yamaha_demo_tour




Pět, šest a tak dál

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
GL1 (15) napsal 06.11.2014 v 09:54

přidám se k ostatním 70,80er, i mě v článku chybí benelli sei, honda cbx a kawasaki z1300, závěr serie mohl být rozdělen na 6v a pak na další výjimečné, víceválcové. Jinak celá serie jako všeobecný přehled ok, něco mi to dalo, co jsem nenašel tady, dá se najít jinde.Dík

pacizek (10) napsal 02.11.2014 v 22:25

Jak se níže píše. Asi nej rarita je Megola. Hvězdicový pětiválec ve výpletu předního kola. Jinak děkuji autorovi za celou sérii článků o válcích. Bylo to super.

12012 (21) napsal 27.10.2014 v 18:38

NR 750 naživo k vidění v Hondě Týn nad Vltavou

Romoto (48) napsal 23.10.2014 v 21:58

U mňa za články . Takéto príspevky sú iba obohatením.
A že sa občas vlúdi malá chybička? Ale páni kritici, skúste niekedy niečo napísať alebo vytvoriť a potom uvidíte, aké je to zložité. Už sa opakujem - by ste neverili, aké je to zložité vytvoriť jednoduchú vec.

PremdaHonda (108) napsal 23.10.2014 v 14:16

Jak už tu někdo psal,zmínku by si určitě zasloužily neuvěřitelné závodní Hondy RC 149 (125 ccm pětiválec) a RC 166 (250 ccm šestiválec),dále samozřejmě šestiválce Honda CBX 1000,Kawasaki Z 1300,Benelli Sei 750

redmanXXL (11) napsal 23.10.2014 v 09:58

to Sobi: Ano máš pravdu, ale pokud vydám článek a povolim k němu diskuzi, tak lze očekávat kritiku/pochvalu. Co člověk, to názor a můj je jakej je.

Na druhou stranu, jako konzument mám právo mít svůj názor a autor ho může nebo taky nemusí brát v potaz.

Jak jsem psal, první články byly dost propracované, kritizuju poslední díl.

sered (113) napsal 23.10.2014 v 05:30

bodomil> kdo by si stezoval. Clanek je dobrej a kdo tvrdi neco jinyho tak bude zavrenej. Jo a vsichni povinne do prvomajoveho pruvodu!!!

bodomil (6) napsal 22.10.2014 v 19:54

Nestěžujte si. Článek je dobrej a pokud víte někdo něco víc, tak od toho je tady tato diskuse a nebo můžete napsat článek vlastní!

olha (4) napsal 22.10.2014 v 18:39

Mě se článek líbí .

bulldogbiker (-3) napsal 22.10.2014 v 12:51+1

pěkný článek

Redguy (116) napsal 22.10.2014 v 12:23-1+2

Cituji z prvního článku:
.. máme pro vás šestidílný seriál ..

Asi neumím počítat, ale "Pět, šest a tak dál" furt beru jako jedna
Celkově mi ze začátku přišel námět článků zajímavý, ale nic z techniky jsem se nakonec nedočetl a s každým dalším dílem to bohužel bylo víc odfláklé

Starane (23) napsal 22.10.2014 v 12:22

Mnoho mých favoritů jsem tu marně hledal. Např. kolegy již zmiňovaný: Boss Hoss, FGR, Honda CBX. Dále například Kawasaki Z2300ccm V12 Dodge Tomahawk - sice to je motorka jenom napůl (napůl je to kravina), ale jako pomyslná "královna" jedné stopy by alespoň zmínka stačila.

indi750 (191) napsal 22.10.2014 v 12:18

Ja bych se zase primluvil za zminku o Horexu VR6, taky podle me zajimava konstrukce, navic lze jeste koupit , ackoliv je fabrika bohuzel v insolvenci.

rooboy (1) napsal 22.10.2014 v 12:05+1

nevim jestli jsem to spatne pochopil , ale pri zmince o sestivalcich clanek rika ,ze to neni prekvapenim, ze to zase byli japonci, jsem presvedcen, ze prvni seriove vyrabeny sestivalec bylo Benelli

Sobi (2) napsal 22.10.2014 v 11:34-1+1

Kritika je jednoduchá, zvláště pro lidi, kteří se o podobné počiny nikdy nepokusili, čímž bych se nerad někoho dotknul. Celý seriál jsem se zájmem sledoval a pročítal. Ono do pár stránek nelze nacpat úplně vše, zvláště pokud téma je takto obsáhlé. Nicméně i mě zamrzely některé, jak se domnívám, důležité nedostatky. Třeba absence některých motocyklů a značek, které pokládaly základy, jak tady již zmínil PETARDAK, je i pro mě malý nedostatek. (tzn. 125ccm 5vál, 250-300 - 6vál atd.) S pozdravem Sob.

redmanXXL (11) napsal 22.10.2014 v 09:04+2

Milý autore, pěkný seriál na super téma, ale místo aby došlo k vyvrcholení v posledním dílu, tak mi přijde, že si ho (poslední díl) dost odfláknul. Můj názor. FRG, CBX, hrubé nepřesnosti od MS... Škoda.

Steve-CZ (259) napsal 22.10.2014 v 08:49+3

Ze všech motorek, na kterých jsem jezdil, mi osobně největší radost přinášel jednoválec anebo pak V2 a řadový twin s přesazenou klikou. A v celé historii vývoje motocyklů většina výrobců od více než dvou válců vcelku rychle upustila. Zvláštní to doba, v autech začínají frčet tři válce a v motorkách jich bude přibývat ??

PETARDAK (169) napsal 22.10.2014 v 08:10

A GL1500 má dva karbece, né 2x klapku vstřiku jak píšete

PETARDAK (169) napsal 22.10.2014 v 08:04+2

Hned na začátku je totální blábol :
"... Byl to také první titul mistra světa udělený čtyřtaktu, protože do roku 2001 byla královská třída ovládána zběsilými dvoutakty."
Staří pardi vědí, ale pro mladé kluky, napište realitu Šťastny, Ago a spol. jeli v MS dvoutaky?! Víc než dvacet let, MS (téměř) neznalo nic jiného než 4T! Včetně Hondy 250-V6 a HONDY 125 s pěti válci v řadě!!! až pak snad kraloval dvoutakt...
A že mezi "šestiválci" není zmíněna legendární CBX, z tehdejšího six-tria Benelli, HONDA a KAWA asi jediná opravdu funkční ,to mě taky zamrzelo

mojas (24) napsal 22.10.2014 v 06:54-1+1

Jak zajímavost nakonec mohli dát Boss Hoss s V8, 500 koní, 500 kg, dva kvalty, stovka za 2 sekundy. Motorka, na které nejde zatáčet

VW (2) napsal 22.10.2014 v 06:43+2

A na domaci scenu autor nejak pozapomel zvlast kdyz to je ke vsemu i nejvykonnejsi seriove vyrabenej motocyklovej motor. FGR Midalu

sered (113) napsal 22.10.2014 v 06:35

Ono to ale osmi pisty nekonci mily autore. Co takhle V10, treba
https://www.youtube.com/watch?v=UbUrIwA9jVE
nebo je libo v12
https://www.youtube.com/watch?v=wU_Nt-H0bAE
dokonce i H16 by se nasel
//thekneeslider.com/16-cylinder-h16-engine-to-power-new-motorcycle-under-construction-by-andreas-georgeades/
z te minvalcove strany takovy rotacni petivalec Megola z konce dvacatych let
https://www.youtube.com/watch?v=ZzCHck1s-rA

ddemo (12) napsal 22.10.2014 v 06:28

len pre upresnenie, Goldwing zacal uz s GL 1000, GL1100,. prevrtanim neskor vznikla GL1200 .. a este mi tu medzi osemvalcami chyba nadherne Vecko Morbidelli //www.motorcyclespecs.co.za/model/Morbideli/morbidelli_v8.htm ale ako oddychove citanie v poho...




TOPlist