrubé nepřesnosti od MS... Škoda.
Ze všech motorek, na kterých jsem jezdil, mi osobně největší radost přinášel jednoválec anebo pak V2 a řadový twin s přesazenou klikou. A v celé historii vývoje motocyklů většina výrobců od více než dvou válců vcelku rychle upustila. Zvláštní to doba, v autech začínají frčet tři válce a v motorkách jich bude přibývat ??
Hned na začátku je totální blábol :
"... Byl to také první titul mistra světa udělený čtyřtaktu, protože do roku 2001 byla královská třída ovládána zběsilými dvoutakty."
Staří pardi vědí, ale pro mladé kluky, napište realitu Šťastny, Ago a spol. jeli v MS dvoutaky?! Víc než dvacet let, MS (téměř) neznalo nic jiného než 4T! Včetně Hondy 250-V6 a HONDY 125 s pěti válci v řadě!!! až pak snad kraloval dvoutakt...
A že mezi "šestiválci" není zmíněna legendární CBX, z tehdejšího six-tria Benelli, HONDA a KAWA asi jediná opravdu funkční ,to mě taky zamrzelo
Ono to ale osmi pisty nekonci mily autore. Co takhle V10, treba
https://www.youtube.com/watch?v=UbUrIwA9jVE
nebo je libo v12
https://www.youtube.com/watch?v=wU_Nt-H0bAE
dokonce i H16 by se nasel
//thekneeslider.com/16-cylinder-h16-engine-to-power-new-motorcycle-under-construction-by-andreas-georgeades/
z te minvalcove strany takovy rotacni petivalec Megola z konce dvacatych let
https://www.youtube.com/watch?v=ZzCHck1s-rA
len pre upresnenie, Goldwing zacal uz s GL 1000, GL1100,. prevrtanim neskor vznikla GL1200 .. a este mi tu medzi osemvalcami chyba nadherne Vecko Morbidelli //www.motorcyclespecs.co.za/model/Morbideli/morbidelli_v8.htm ale ako oddychove citanie v poho...
přidám se k ostatním 70,80er, i mě v článku chybí benelli sei, honda cbx a kawasaki z1300, závěr serie mohl být rozdělen na 6v a pak na další výjimečné, víceválcové. Jinak celá serie jako všeobecný přehled ok, něco mi to dalo, co jsem nenašel tady, dá se najít jinde.Dík
Jak se níže píše. Asi nej rarita je Megola. Hvězdicový pětiválec ve výpletu předního kola. Jinak děkuji autorovi za celou sérii článků o válcích. Bylo to super.
NR 750 naživo k vidění v Hondě Týn nad Vltavou
U mňa za články . Takéto príspevky sú iba obohatením.
A že sa občas vlúdi malá chybička? Ale páni kritici, skúste niekedy niečo napísať alebo vytvoriť a potom uvidíte, aké je to zložité. Už sa opakujem - by ste neverili, aké je to zložité vytvoriť jednoduchú vec.
Jak už tu někdo psal,zmínku by si určitě zasloužily neuvěřitelné závodní Hondy RC 149 (125 ccm pětiválec) a RC 166 (250 ccm šestiválec),dále samozřejmě šestiválce Honda CBX 1000,Kawasaki Z 1300,Benelli Sei 750
to Sobi: Ano máš pravdu, ale pokud vydám článek a povolim k němu diskuzi, tak lze očekávat kritiku/pochvalu. Co člověk, to názor a můj je jakej je.
Na druhou stranu, jako konzument mám právo mít svůj názor a autor ho může nebo taky nemusí brát v potaz.
Jak jsem psal, první články byly dost propracované, kritizuju poslední díl.
bodomil> kdo by si stezoval. Clanek je dobrej a kdo tvrdi neco jinyho tak bude zavrenej. Jo a vsichni povinne do prvomajoveho pruvodu!!!
Nestěžujte si. Článek je dobrej a pokud víte někdo něco víc, tak od toho je tady tato diskuse a nebo můžete napsat článek vlastní!
Mě se článek líbí .
pěkný článek
Cituji z prvního článku:
.. máme pro vás šestidílný seriál ..
Asi neumím počítat, ale "Pět, šest a tak dál" furt beru jako jedna
Celkově mi ze začátku přišel námět článků zajímavý, ale nic z techniky jsem se nakonec nedočetl a s každým dalším dílem to bohužel bylo víc odfláklé
Mnoho mých favoritů jsem tu marně hledal. Např. kolegy již zmiňovaný: Boss Hoss, FGR, Honda CBX. Dále například Kawasaki Z2300ccm V12 Dodge Tomahawk - sice to je motorka jenom napůl (napůl je to kravina), ale jako pomyslná "královna" jedné stopy by alespoň zmínka stačila.
Ja bych se zase primluvil za zminku o Horexu VR6, taky podle me zajimava konstrukce, navic lze jeste koupit , ackoliv je fabrika bohuzel v insolvenci.
nevim jestli jsem to spatne pochopil , ale pri zmince o sestivalcich clanek rika ,ze to neni prekvapenim, ze to zase byli japonci, jsem presvedcen, ze prvni seriove vyrabeny sestivalec bylo Benelli
Kritika je jednoduchá, zvláště pro lidi, kteří se o podobné počiny nikdy nepokusili, čímž bych se nerad někoho dotknul. Celý seriál jsem se zájmem sledoval a pročítal. Ono do pár stránek nelze nacpat úplně vše, zvláště pokud téma je takto obsáhlé. Nicméně i mě zamrzely některé, jak se domnívám, důležité nedostatky. Třeba absence některých motocyklů a značek, které pokládaly základy, jak tady již zmínil PETARDAK, je i pro mě malý nedostatek. (tzn. 125ccm 5vál, 250-300 - 6vál atd.) S pozdravem Sob.
Milý autore, pěkný seriál na super téma, ale místo aby došlo k vyvrcholení v posledním dílu, tak mi přijde, že si ho (poslední díl) dost odfláknul. Můj názor. FRG, CBX, hrubé nepřesnosti od MS... Škoda.
Ze všech motorek, na kterých jsem jezdil, mi osobně největší radost přinášel jednoválec anebo pak V2 a řadový twin s přesazenou klikou. A v celé historii vývoje motocyklů většina výrobců od více než dvou válců vcelku rychle upustila. Zvláštní to doba, v autech začínají frčet tři válce a v motorkách jich bude přibývat ??
A GL1500 má dva karbece, né 2x klapku vstřiku jak píšete
Hned na začátku je totální blábol :
"... Byl to také první titul mistra světa udělený čtyřtaktu, protože do roku 2001 byla královská třída ovládána zběsilými dvoutakty."
Staří pardi vědí, ale pro mladé kluky, napište realitu Šťastny, Ago a spol. jeli v MS dvoutaky?! Víc než dvacet let, MS (téměř) neznalo nic jiného než 4T! Včetně Hondy 250-V6 a HONDY 125 s pěti válci v řadě!!! až pak snad kraloval dvoutakt...
A že mezi "šestiválci" není zmíněna legendární CBX, z tehdejšího six-tria Benelli, HONDA a KAWA asi jediná opravdu funkční ,to mě taky zamrzelo
Jak zajímavost nakonec mohli dát Boss Hoss s V8, 500 koní, 500 kg, dva kvalty, stovka za 2 sekundy. Motorka, na které nejde zatáčet
A na domaci scenu autor nejak pozapomel zvlast kdyz to je ke vsemu i nejvykonnejsi seriove vyrabenej motocyklovej motor. FGR Midalu
Ono to ale osmi pisty nekonci mily autore. Co takhle V10, treba
https://www.youtube.com/watch?v=UbUrIwA9jVE
nebo je libo v12
https://www.youtube.com/watch?v=wU_Nt-H0bAE
dokonce i H16 by se nasel
//thekneeslider.com/16-cylinder-h16-engine-to-power-new-motorcycle-under-construction-by-andreas-georgeades/
z te minvalcove strany takovy rotacni petivalec Megola z konce dvacatych let
https://www.youtube.com/watch?v=ZzCHck1s-rA
len pre upresnenie, Goldwing zacal uz s GL 1000, GL1100,. prevrtanim neskor vznikla GL1200 .. a este mi tu medzi osemvalcami chyba nadherne Vecko Morbidelli //www.motorcyclespecs.co.za/model/Morbideli/morbidelli_v8.htm ale ako oddychove citanie v poho...