Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Když ono je to těžký. Taky mi vadí, že tu není žádný výběr ve třídě mezi 125kama a 600kama. Jenže tyhle malorážky jsou myšlený jako pracovní stroje (=dopravní prostředky) pro Asii a podobné trhy, kde lidi jednak nemají na auto a druhak jsou tam takové zácpy, jak už tu někdo psal, že je jednodušší se tam proplést na motorce než autem. A malý objem to má proto, aby to málo žralo, navíc žádný velký výkon se od toho ani nepožaduje.
Jak by se tyhle motorky prodávaly v Evropě, kde leckdo ohrnuje nos i nad šestistovkou? Kolik by se jich prodalo? V Evropě je motorkaření zábava, takže kdo motorkaří, chce pořádnej stroj, aby ho to fakt bavilo. Jako dopravní prostředek se v Evropě motorka masově už takřka nepoužívá, snad jedině s přimhouření očí v Itálii, případně Francii, ale tam se to týká hlavně měst a tam zase vedou skůtry. A u nás už vůbec ne, na to tu nemáme ani podnebí ani mentalitu.
Kdyby se tu tyhle motorky měly prodávat, tak by musely být cenově konkurenceschopné i vůči těm skůtrům. A za kolik by se musely prodávat v ČR, aby si je vůbec někdo koupil (tj. aspoň těch pár lidí, kteří by si je opravdu chtěli koupit)? Kolik byste byli ochotní dát za takovouhle malorážku? Vyplatilo by se vůbec výrobci je u nás prodávat za takovou cenu?
Jinak ještě k tomu výkonu. Já jezdím s tři-a-půlí a pro rychlosti do těch cca 100 km/h, což znamená prakticky všude mimo dálnice, je těch 17kW v pohodě dostatečných. Takže na nějaké té dvěstěpadesátce z článku může být poklidné cestování po vlastech českých úplně v pohodě, není třeba mít kvůli tomu šestikilo nebo litra. Ale to už je o mentalitě.
Děkuji za tento článek , konečně mi dal odpověď na otázku, která mě v poslední době dost tíží.A to sice, co koupit mladému klukovi, strejdovi na ježdění na ryby a do práce či v mém případě přítelkyni za menší , lehké, nepřekoňované endurko na učení, když stroje mezi 125 a 650 zkrátka nejsou vyjma nabroušených ostrých endur. Oni nám je jen ty s prominutím h... co o tom rozhodují, zkrátka nedopřejí.Obrovská mezera na trhu, kterou velmi chabě vyplňuje čína a korea, opravdu moc smutné.
CRF230F je vynikající motorka a je škoda,že se sem nevozí. Máme doma už třetí a absolutně bezporuchový stroj,co v Austrálii,na N.Zélandu a S.Americe jezdí zcela běžně. Do lesa pro holku či malého člověka bezkonkurenčně nejlepší stroj.
Jestli je CB 1100 dostupná v Německu je super, ale nám úplně nanic. Pokud nemá homologaci v ČR, bez drahých zkoušek ji tu nikdo nepřihlásí. ČR je v tomto směru nejhorší v celé Evropě, kdekoliv v cizině není problém dostat do provozu za pár korun i doma dělané auto, stačí většinou projít přes STK - viz. třeba Polsko. U nás by to znamenalo tak 200 tisíc za nesmyslné zkoušky a s nejistým výsledkem.
super clanok. Velmi ma potesilo ze sa robia stale krasne klasicke motorky ako Yamaha SR, Hondy CB... A ta Kawasaki TR , proste nieco uzasne! Bral by som aj Mud Bug, mat v dnesnej dobe novu 2T moto...
Ale som strasne nastvany ze sa to k nam nedovaza, a ked chcem mat peknu moto tak neostava nic ine len udrziavat pri zivote stare babicky
Super článek, perfektní výběr témat, jen můžeme litovat, že se taková nádhera nedováží. Snad nás další EURO nepřesune na kola a koloběžky (možná ještě nařídí povinný deodorant)
Tady je jedna nedostupná Kewesekl, čím víc éček... //www.funpic.hu/en/categories/cars-motors/40426_picture?mode=category&categoryId=2&position=11&large=1
Článek hezkej a ty stroje taky, možná kdyby tady byla větší nabídka retro strojů tak by zákazníci neměli pocit že je to jen okrajovka a víc by o nich přemýšleli.
moc hezký článek z těch japonců bych doma žádného nechtěl, ale některé z nich zahlédnout na českých silnicích by bylo příjemným zpestřením v té nudě a šedi kterou běžně zaplavují evropské silnice japonští výrobci.
Mal som Yamahu TW 200, bol to skvelý stroj.
V poslednej dobe sa na Poľských inzertných serveroch začali objavovať motorky dovezené z Japonska, napr TW225, Serow 225 a 250, no neviem ako by to bolo s prihlásením u nás, kedže sa v článku píše o nevyhovujúcich emisiách.
Luiz: Ale ona jawa některé modely pořád dělá jenže nesplňujou normy EU takže sou prodávaný mimo země kde se tyhle EU normy nepraktikujou a je to veliká škoda
Ty malé objemy jsou na dojíždění do práce v Ázii kvůli zácpám. U nás jsou k ničemu. V Evropě motorka = hobby. Opravdovej bajk začíná stejně až od 1000 ccm.
Když ono je to těžký. Taky mi vadí, že tu není žádný výběr ve třídě mezi 125kama a 600kama. Jenže tyhle malorážky jsou myšlený jako pracovní stroje (=dopravní prostředky) pro Asii a podobné trhy, kde lidi jednak nemají na auto a druhak jsou tam takové zácpy, jak už tu někdo psal, že je jednodušší se tam proplést na motorce než autem. A malý objem to má proto, aby to málo žralo, navíc žádný velký výkon se od toho ani nepožaduje.
Jak by se tyhle motorky prodávaly v Evropě, kde leckdo ohrnuje nos i nad šestistovkou? Kolik by se jich prodalo? V Evropě je motorkaření zábava, takže kdo motorkaří, chce pořádnej stroj, aby ho to fakt bavilo. Jako dopravní prostředek se v Evropě motorka masově už takřka nepoužívá, snad jedině s přimhouření očí v Itálii, případně Francii, ale tam se to týká hlavně měst a tam zase vedou skůtry. A u nás už vůbec ne, na to tu nemáme ani podnebí ani mentalitu.
Kdyby se tu tyhle motorky měly prodávat, tak by musely být cenově konkurenceschopné i vůči těm skůtrům. A za kolik by se musely prodávat v ČR, aby si je vůbec někdo koupil (tj. aspoň těch pár lidí, kteří by si je opravdu chtěli koupit)? Kolik byste byli ochotní dát za takovouhle malorážku? Vyplatilo by se vůbec výrobci je u nás prodávat za takovou cenu?
Jinak ještě k tomu výkonu. Já jezdím s tři-a-půlí a pro rychlosti do těch cca 100 km/h, což znamená prakticky všude mimo dálnice, je těch 17kW v pohodě dostatečných. Takže na nějaké té dvěstěpadesátce z článku může být poklidné cestování po vlastech českých úplně v pohodě, není třeba mít kvůli tomu šestikilo nebo litra. Ale to už je o mentalitě.
Děkuji za tento článek , konečně mi dal odpověď na otázku, která mě v poslední době dost tíží.A to sice, co koupit mladému klukovi, strejdovi na ježdění na ryby a do práce či v mém případě přítelkyni za menší , lehké, nepřekoňované endurko na učení, když stroje mezi 125 a 650 zkrátka nejsou vyjma nabroušených ostrých endur. Oni nám je jen ty s prominutím h... co o tom rozhodují, zkrátka nedopřejí.Obrovská mezera na trhu, kterou velmi chabě vyplňuje čína a korea, opravdu moc smutné.
Některých kousků je velká škoda. Hondu CB400SS bych bral hned. Tu je to jen samá blbá 125 a pak hned 600
A napr. moje JAWA 210 Sport se uz v komunistickem Ceskoslovensku neprodavala ...
CRF230F je vynikající motorka a je škoda,že se sem nevozí. Máme doma už třetí a absolutně bezporuchový stroj,co v Austrálii,na N.Zélandu a S.Americe jezdí zcela běžně. Do lesa pro holku či malého člověka bezkonkurenčně nejlepší stroj.
Jestli je CB 1100 dostupná v Německu je super, ale nám úplně nanic. Pokud nemá homologaci v ČR, bez drahých zkoušek ji tu nikdo nepřihlásí. ČR je v tomto směru nejhorší v celé Evropě, kdekoliv v cizině není problém dostat do provozu za pár korun i doma dělané auto, stačí většinou projít přes STK - viz. třeba Polsko. U nás by to znamenalo tak 200 tisíc za nesmyslné zkoušky a s nejistým výsledkem.
super clanok. Velmi ma potesilo ze sa robia stale krasne klasicke motorky ako Yamaha SR, Hondy CB... A ta Kawasaki TR , proste nieco uzasne! Bral by som aj Mud Bug, mat v dnesnej dobe novu 2T moto...
Ale som strasne nastvany ze sa to k nam nedovaza, a ked chcem mat peknu moto tak neostava nic ine len udrziavat pri zivote stare babicky
Když někdo UMÍ psát, tak se to dobře čte..
zajímavý, některý ty kousky bych tu ocenil
Super článek, perfektní výběr témat, jen můžeme litovat, že se taková nádhera nedováží. Snad nás další EURO nepřesune na kola a koloběžky (možná ještě nařídí povinný deodorant)
pěkný článek, hlavně pěkné motorky. Ty retro endura
Suzuki GS 1200 SS...retro styl a relativne nova technika - motor a ram z plnotucneho Bandita.
//www.suzukicycles.org/GS-series/GS1200SS.shtml
Moooc hezký čtení !!! Jsou to opravdový skvosty !!!
Nechtěl bych teda ani jednu z nich, možná proto se tu neprodávaj
Jako vždy i tentokrát opět moc krásné čtení! Z motorek bych si tu ale nejspíše žádnou nevybral... Jisté kouzlo má ale rozhodně 250TR a Mud Bug!
REX ale Eddie s karbcema zůstane doma nafurt! Můj mazlík...
Tady je jedna nedostupná Kewesekl, čím víc éček... //www.funpic.hu/en/categories/cars-motors/40426_picture?mode=category&categoryId=2&position=11&large=1
Článek hezkej a ty stroje taky, možná kdyby tady byla větší nabídka retro strojů tak by zákazníci neměli pocit že je to jen okrajovka a víc by o nich přemýšleli.
jedině REX
moc hezký článek z těch japonců bych doma žádného nechtěl, ale některé z nich zahlédnout na českých silnicích by bylo příjemným zpestřením v té nudě a šedi kterou běžně zaplavují evropské silnice japonští výrobci.
Mal som Yamahu TW 200, bol to skvelý stroj.
V poslednej dobe sa na Poľských inzertných serveroch začali objavovať motorky dovezené z Japonska, napr TW225, Serow 225 a 250, no neviem ako by to bolo s prihlásením u nás, kedže sa v článku píše o nevyhovujúcich emisiách.
zkurvená EU
ZRX>Pořád parádní design ,je fakt krásná.
Naprosto souhlasím s SensationBlaack ta pos... EU je akorát k nas... jinak ZRX1200 by byl můj favorit
ZRX 1200 DAEG a CB-1100 opravdu bomba... Asi bych nevahal... Skoda holt ze je tu ta posrana EU a jeji skrty dalsi zaminka proc bych EU zrusil...
Pěkné stroje. Z nabídky bych si i vybral. Holt šulini jsou všude
Luiz: Ale ona jawa některé modely pořád dělá jenže nesplňujou normy EU takže sou prodávaný mimo země kde se tyhle EU normy nepraktikujou a je to veliká škoda
Ty malé objemy jsou na dojíždění do práce v Ázii kvůli zácpám. U nás jsou k ničemu. V Evropě motorka = hobby. Opravdovej bajk začíná stejně až od 1000 ccm.
krasnej članek o krasnych strojich někery ty ufonovinky mě už lezou krkem
DAEG Nevím co to je, ale neurazilo by mě to v garáži...
Blekeke